Клієнти «Нової пошти” при відправці та отриманні грошових переказів тепер можуть пройти верифікацію особистості в відділенні, приклавши свою ID-карту до POS-терміналу Ощадбанку. Це означає, що клієнту більше не потрібно передавати оператору фізичний документ для сканування. Технологія дозволяє автоматично підтвердити особистість і зберегти дані в системі NovaPay, відзначили представники Пост Фінанс і Ощадбанк.
«Ми регулярно впроваджуємо нові продукти, щоб клієнтам було зручніше отримувати фінансові сервіси в відділеннях Нової поштою. Прагнемо скоротити кількість дій, щоб послуга була отримана буквально в один дотик. Завдяки даній можливості час верифікації скоротилося до 20 секунд »- прокоментував СЕО Пост Фінанс, Андрій Кривошапко.
«Зараз безконтактні сервіси стають надзвичайно затребуваними. У партнерстві з Пост Фінанс ми першими на ринку Фінтех презентуємо інноваційну розробку – ідентифікацію клієнтів по їх ID-картками через наші POS-термінали, що робить систему зберігання даних ще більш безпечною », – в свою чергу зазначив директор департаменту електронної комерції і платіжних коштів Ощадбанку , Володимир Москаленко.
Як працює сервіс:
- Клієнт вибирає проходження верифікації через POS-термінал;
- Клієнт прикладає ID-карту до терміналу Ощадбанку і очікує звукового сигналу (до 15 секунд);
- Платіжна система NovaPay отримує і автоматично заповнює необхідні для верифікації дані і зберігає їх в системі, як того вимагає законодавство України;
- Після перевірки даних оператором відділення клієнт може отримати або відправити грошовий переказ.
- Розробники відзначили, що якщо прибрати карту від терміналу до отримання сигналу, то операція перерветься, і весь процес потрібно буде пройти заново.
Відзначимо, що документи, що засвідчують особу, потрібно обов’язково пред’являти при отриманні відправлень на «Новій пошта» з оголошеною вартістю 15 000 грн і вище, а також для отримання грошового переказу на будь-яку суму і відправлення грошового переказу на суму 5000 грн і вище.
Раніше «Нова пошта» почала приймати додаток «Дія» для ідентифікації клієнтів при наданні послуг. Також на початку жовтня компанія припинила надання послуги «Сейф-сервіс», так як їй почали активно зловживати шахраї.