У суботу вранці мешканці країни зіткнулися з серйозними проблемами: перестали працювати платіжні термінали, а також виникли перебої в роботі застосунків «Дія» та сервісу «Нова пошта».
Про це повідомили пресслужби КМДА, «Нової пошти» та «Дії».
Користувачі не можуть оплатити покупки картками, а також спостерігаються труднощі із безконтактною оплатою через Apple Pay та Google Pay. Крім того, зафіксовані проблеми на державному порталі «Дія» та в системі «Нової пошти».
У Київській міській адміністрації повідомили, що через збої в роботі «Ощадбанку» тимчасово неможливо оплатити проїзд у метро карткою. Натомість пасажирам пропонують альтернативні способи оплати:
- транспортною карткою,
- QR-кодом у застосунку «Київ Цифровий»,
- паперовим QR-квитком.
У «Новій пошті» уточнили, що сервіси тимчасово не працюють через технічні проблеми підрядника. Там запевнили, що інцидент не пов’язаний із хакерською атакою, а повне відновлення сервісів очікується близько 10:00.
У державному застосунку «Дія» пояснили, що збій викликаний технічними оновленнями в одному з найбільших центрів обробки даних.
«Щоб такі ситуації не впливали на доступність послуг, ми заздалегідь налагодили співпрацю з кількома дата-центрами. Наразі команда оперативно відновлює роботу сервісів. Уже зовсім скоро ваші документи та послуги будуть знову доступні», — йдеться у заяві.
Тим часом співзасновник Monobank Олег Гороховський зазначив, що його банк збоїв не зазнав.
«На нас це не вплинуло. Тримаємо кулаки за колег і готові надати технічну та методичну підтримку. Попередньо повідомляли про хакерську атаку на один із великих дата-центрів. Потужності Monobank зарезервовані тричі: у Києві, Варшаві та на Amazon», — повідомив він.