Клієнт позбувся великої суми. Клієнт Приватбанку звинуватив установу в передачі особистих даних та доступ до грошей третім особам.
За словами чоловіка, в ПриватБанку порушені вимоги з безпеки.
«1. Якщо вам було надіслано повідомлення про підвищення кредитного ліміту, а ви не просили – негайно блокуйте карти! Повідомляючи на 3700
2. Якщо вам прийшов цифровий підпис, який ви не замовляла – негайно повідомляйте банк і Вимагайте її блокування та анулювання (може вам ще й пощастить).
3. Якщо вам повідомили про відкриття картки, якою ви не просили – негайно входите в Приват24 (якщо ще вийде), повідомляємо на 3700 і все блокуйте.
Міняйте пароль і, якщо встигнете, фінансовий номер. Звертайтеся в поліцію », – попередив клієнт.
При цьому він повідомив, що в зв’язку з порушеннями безпеки в системі банку особисті дані члена його сім’ї були передані стороннім особам, яким відкрили доступ в Приват24 і всі засоби (не малу суму, яку збирали на навчання) з карткового кошти «були викрадені».
«На його ім’я не санкціоновано був отриманий цифровий підпис і що з ним зробили, скільки і яких провели операцій або взяли кредитів ми ще не знаємо. Всі ці дії не могли бути виконані без «сприяння» співробітників банку. На звернення до банку відповідь одна – ви самі все чужим людям передали, ми тут ні при чому, самі й винні. Але фокус у тому, що цей член сім’ї два роки як знаходиться поза Україною і ніяких дій не робили і рахунком не користувався, тим більше не міг щось особисто підтверджувати і підписувати. Входу з його IP адреса в Приват24 не було, а український телефонний номер не був активний », – написав чоловік.
У відповідь на цю скаргу співробітники ПриватБанку висловили співчуття, підкресливши при цьому, що вони завжди дбають про збереження грошей і персональних даних клієнтів.
«Співчуваємо, що член вашої родини зіткнувся з такою неприємною ситуацією, і одночасно ми б не хотіли, щоб у вас склалося неправильне враження про банк. Ми завжди дбаємо про збереження грошей і персональних даних Клієнтів. Для цього у нас працює комплекс технічних і програмних засобів, які спрямовані на захист даних і засобів », – йдеться в повідомленні.
Крім того, в ПриватБанку підкреслили, що банк не надає персональну інформацію клієнтів третім особам, тим більше співробітникам банку не можуть бути відомі пін-коди карт, а також паролі від входу в особистий кабінет.
«Дана інформація строго конфіденційна і може бути відома тільки Клієнту. Третя особа може дізнатися такі дані безпосередньо від самого Клієнта. Ми склали 23 простих правил, дотримуючись яких наші Клієнти не зможуть стати жертвами шахраїв. Ознайомитися з ними завжди можна на сайті: https://privatbank.ua/safeness
Якщо у вас виникли якісь запитання – зверніться, будь ласка, до нас в особисті повідомлення. Будемо раді допомогти », – пояснили в банку.