Мобільний оператор Lifecell оцінив підвищення вартості своїх тарифних планів у середньому на 34%. Про це повідомила прес-служба компанії. За їхніми словами, такий крок зумовлений суттєвим погіршенням економічної ситуації в Україні.
Що вплинуло на зростання ціни?
Компанія пояснює своє рішення щодо збільшення витрат на низку ключових складових, які разом впливають на собівартість послуг:
- Зростанням ціна на електроенергію. Постійне подорожчання ресурсів створює додаткові навантаження на бізнес.
- Вітратами на пальне. Через воєнні дії логістика ускладнилася, що змушує використовувати більше ресурсів на підтримку роботи обладнання та транспорту.
- Оренда та податки. Економічна криза та інфляція значно вплинули на загальну вартість ведення бізнесу.
- Технічна підтримка. Для забезпечення стабільної роботи мережі компанія потребує значних інвестицій.
Для яких абонентів змінюються умови?
Lifecell зазначає, що підвищення тарифів торкнеться як контрактних, так і передплачених абонентів. Зміни набудуть чинності шляхом, і кожен користувач відправляє повідомлення про оновлення умов свого тарифу.
Що це означає для клієнтів?
Абонентам варто очікувати підвищення щомісячної абонплати на 34% до середнього. Наприклад, якщо раніше тариф коштував 150 грн, то нова ціна становитиме близько 200 грн.
Компанія обіцяє інформувати кожного клієнта заздалегідь, щоб вони могли прийняти рішення — залишитися на своїх тарифах або обрати інший, який більше відповідає їхнім потребам.
Реакція користувачів
Підвищення тарифів, як правило, через хвилю обговорень клієнтів. Одні розуміють причини такого кроку, зважаючи на складну економічну депресію, інші — висловлюють невдоволення.
весь, що Lifecell — не єдиний оператор, який переглядає вартість своїх послуг. Подібні зміни також спостерігаються у конкурентів, що спостерігається про загальну тенденцію на ринку.
Що робити абонентам?
- Перевірте повідомлення від Lifecell у мобільному додатку чи СМС.
- Ознайомитися з новими тарифами.
- За потреби зверніться до служби підтримки для підбору оптимального тарифу.
Таким чином, Lifecell намагається адаптувати свою роботу до нових реалій, зберігаючи при цьому стабільність зв’язку. Однак для багатьох користувачів таке зростання вартості може стати значним викликом.