Колись давно компанія Xiaomi намагалася випускати якомога більш доступні за ціною моделі телефонів, проте з роками вона відійшла від такої стратегії, роблячи свої телефони все більш дорогими для покупців. Сьогодні, 1 травня 2020 року, сталося те, чого зовсім ніхто не чекав, тому що без реальної на те причини компанія Xiaomi вирішила підняти ціни на смартфони в Україні і в світі, зробивши їх тим самим більш дорогими. Як пише португальська ресурс 4GNews, бренд збільшив закупівельну ціну ряду моделей і модифікацій для магазинів, тому в найближчому дні цінники на асортимент компанії стануть більше, ніж раніше. Зростання цін виявиться досить відчутним, однак, судячи з усього, китайська корпорація впевнена в тому, що її продукція все одно буде користуватися великим попитом.
Компанія Xiaomi вирішила збільшити вартість свого «антикризового» флагмана Redmi K30 Pro на міжнародному ринку за межами Китаю, зробивши його більш дорогим. Так, зокрема, вже незабаром купити новинку в європейських магазинах стане можливим за 649 євро, у скільки обійдеться базова модель з 6 ГБ оперативної і 128 ГБ постійної пам’яті. Версія з 8 ГБ оперативної пам’яті і 256 ГБ ПЗУ обходиться в 749 євро. Таким чином, як можна легко підрахувати, версія цього телефону для європейського ринку виявиться чи не вдвічі більше вартості на китайській території, де цей же самий телефон з точно таким же технічним оснащенням і ідентичним ПО коштує всього-на-всього $ 425. Дану суму просять за модель з 6/128 ГБ пам’яті.
Очевидно, що раз ціни на смартфони Xiaomi зростуть в Європі, переважно ринку для китайської корпорації на міжнародному рівні, то незабаром цей телефон виявиться більш дорогим і в українських магазинах, тому бажаючим його купити доведеться викласти за цей апарат відчутно більше, ніж в даний час. Вся ця ситуація доводить, що китайська корпорація прагне до того, щоб стати одним з «брендових» виробників, переставши асоціюватися у людей зі словом «дешево». Так, наприклад, якщо купити флагман Mi 10 в Китаї можна за 4299 юанів(570 доларів), то точно такий же телефон в ідентичній модифікації обходиться в Європі в $ 800.
Звичайно, при продажу своїх телефонів на європейському ринку компанія Xiaomi змушена нести додаткові витрати, які йдуть на покриття податків і транспортування, однак очевидно, що її продукція не може через це ставати дорожче в півтора-два рази, як це відбувається зараз. Все це доводить, що бренд намагається заробляти якомога більше на тих, хто живе в Європі, адже прийнято вважати, що покупці з цього регіону володіють великими доходами, будучи готовими переплачувати великі суми грошей за що-небудь. Не виключено, що вже в недалекому майбутньому і багато інших телефони компанії Xiaomi стануть дорожче, а в такому випадку, що очевидно, на їх покупку доведеться витрачати відчутно більше коштів.