В даний час виробництвом смартфонів по всьому світу займаються десятки компаній, більша частина яких родом з Китаю. Втім, лише кілька таких можуть вважати себе лідерами ринку, тому що вони такими насправді є. Сьогодні, аналітики з дослідницької компанії Canalys опублікували топ-5 найбільших виробників електроніки в світі, якщо говорити про ринок мобільних пристроїв. Експерти назвали бренди, гаджети від яких користуються найбільшою популярністю серед покупців. У розрахунок бралися дані за другий квартал 2019 року, тобто вони є найсвіжішими і актуальними з усіх доступних.
Так, зокрема, в період з квітня по червень 2019 року всього було продано 331,8 млн смартфонів, що на 2% менше, ніж роком раніше. Як і в минулі роки, лідирує за кількістю проданих телефонів компанія Samsung, яка зуміла реалізувати за цей період часу 76,9 млн телефонів, що на 6% більше, ніж роком раніше. На другому місці йде Huawei з показником в 58,7 млн проданих телефонів, а це на 8% більше торішнього результату. Трійку лідерів замикає Apple, якій за три місяці вдалося продано 36 млн смартфонів, але це показник на 13% менше, ніж за 12 місяців до цього.
На четвертій сходинці рейтингу опинилася Xiaomi. Вона зуміла продати 32,1 млн телефонів, погіршивши свій минулорічний результат на 1%. П’ятірку лідерів замикає китайська Oppo, гаджети якої були продані тиражем в 30,6 млн штук, причому за один рік її положення на ринку ніяк не змінилося, тобто купувати фірмову продукцію рідше або частіше не стали. Решта 97,6 млн проданих телефонів розподілені між десятками інших брендів, в тому числі Meizu, Sony, LG, HTC, Lenovo, Motorola, Vivo і іншими. Таким чином, як можна легко помітити, п’ятірка лідерів не змінюється ось уже як багато років поспіль.
В даний час самі купуються смартфони в світі створюють і випускають на ринок Samsung, Huawei, Apple, Xiaomi і Oppo, причому три компанії з цього списку родом з Китаю. Швидше за все, в найближчі роки ситуація продовжить зберігатися в такому ключі, тому що ніяких причин для її зміни немає, хіба що тільки бренди з китайського ринку стануть ще більш популярними по всьому світу, тоді як позиції американкою корпорації, яка випускає iPhone, навпаки ослабнуть. Чим сильніша конкуренція, тим вигідніше покупцям, так як ціни знижуються, а якість продукції зростає.