Любителі активного відпочинку знають: тільки візьми сучасний крихкий смартфон на риболовлю, полювання або в похід – неодмінно або його втопиш, або розчавиш, або ще чого в тому ж дусі. Тут потрібна витривала і невибаглива кнопкова труба, яка витримає падіння на камені, занурення в воду і не розрядиться за один день. Ginzzu R70 – Невбиваємий мобільник з двома SIM-картами, захищеним від падінь і води корпусом, із батареєю в 4400 мАг, який може працювати як портативний акумулятор. Перевіримо, на що він здатний в справі.
Міцний горішок
Ginzzu R70 укладений в товстий і важкий корпус з м’якого ПВХ і металу. Така конструкція дозволяє телефону пережити практично будь-які падіння з висоти людського зросту на асфальт і інші поверхні, а також захищає від попадання води.
Всі роз’єми прикриті заглушками, а динаміки – спеціальними мембранами, які не пропускають вологу. Вони забезпечують захист за стандартом IP68. Тобто, R70 захищений від попадання всередину корпусу води, бруду, піску і пилу. Телефон можна занурювати на глибину більше метра на 30 хвилин – і йому нічого не буде.
Щоб переконатися в запевненнях виробника, ми провели кілька краш-тестів – кидали мобільник на асфальт, топили у воді і навіть заморожували в морозилці.
Телефон відчуває себе у воді якщо не як риба, то мінімум як дельфін або пінгвін – в ній він протримався півгодини, потім нам набридло. Коли його дістали з ємності, R70 продовжив працювати, як ні в чому не бувало. Тобто, якщо ви упустите апарат в річку на рибалці або втопите його під час сплаву – йому нічого не буде. Головне, знайти пристрій.
А що буде, якщо упустити мобільник в сніг і повернутися за ним через годину? Раз вже снігу поки не передбачається, наллємо води в ємність, покладемо туди R70 і засунемо все це в морозилку на годину з «копійками». Телефон разом з водою перетворився на маленьку крижинку. Незважаючи на це, Ginzzu R70 легко пережив випробування холодом і продовжив своє нелегке життя.
Пластикові панелі і металеві вставки відмінно захищають при падінні з висоти двох метрів на асфальт. Екран при цьому трохи втоплений в корпус – зверху його прикриває невеликий виступ, знизу – клавіші. Тому дисплей розбити можна тільки прямим ударом. Від змінного же, під кутом, максимум залишаться невеликі сліди на корпусі.
Powerbank в кишені
Телефон оснащений акумулятором ємністю 4400 мАг. Це велика батарея навіть для смартфонів з великими дисплеями, що вже говорити про звичайний кнопковий мобільник.
За тиждень роботи R70 втратив лише 25% заряду. В середньому, його автономності повинно вистачати на місяць роботи в режимі розмов і ліхтарика.
Однак це ще не все. Гаджет має повноцінний USB-роз’єм. До нього можна підключати будь-який кабель і заряджати інші пристрої – наприклад, свій основний смартфон, екшен-камеру або інший девайс . R70 зможе наповнити стандартний акумулятор більшості смартфонів півтора рази. Непогано, чи не так?
А що ще?
Як і годиться пристойному «позашляховику», Ginzzu R70 оснащений ліхтариком. Його дальнобійності вистачає приблизно на три-чотири метри на відкритому просторі – досить, щоб підсвітити дорогу, прочитати напис чи відшукати загублену річ. Також за допомогою тривалого натискання на кнопку «0» можна активувати режим порятунку – пристрій почне блимати спалахами ліхтарика.
Зовнішній динамік дуже гучний: якщо в настройках виставити максимум, сигнал виклику може налякати оточуючих. За замовчуванням рівень гучності встановлено на 4 з 9, і навіть цього вистачає, щоб почути дзвінок у шумній вулиці, і в метро. Розмовний динамік теж досить гучний, щоб чути співрозмовника на вулиці.
В меню знайдеться все, що може знадобитися трохи занудьгував – FM-радіо, музичний плеєр і встановлена гра. Є навіть камера, правда, вона несе виключно номінальну функцію.
З інших корисних доповнень – 2 SIM, браузер, Bluetooth для підключення до бездротової колонки або гарнітури, а також підтримка карт пам’яті до 16 ГБ.
TikTok – одна з найпопулярніших в світі (особливо серед підлітків) соціальних платформ. Центральний елемент соцмережі – стрічка рекомендацій для користувачів. За аналогією з популярними соціальними сервісами та додатками на зразок Facebook, Twitter і Instagram в TikTok за підбір потенційно цікавого контенту відповідають спеціальні алгоритми. І ось зараз розробники розповіли деякі подробиці про те, як влаштована ця система.
Система рекомендацій TikTok своїм пристроєм багато в чому схожа на систему YouTube, яка відслідковує поведінкові особливості і дії користувача.
Отже, на формування стрічки в TikTok впливають такі ключові фактори:
Вирішення проблеми – лайки, репости, підписки, коментарі, створювані відео, а також ролики, відмічені як нецікаві
Різні дані з відео – назви, звуки, хештеги і ефекти
Налаштування пристрою і профілю. Наприклад, настройки мови, геолокації і тип пристрою.
У той же час розробники уточнюють, що налаштування пристрою і облікового запису отримують меншу вагу в системі рекомендацій в порівнянні з іншими точками даних і метриками.
Систему рекомендацій TikTok вважають однією з кращої. Власне, успіх TikTok і його вибухове зростання визначила саме ця система рекомендацій, яка дуже добре підлаштовується під інтереси користувача, підбираючи відповідний контент. Але є у хвалену «тіктоковской» системи рекомендацій і недоліки, про які розробник прямо говорить в недавніх одкровеннях.
«Одна з проблем, пов’язаних з механізмами рекомендацій, полягає в тому, що вони можуть ненавмисно обмежити ваш досвід – те, що іноді називають« міхуром фільтрів », – йдеться в повідомленні. «Введення оптимізацій для персоналізації і [підбору] релевантного контенту пов’язане з ризиком відображення все більш однотипного контенту. Ми серйозно ставимося до цієї проблеми, оскільки підтримуємо нашу систему рекомендацій ».
Тобто, якщо користувач не направив алгоритми в потрібну сторону, то може не отримати контенту по тій або іншій потенційно цікавої теми або події.
У своєму пості TikTok піднімає проблему «міхура фільтрів» як один з головних викликів. Мета в тому, щоб покінчити з повторюваним одноманітним контентом і показувати більше різних відео. Окремо в компанії виділяють вкладку «Для вас», відзначаючи, що там «зазвичай не показують два відео поспіль, знятих з однаковим звуком або одним і тим же творцем». У той же час оглядач The Verge стверджує, що на практиці все працює не так добре, як на словах. Йому попалося три або чотири відео поспіль, що використовують одну і ту ж популярну пісню для популярного тренда в додатку.
Ще одна проблема, якої розробники активно займаються, це різного роду потенційно небезпечний контент, здатний надати руйнівний вплив на певні категорії глядачів, наприклад, на дітей. Це та ж проблема, з якою YouTube зі змінним успіхом бореться вже дуже давно. Загалом, є над чим працювати.
На офіційному сайті компанії за посиланням нижче є більш докладні рекомендації, як краще налаштувати свою стрічку, щоб отримувати саме те, що потрібно (спочатку стрічка користувача формується на основі зазначених при реєстрації категорій, наприклад, «Домашні тварини» або «Подорожі»). І в цілому радує, що компанія розкриває одну зі своїх конкурентних переваг. Як уже було відзначено вище, TikTok – одна з найпопулярніших в світі соцмереж. У той же час вона є самою трендової і швидкозростаючою.
Виробники смартфонів нерідко використовують пристрої конкурентів, щоб виділитися на їхньому тлі. Іноді в хід йде навіть тонкий тролінг. Ми неодноразово могли бачити, як щось подібне компанія Huawei проробляє з Samsung або Apple. Але тепер і сама Huawei стала об’єктом троллінгу з боку іншого китайського бренду – Xiaomi.
Напис на коробці Xiaomi Mi 10 Pro натякає на нездатність Huawei використовувати сервіси Google
Нещодавно компанія Xiaomi представила в Європі глобальні версії смартфонів Mi 10 і Mi 10 Pro. І як виявилося, на роздрібній коробці старшої моделі красується напис «з легким доступом до додатків Google, які ви використовуєте найчастіше». Вона розмістилася прямо під назвою моделі. Тим самим один китайський бренд прямо вказує, що її смартфони забезпечують можливість установки і використання додатків і сервісів Google, а покупці смартфонів іншого китайського бренду обмежені в такої можливості (хоча прямо назву конкуруючого бренду не згадується). Проте, це пряма маркетингова стратегія, націлена на Huawei, чиї смартфони є досить популярними в Європі.
Нагадаємо, нещодавно представлена лінійка смартфонів Huawei P40 позбавлена підтримки мобільних сервісів Google і не дозволяє встановлювати додатки пошукового гіганта. Незважаючи на наявність деяких альтернатив, деякі користувачі все ж можуть відмовитися від мобільних пристроїв Huawei на користь апаратів інших брендів. І Xiaomi сподівається привернути увагу таких потенційних покупців до своїх флагманським смартфонам. Додамо, моделі Xiaomi Mi 10 Pro і Huawei P40 Pro мають однакову стартову ціну на рівні € 999 і є конкурентами в ряді аспектів.
У 2019 компанія Oppo випустила флагман Reno Ace , який міг похвалитися топовою начинкою і рекордно потужною швидкою зарядкою на 65 Вт. Тепер китайський виробник готує спадкоємця в особі Reno Ace 2. Це підтвердив віце-президент Oppo Брайан Шен. Очікується, що Reno Ace 2 отримає флагманський процесор Snapdragon 865 з підтримкою мереж п’ятого покоління і Wi-Fi 6. Крім того, основний блок камер буде круглої форми – там розмістяться чотири датчика. Фронтальна камера тепер знаходиться в отворі в лівому верхньому кутку. Очікувані технічні характеристики Oppo Reno Ace 2:
Акумулятор у смартфона буде подвійний, як в оригінальному Oppo Reno Ace. Однією з головних фішок новинки може стати швидка бездротова зарядка на 40 Вт – схожа технологія вже використовується у флагманському Huawei P40 Pro +. Не обійдеться також і без фірмової провідної зарядки SuperVOOC потужністю 65 Вт.
З чуток, Oppo представить Reno Ace 2 в квітні 2020 року.