Китайські корпорації поступово вчаться створювати щось своє власне, однак деякі з таких і раніше активно крадуть зарубіжні технології. Сьогодні, 7 липня 2019 року, сталося просто неймовірне, так як Xiaomi зганьбилася на весь світ, вкравши популярну технологію у відомій американській корпорації. Користувачі помітили, що на торговельних майданчиках JD і Suning на сторінках смартфонів CC9 і CC9e можна виявити виявити відеоролик з демонстрацією технології анімованих смайликів Mimoji. Все б нічого, так тільки ось вони є 100% клоном таких від Apple.
У компанії Apple такі смайли називаються Memoji, а створена вона їх ще в 2018 році. У підсумку, відразу після початку скандалу, глава китайської корпорації Xiaomi Лей Цзюнь вирішив зробити заяву з цього приводу. За його словами, такий відеоролик був опублікований в мережі «помилково», тобто співробітники виклали у вільний доступ неправильне відео. Втім, це як мінімум звучить безглуздо, тому що офіційний ролик «яблучної» корпорації є зовсім іншим, а китайська Xiaomi створила свій власний, де використовувала оригінальні смайлики від Apple.
Як таке могло статися «помилково» не зовсім зрозуміло. Цілком собі очевидно, що це лише в черговий раз доводить той факт, що Xiaomi продовжує активно копіювати технології Apple, а також, можливо, якихось ще компаній. Щоб випадково переплутати Mimoji і Memoji потрібно було як мінімум завантажити оригінальне відео «яблучної» корпорації з YouTube, а потім опублікувати його в китайському онлайн-магазині, проте на ділі ж виходить так, що співробітники китайської компанії навмисно створювали відео зі смайликами від компанії з США , роблячи це звичайно ж незаконно.
Цілком собі очевидно, що нічим хорошим такі скандали для Xiaomi не закінчаться. Навіщо компанія продовжує псувати свою репутацію таким чином – невідомо, адже було б набагато краще, якби технології у Apple не копіювали взагалі, або ж створювали їх аналог, який не схожий на оригінальний продукт майже на всі 100%. Втім, можливо, співробітникам китайської корпорації просто подобається подрожать американської Apple у всьому, адже спочатку Xiaomi була такою собі «китайської Еппл», як її називали користувачі по всьому світу, але потім, з плином часу, від такого статусу вдалося позбутися.
Асортименти телевізорів компанії TCL поповнився новою моделлю — Thunderbird 100 MAX (2024). Новинка оснащена значним 100-дюймовим екраном з високою роздільною здатністю, отримала підтримку функцій для покращення зображення та відрізняється потужним просторовим звуком Dolby Atmos.
VA-панель телевізора підтримує роздільну здатність 3840×2160 пікселів, частоту оновлення 144 Гц, пікову яскравість до 1200 нит, рівень контрастності 12 000 000 : 1 і містить 540 зон підсвічування. Також виробник згадує про підтримку 10-бітної глибини кольору, технологій Dolby Vision IQ та IMAX Enhanced та охоплення 95% колірної гами DCI-P3.
За передачу звуку відповідає вбудована акустична система потужністю 50 Вт із Dolby Atmos та DTS:X. Працює телевізор на базі чіпа MediaTek MT9653, доповненого 4 ГБ оперативної та 128 ГБ постійної пам’яті. Для бездротового підключення передбачені модулі Bluetooth 5.2 та Wi-Fi 6, а в набір інтерфейсів входить пара портів HDMI 2.1 та HDMI 2.0, по одному USB 3.0 Type-A, USB 2.0 Type-A, Ethernet та AV-вихід.
Ціна Thunderbird 100 MAX (2024) у Китаї становить $1530. Про терміни глобального релізу інформації поки що немає.
Автори порталу Android Authority «розібрали» APK-файл програми, відповідальної за перенесення даних з одного Android-пристрою на інше, і відшукали важливе покращення, за допомогою якого налаштування нового смартфона стане значно зручнішим.
Автори порталу дослідили програму Google Data Restore Tool версії 1.0.624892571. Воно дозволяє відновити дані при першому увімкненні смартфона. Судячи з коду програми, Google додала новий метод перенесення під назвою MultiTransportD2dTransport. З його допомогою користувач зможе передавати дані по кабелю та Wi-Fi одночасно, з’єднавши пристрої між собою, що прискорить перенесення інформації.
Інше покращення – перенесення стане можливим, навіть якщо користувач вже виконав початкове настроювання смартфона. У цьому випадку нові настройки не перезапишуться старими, і можна буде перенести фотографії та інші файли. Але код функції передбачає, що вона дозволить передавати дані лише з смартфона, який раніше використовувався для копіювання даних.
ПриватБанк почав блокувати картки клієнтів, навіть якщо транзакції на картку незначні.
Так, на порталі Мінфін клієнтка ПриватБанку поскаржилася, що її картку заблокували через дві операції на однакову суму.
«Через повторну операцію у 650 гривень, банк заблокував мою картку. Зателефонувавши до оператора він поставив мені декілька питань, на які я відповіла, але потім оператор поставив мене перед фактом, що моя картка заблокована, і запропонували звернутися у відділення банку.» – поскаржилася українка.
У відповідь на скаргу ПриватБанк повідомив, що будь-які платежі можуть потрапити під перевірку.
“Щоб забезпечити безпеку онлайн-транзакцій і захистити кошти на рахунку, ми проводимо додаткові перевірки. Ця процедура призначена для боротьби з шахрайством. Відмова від перевірки угоди та підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти”, – заявили в компанії.
Банк також закликав клієнтів набратися терпіння та з розумінням поставитися до верифікації.
“Щоб зняти обмеження, ви можете звернутися в наш чат на сайті банку. Також вам знадобиться веб-камера для відеоверифікації”, – повідомили в ПриватБанку.
You must be logged in to post a comment Login