MOBILZONE
Через додаток Privat24 розкривають тіньові доходи українців
Опубліковано
5 років ago
Цей Рік «ознаменувався» погіршенням відносин між Приватбанком та його клієнтами. Претензії до найбільшого кредитному інституту країни варіюються від необґрунтованих блокувань карт до відмови в обслуговуванні без пояснення причин. У проблемі розбиралися журналісти електронного видання «Країна».
Основні нарікання на адресу Приватбанку
Моніторинг надходять на карти громадян . Мета такого аналізу – надання допомоги державі у виявленні «сірих» зарплати і тіньові доходи. Співрозмовники «Країни» з числа співробітників «Привату» пояснюють, що тотальних перевірок поки немає, але вибіркові «попадання» на гроші «мають місце бути».
Для мінімізації ризиків інсайдери рекомендують «не дратувати» банкірів надто явними розбіжностями між зазначеними в анкеті доходами і фактичними сумами надходять на «пластик» коштів. Для приховування розриву фізособам доцільно відкривати рахунки в декількох банках і розподіляти надходять гроші між ними.
Затягування терміну проведення платежів
За часів підконтрольності Приватбанку Ігорю Коломойському одним з найбільш значущих переваг фінустанови перед конкурентами була оперативність. Гроші від відправника до одержувача доходили миттєво. Затримки на 10-15 хвилин були рідкістю, а очікування коштів протягом зазначених в договорі трьох днів – мало не форс-мажором.
Після націоналізації ситуація стала діаметрально протилежною – тривалі терміни зарахування грошей стали буденністю. У серпні ситуація для клієнтів-фізосіб погіршилася – затримки для великих переказів стали відбуватися чи не через раз.
Більш того, співробітники «Привату» почали блокувати здалися їм підозрілими транзакції. Якими саме міркуваннями керуються працівники банку при ухваленні рішення про «заморожування», залишається невідомим. Згаданий раніше інформатор «Країни» заявив, що найчастіше персонал низової ланки апелює до власних «інстинктам». Про наслідки такої самодіяльності рядових співробітників можна прочитати в нашій публікації.
Блокування картки без попереднього повідомлення
Багато клієнтів дізнавалися про факт блокування в магазинах при спробі оплатити покупки. Деякі отримували СМС з проханням з’явитися до найближчого відділення кредитного інституту для звірки паспортних даних. У ряді випадків блокування виявлялася повною несподіванкою.
Періодичність таких ідентифікацій не регламентована: деяких клієнтів примушували проходити процедуру раз на рік, інших – раз на півроку і т.д.
Страждають від такої наполегливості в основному громадяни, які не користуються додатком «Приват 24» (туди повідомлення про необхідність проходження позапланової перевірки якраз таки доставляються).
Убезпечити себе від заморозки коштів під приводом відсутності ідентифікації можна шляхом установки згаданого додатки і періодичного «заглядання» в нього, відзначають інформатори «Країни».
Блокування рахунків через підозрілі, з точки зору приватівців, транзакцій
Іноді здалися співробітникам фінустанови шахрайськими платежі в реальності такими не були. Якими саме міркуваннями керується персонал при класифікації транзакцій, достовірно невідомо. Ухвалення рішення, знову ж таки, «віддано на відкуп» працівникам низової ланки.
В цьому випадку люди змушені чекати, поки банкіри розберуться в ситуації. Один з клієнтів банку написав на тематичному форумі про блокування надійшли на його рахунок державних соцвиплат. Отримати доступ до засобів чоловік зміг лише через тиждень. Вибачень від Приватбанку потерпілий так і не дочекався.
Часто під блокування потрапляють перекази від кріптовалютних бірж на клієнтські рахунки в Приватбанку. До групи ризику також відносяться одержувачі великих сум, які є предметом фінансового моніторингу.
Домогтися роз’яснень від співробітників «Привату» з приводу термінів розблокування нереально.
Відмова в обслуговуванні без пояснення причин
Найчастіше звернувся в відділення «Привату» клієнт дізнається про те, що він для банку «небажаний». Причини дискримінації, як правило, не уточнюються. З такою ситуацією, зокрема, зіткнувся житель Краматорська, який заглянув у відділення з метою перевипустити карту з вичерпаним терміном дії.
– Підозрілих операцій я не скоював, жодних СМС і дзвінків від банку не надходило. Причин відмови я так і не домігся. Добре, що хоч залишок коштів повернули через касу, – написав потерпілий на одному з форумів.
Що робити
Варіантів протистояти свавіллю у клієнтів Приватбанку кілька. Перший з них – оскаржувати незаконні дії в суді. У цьому випадку варто запастися терпінням, підшукати компетентного адвоката і бути готовим до численних апеляцій і касацій з боку приватовських юристів. Часто такі процеси затягуються на місяці і роки.
Варіант №2 – писати скаргу в НБУ. Цей спосіб, за словами юристів, став особливо ефективний останнім часом через підвищилася увага регулятора до порушує права клієнтів учасникам ринку. В ході перевірки ревізори Нацбанку не тільки истребуют всю відповідну інформацію, а й спробують знайти інші приводи для покарання «підопічного» фінінститута.
Причина такої завзятості перевіряючих – негласна вказівка НБУ очищати ринок від несумлінних учасників. В результаті на який потрапив під моніторинг банк може бути накладено відчутний штраф. Державний статус «Привату» при таких перевірках мало допомагає. Тривалість подібних розглядів – до одного місяця.
Загроза «нацькувати церберів регулятора», як правило, протвережує зарвалися співробітників Приватбанку і його колег по кредитно-фінансової діяльності.
Варіант №3 – максимально повно описати проблему на спеціалізованих форумах. Приватбанк моніторить значну частину таких майданчиків і інший раз радує клієнтів швидкою реакцією на скарги. Причина такої таке оперативності – бажання уникнути репутаційних втрат.
Спроби журналістів «Країни» отримати коментар від керівництва «Привату» з приводу перерахованих вище випадків виявилися безуспішними. Редакція видання заявляє про готовність розмістити відповідь, як тільки він буде отриманий.
Вам сподобається
-
Уже скоро запрацює переоформлення авто через додаток “Дія”
-
ПриватБанк попередив про припинення роботи Privat24
-
Як отримати 6500 гривень кожному українцю в Privat24
-
ПриватБанк впровадив нову дуже коримсну функцію в Privat24
-
ПриватБанк запустив переказ грошей в Privat24 за номером телефону
-
ПриватБанк показав, як користуватися новою функцією в Privat24
MOBILZONE
Водії отримають особливе “бронювання”: достатньо одного кліку в “Дії”
Опубліковано
48 хвилин ago13.10.2025
Українським автомобілістам більше не доведеться їхати до Сервісних центрів МВС, аби зберегти улюблені номерні знаки під час зміни авто чи техпаспорта. Завдяки новим послугам, які незабаром з’являться у застосунку «Дія», процес управління номерними знаками повністю перейде в онлайн. Уряд уже дав зелене світло цьому нововведенню.
Головне нововведення: номер залишається у вас
Раніше, щоб залишити за собою старий номерний знак, його потрібно було здати на зберігання до Сервісного центру МВС, тобто зробити зайву поїздку та витратити час.
Тепер процедура стане значно простішою:
- Номерний знак фізично залишається у вас вдома.
- Уся інформація про його зберігання фіксується в державному реєстрі.
Таким чином, водії зможуть через «Дію» онлайн закріплювати свої номерні знаки після перереєстрації авто або заміни техпаспорта, а потім без зусиль прив’язувати їх до нового транспортного засобу.
Що ще стане доступним для водіїв у “Дії”
Цифрові оновлення охоплять усі сервіси, пов’язані з номерними знаками:
- Повний контроль: перегляд усіх збережених номерів.
- Зручне управління: зміна способу зберігання або продовження терміну бронювання.
Зараз продовжити зберігання можна онлайн через Електронний кабінет водія, але оплату треба здійснити до завершення терміну. - Вибір і бронювання: можливість бронювати нові номери та обирати потрібну комбінацію зі свого «резерву» для нового авто.
Поради від експертів МВС
Фахівці Головного сервісного центру МВС наголошують, що цифровізація значно полегшує життя водіям, але важливо бути уважними.
Слідкуйте за термінами, адже якщо користуєтесь платним зберіганням, обов’язково вчасно продовжуйте його, інакше можете втратити свій номер.
Використовуйте Е-Кабінет, ще до запуску нових функцій у «Дії» більшість послуг, як-от продовження зберігання чи замовлення індивідуальних номерів, уже доступні онлайн. Це економить ваш час.
Міністерство цифрової трансформації повідомить про запуск нових послуг у «Дії» на своїх офіційних ресурсах одразу після їх появи.
MOBILZONE
Термінове попередження від ТЦК: у Резерв+ запустили важливі зміни, як уникнути проблем
Опубліковано
2 години ago13.10.2025
Військовозобов’язаних українців поінформували про суттєві зміни в роботі застосунку «Резерв+».
Отже, у застосунку «Резерв+» з’явилася нова категорія користувачів, які можуть отримати відстрочку від мобілізації. Тепер батьки дітей з інвалідністю будь-якого віку мають змогу оформити відстрочку онлайн через цей сервіс.
Про це повідомив Житомирський обласний ТЦК.
Деталі нового типу відстрочки
Згідно з інформацією ТЦК, право на відстрочку мають:
- батьки дітей з інвалідністю віком до 18 років;
- батьки повнолітніх дітей з інвалідністю.
Щоб отримати відстрочку, потрібно подати заявку в додатку «Резерв+». Подані дані автоматично перевіряються через державні реєстри, і якщо право на відстрочку підтверджується, відповідна інформація з’являється у військовому документі користувача.
Як правило, оформлення займає кілька годин.
Інші категорії з правом на відстрочку в «Резерв+»
Також у застосунку вже можна оформити відстрочку для:
- осіб з інвалідністю;
- студентів і аспірантів;
- батьків трьох і більше дітей;
- родин загиблих або захисників, які мають дитину;
- чоловіків чи дружин осіб з інвалідністю;
- тимчасово непридатних до служби;
- працівників закладів вищої та професійно-технічної освіти.
MOBILZONE
ПриватБанк повідомив клієнтів про важливі оновлення у Приват24
Опубліковано
4 години ago13.10.2025
Державний ПриватБанк поінформував своїх клієнтів про значні зміни в роботі застосунку Приват24. Що саме оновили та як це вплине на користувачів повідомила пресслужба банку.
Оновлення Приват24 – що змінилося
Зміни насамперед стосуються користувачів мобільного додатку Приват24. Банк оновив головний екран, зробивши інтерфейс більш зручним і зрозумілим.
У застосунку з’явилася оновлена історія транзакцій, а також швидкий доступ до функції «Налаштування картки». Крім того, покращено зручність, ефективність та простоту використання інтерфейсу картки.
У пресслужбі банку пояснили, що для швидшого доступу до розділу «Кредити» його перенесли на нижню панель. Користувачі вже отримують повідомлення про ці зміни під час входу до Приват24.
Інші зміни у Приват24
Банк також удосконалив систему грошових переказів із картки на картку. Зокрема, знижено тарифи на міжнародні P2P-перекази – тепер вони становлять лише 1% замість попередніх 1,5%.
Таке оновлення спрямоване на те, щоб зробити міжнародні перекази для українців вигіднішими та доступнішими.
Крім того, клієнтам нагадали, що банк запустив нову мультирахункову «Дія.Картку». На неї будуть надходити виплати за державними програмами. Відкрити таку картку можна безпосередньо у застосунку Приват24 – процес займає лише кілька хвилин.
Водії отримають особливе “бронювання”: достатньо одного кліку в “Дії”
Термінове попередження від ТЦК: у Резерв+ запустили важливі зміни, як уникнути проблем
ПриватБанк повідомив клієнтів про важливі оновлення у Приват24
Samsung змінює дизайн One UI 8.5: що нового
Тимошенко натякнула на завершення війни: “Україна входить у нову фазу”
Військовий розповів про масштаби СЗЧ в Україні: вересень б’є рекорди
У “Дії” повідомили про тимчасове призупинення послуг для водіїв: подробиці
Зарплати деяких військових зростуть до 50 тисяч гривень: новий закон
Безпечний час для чоловіків: коли ТЦК не здійснюють перевірки
Хто реально може знятися з розшуку після сплати штрафу від ТЦК, а хто ні: пояснення адвоката
Від сьогодні просто так встановити Windows не вийде: що змінилося
Київстар змінив тарифи: скільки тепер потрібно платити абонентам
ТЦК запроваджує нову схему: масовий розшук і примусова доставка на мобілізацію
Від сьогодні Windows встановити просто так не вийде: що змінилося
Не просто “складні”: три тонкі ознаки, що ви перебуваєте в аб’юзивних стосунках
Київстар змінює договір на зв’язок: як позначиться на вашому тарифі, чи відключать тих, хто не підпише
Microsoft ще більше ускладнила установку Windows
Зарплати деяких військових зростуть до 50 тисяч гривень: новий закон
Samsung змінює дизайн One UI 8.5: що нового
Криптовалюти обвалилися на 80 відсотків через початок торгової війни між США та Китаєм
Розбирання та збирання LG G7 ThinQ на відео
Розпакування і тести на міцність LG G7 ThinQ в рожевому кольорі (відео)
UMIDIGI One і One Pro – компактний флагман (відео)
Sony Xperia XA2 Plus офіційно – підвезли 6 “екран Full HD + і камеру на 23 Мп
Opera отримала кріптокошелек для Ethereum
Огляд 4K Ultra HD телевізорів від Hisense
Samsung представила розумний дверний замок
The final 6 ‘Game of Thrones’ episodes might feel like a full season
New Season 8 Walking Dead trailer flashes forward in time
Mod turns ‘Counter-Strike’ into a ‘Tekken’ clone with fighting chickens
В тренді
- MOBILZONE2 дні ago
Від сьогодні просто так встановити Windows не вийде: що змінилося
- MOBILZONE5 днів ago
Київстар змінив тарифи: скільки тепер потрібно платити абонентам
- MOBILZONE4 дні ago
ТЦК запроваджує нову схему: масовий розшук і примусова доставка на мобілізацію
- HARDNEWS5 днів ago
Від сьогодні Windows встановити просто так не вийде: що змінилося
- MOBILZONE3 дні ago
Не просто “складні”: три тонкі ознаки, що ви перебуваєте в аб’юзивних стосунках
- MOBILZONE7 днів ago
Київстар змінює договір на зв’язок: як позначиться на вашому тарифі, чи відключать тих, хто не підпише
- MOBILZONE6 днів ago
Microsoft ще більше ускладнила установку Windows
- MOBILZONE1 день ago
Зарплати деяких військових зростуть до 50 тисяч гривень: новий закон
