Connect with us

MOBILZONE

Огляд і враження від магазину Монобанку

Опубліковано

Огляд і враження від магазину Монобанку

Уже з 21 жовтня клієнти Монобанку можуть придбати класні товари від магазинів-партнерів прямо в застосунку банку.

В Монобанк зазначили, що було запущено market by mono, який поступово з’явиться в усіх користувачів протягом найближчих днів.

Важливо, щоб новий розділ запрацював, необхідно оновити застосунок до останньої версії та перейти на новий дизайн monobank. Відкрити розділ «Ще» у нижньому меню на головному екрані та увімкнути його.

Наразі в застосунку можна придбати три види товарів, а саме: гаджети, смарт-електроніка та комп’ютерна техніка від магазинів партнерів електроніки: Moyo, КТС, Click. В пресслужбі банку зазначили, що каталог буде налічувати понад 20 тисяч товарів. З часом категорії товарів та їх найменувань будуть збільшуватися.

Інтеграція в застосунок

market by mono – повністю інтегрований у програму – тобто товари не відображаються через браузер у програмі. В результаті магазин працює неймовірно швидко, навіть швидше, ніж звичайний веб-сайт, де потрібно чекати завантаження кожної сторінки.

Весь процес вибору та покупки відбувається в додатку. Він також відображає фотографії та повні характеристики електронного продукту. Втім, недоступні відгуки.

Огляд і враження від магазину Монобанку

До слова, магазин посилається на конкретний товар, а не на продавця. Таким чином, на сторінці товару ви можете миттєво побачити ціни кожного продавця та вибрати найкращу ціну для вас. В прикладі вище, КТС пропонує смартфон за 47 119 гривень, але нижче відображається пропозиція від Click з ціною вже 49 599 гривень.

Пошук і вибір товару

По суті, магазин – це домашня сторінка з товарами з найпопулярніших категорій і вікном пошуку. Ключовий момент, що нині недоступний взагалі пошук за критеріями. Знайти бажаний товар можна або на головній сторінці в підбірці простим переглядом, або ж за пошуком потрібної категорії (ноутбук, смартфон тощо), конкретного товару (Apple iPhone 15) чи навіть чіткої характеристики (256gb) вказати поки не можна.

Фільтри пошуку товарів також недоступні – навіть не можна сортувати за ціною.

Огляд і враження від магазину Монобанку

Замовлення товару

Доставка товару безкоштовна і при першому замовленні можна зберегти адресу відділення чи поштомату з “Нової пошти”.

Усі замовлення та їх деталі відображаються в окремому меню, доступному за допомогою іконки у верхньому правому куті. Крім загальної інформації надається статус товару (готовий до відправлення), номер ТТН та адреса доставки.

При цьому неможливо придбати кілька товарів в одному замовленні – лише окрема оплата і доставка.

Огляд і враження від магазину Монобанку

Загальні враження

Звичайно, поки це перший маркетплейс в банку і йому потрібно багато доопрацювань. Наприклад, зараз недоступні фільтри пошуку і якщо покупець не зможе знайти потрібний товар, то йому потрібно буде переходити на сайт тих же таки Moyo, КТС, Click чи на сайтах агрегаторах накшталт Hotline.

Великим плюсом є те, що є функція купівля в розстрочку, яка інтегрована в меню. Таким чином, купівля дорогого товару не вдарить по карману, адже платежі можна розбити на декілька місяців.

Безкоштовна доставка, також є великим плюсом. Наприклад, купівля недорогих товарів, такі як чохли, зарядки, шнури та інші товари, які коштують 200 – 300 гривень, за них не прийдеться платити за доставку, а це економія мінімум 60 гривень. Так що при дрібних замовленнях безкоштовна доставка має значення. Однак для дорогих товарів доставка безкоштовна в більшості магазинів.

Втім, це тільки початок і надалі доступні категорії, кількість товарів і найменування будуть збільшуватися, як і зручність сервісу. “Це перший крок і не варто суворо оцінювати” – зазначив співзасновник Monobank Олег Гороховський і натякнув, що подальший розвиток попереду.

Facebook Comments
Читати далі
Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

MOBILZONE

QA-тестуванні: союзник чи загроза?

Опубліковано

QA-тестуванні: союзник чи загроза?

Експертка і QA-інженерка міжнародного рівня Яніна Шингельська розповідає, як машинне навчання змінює підхід до запуску продуктів.

Активний розвиток нейромереж та інструментів на основі штучного інтелекту викликає хвилювання у багатьох фахівців у сфері IT, включно з тестувальниками. У професійному співтоваристві обговорюється, чи може AI замінити тестувальників або стане їхнім безцінним помічником. Розвиток інструментів машинного навчання дає змогу QA-інженерам і тестувальникам перекласти аналіз величезних обсягів даних на АІ-сервіси, вважає Яніна Шингельська, провідний QA-інженер низки проєктів міжнародної консалтингової ІТ-компанії Customertimes, визнаної лідером у своїй галузі на підставі звіту ISG Provider Lens™. Проєкт Програми доступу до послуг у сфері психічного здоров’я у Вірджинії (VMAP), який Яніна веде як QA-інженер, здобув премію ISG Paragon Award™️️2024 у категорії «Інновації».

Будучи викладачем курсу для тестувальників-початківців у Quality Assurance Group, Яніна визнає, що автоматизація процесів тестування вже значно підвищила їхню ефективність, виключаючи логічні невідповідності та «людські помилки».

У бесіді з Яніною ми з’ясували, яку роль відіграє штучний інтелект у розширенні можливостей тестувальників.

— Яніно, ви як провідний фахівець із забезпечення якості в міжнародних компаніях активно працюєте над впровадженням передових методик тестування. Наскільки важливо QA-інженеру використовувати інструменти AI в роботі?

— У своїй роботі я використовую AI для аналізу вимог, це допомагає виявляти невідповідності, прогалини та потенційні проблеми ще до початку тестування. AI може порівнювати нові та старі версії документів, знаходити протиріччя і навіть пропонувати уточнення до вимог. Наприклад, GitHub Copilot допомагає в написанні коду для автоматизованих тестів, що знімає частину необхідної, але досить механічної роботи. І це дає змогу звернути увагу на нестандартні випадки тестів.

Штучний інтелект має низку переваг у питаннях аналізу вимог. Перш за все, AI аналізує задані вимоги та виявляє логічні невідповідності, які могли залишитися непоміченими. Інструменти машинного навчання допомагають виявити відсутні бізнес-правила, невраховані граничні випадки, а також вказують на нечіткі формулювання, які можуть викликати різне розуміння у команди.

Також не варто забувати і про тестування безпеки продуктів: інструменти, що використовують алгоритми машинного навчання, можуть аналізувати код і виявляти такі вразливості, як SQL-ін’єкції та міжсайтовий скриптинг.

Однак у будь-якому разі AI тільки виявляє проблеми, а остаточне рішення залишається за тестувальником.

— Ви проходили навчання за спеціальністю Software Testing і отримали міжнародний сертифікат тестувальника програмного забезпечення від найбільшої компанії професійної сертифікації ISTQB у 2022 році. За минулі роки які можливості відкрилися перед QA-фахівцями завдяки AI?

— В останні два роки інтерес до використання AI-інструментарію в тестуванні значно зріс. Тестувальники навчилися правильно використовувати нейромережі — задавати коректні промти, визначати пріоритетність дефектів і групувати їх за категоріями, чітко прописувати рекомендації.

У питанні аналізу величезних обсягів даних AI, безсумнівно, лідирує. Завдяки високій точності виконання тестів, використання AI дає змогу уникнути помилок, спричинених людським фактором, і дотримуватися чіткої послідовності тестування. Рекурентні нейронні мережі проводять аналіз відповідності вимогам у текстовому форматі, в той час як згорткові нейронні мережі працюють з візуальною складовою. Сервіс Applitools використовує візуальний AI для виявлення дефектів у користувацькому інтерфейсі та відхилень від очікуваного результату.

Інструменти AI аналізують наявні тести, усувають дублі та пропонують поліпшення. AI допомагає автоматизувати виконання регресивних тестів, прогнозувати дефекти програмного забезпечення або застосунків.

— Завдяки вашій роботі як QA-інженера над Програмою доступу до послуг у сфері психічного здоров’я у Вірджинії (VMAP), Customertimes була удостоєна престижної премії ISG Paragon Award™️️2024. Як би ви оцінили «спільне майбутнє» тестувальників і AI?

— Насправді поки що абсолютно немає приводу для тривог. AI не здатний враховувати контекст і нюанси так само добре, як людина. Плюс штучному інтелекту складно оцінити зручність інтерфейсу або придумати нестандартний тест. Зараз AI-інструменти лише знімають рутинні завдання і дають змогу фахівцям зануритися у творчі процеси.

AI — це потужний помічник, але не заміна тестувальнику. Його варто використовувати для підтримки тестування, але остаточні рішення залишаються за людиною.

— Ви розробили презентації до навчальної програми Practice of Software Testing для тих, хто ніколи не був знайомий з роботою в IT. Ваша викладацька діяльність у компанії Quality Assurance Group була відзначена премією CatalyX Champions Series Awards. На які аспекти роботи з AI ви б порадили звертати увагу новачкам?

— Для використання AI-інструментів, перш за все, необхідно зануритися в їх вивчення. Тестувальники повинні розвивати навички в галузі аналізу даних і роботи з інструментами AI. Важливо розбиратися в принципах і алгоритмах їхньої роботи, вибирати відповідні програми для вирішення різних конкретних завдань. Від цього залежить навіть підбір інструментів: на початковому етапі тестувальник може використовувати ChatGPT для написання тестів, а надалі перейти на сервіси Testim або Functionize, які автоматично створюють, виконують і адаптують тести.

Варто зазначити, що тестувальники з сертифікацією ISTQB і досвідом роботи зі AI з кожним роком користуватимуться дедалі більшим попитом. Адже, незважаючи на те що AI може полегшити процес тестування, отримані дані необхідно перевіряти ще раз. Навіть штучний інтелект не застрахований від помилок.

Важливо, щоб QA-фахівці відстежували два етичні моменти: конфіденційність і збереження даних, а також «неупередженість» AI-сервісу. Тобто в процесі роботи варто виявляти, на основі яких даних працює алгоритм.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Vodafone офіційно впроваджує технологію xPON: які міста отримують першими і що зміниться

Опубліковано

Vodafone офіційно впроваджує технологію xPON: які міста отримують перші цю техногогію і що зміниться

Оператор Vodafone Україна оголосив про запуск масштабного проєкту з модернізації мобільної мережі — компанія впроваджує технологію пасивних оптичних мереж xPON для під’єднання базових станцій. Це рішення стане основою для майбутнього запуску 5G та підвищення якості зв’язку вже зараз.

На першому етапі модернізації Vodafone зосередився на чотирьох найбільших містах країни — Києві, Дніпрі, Запоріжжі та Харкові. Саме тут мережа відчуває найбільше навантаження. У цих містах 140 базових станцій буде переведено з радіорелейного з’єднання на сучасну оптичну інфраструктуру. Уже 40 із них працюють за новим стандартом.

«Перехід на xPON — це стратегічний крок, який не лише покращує якість мобільного зв’язку, а й відкриває шлях до впровадження нових технологій», — зазначив Євген Фрунза, технічний директор Vodafone Україна.

Технологія xPON дозволяє передавати дані зі швидкістю до 1 Гбіт/с, а згодом — до 10 Гбіт/с без необхідності прокладати нові кабелі. Це дає змогу швидко адаптувати мережу до зростаючих потреб користувачів та підготувати її до технологій на кшталт LTE 2600 TDD, яка працює в асиметричному режимі передачі даних.

Для абонентів це означає стабільніший зв’язок, мінімальні затримки навіть під час пікових навантажень, а також безперебійну роботу під час відеодзвінків, стримінгу та онлайн-ігор. Крім того, оптична інфраструктура менш залежна від погодних умов і забезпечує швидше відновлення зв’язку під час аварій або знеструмлення.

Будівництвом оптичних каналів займається компанія Vega — національний оператор, який із 2021 року входить до групи Vodafone Україна. Після реалізації пілотного етапу в чотирьох містах, ініціативу планують розширити на інші регіони країни.

Станом на березень 2025 року абонентська база Vodafone Україна налічує 15,9 мільйона користувачів. Компанія продовжує інвестувати у розвиток телеком-інфраструктури, готуючи країну до цифрового майбутнього.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Vodafone попередив абонентів про масштабні зміни: що відомо

Опубліковано

Vodafone попередив абонентів про масштабні зміни: що відомо

Оператор мобільного зв’язку Vodafone Україна оголосив про масштабну модернізацію мережі у найбільших містах країни.

Йдеться про впровадження нової технології — пасивних оптичних мереж xPON (1/10 Gigabit/s Passive Optical Network), яка забезпечить стабільніший мобільний зв’язок та високошвидкісний інтернет. Про це повідомляє видання “Стіна” з посиланням на MZU.

Що зміниться для користувачів?

Vodafone активно працює над удосконаленням телекомунікаційної інфраструктури. Одним із ключових кроків є переведення мобільних базових станцій з радіорелейного з’єднання на оптичне, що дозволяє значно підвищити якість зв’язку.

Станом на сьогодні 40 із 140 запланованих базових станцій у Києві, Дніпрі, Запоріжжі та Харкові вже працюють за новою технологією. Роботи тривають.

Чому саме xPON?

Технологія xPON дозволяє передавати дані зі швидкістю до 1 Гбіт/с уже зараз, а згодом — до 10 Гбіт/с, без необхідності заміни кабельної інфраструктури. Достатньо лише оновити активне обладнання, що робить модернізацію швидшою та економічно ефективною.

Крім того, оптичні з’єднання більш стійкі до погодних умов і зовнішніх впливів, ніж традиційні радіорелейні лінії. Це гарантує стабільний зв’язок незалежно від обставин.

Погляд у майбутнє

Технічний директор Vodafone Україна Євген Фрунза зазначає, що впровадження xPON є стратегічним кроком на шляху до запуску зв’язку наступного покоління:

«Перехід на xPON дозволяє нам не лише покращити якість мобільного зв’язку вже сьогодні, а й закласти фундамент для впровадження 5G і в майбутньому — 6G».

Також технологія сприяє розвитку розумних міст, хмарних сервісів та інтернету речей (IoT), відкриваючи нові можливості для бізнесу, державних структур і звичайних користувачів.

Подальші плани

Vodafone планує розширювати впровадження xPON по всій Україні, щоб надати абонентам доступ до сучасного та надійного зв’язку, готового до майбутніх цифрових викликів.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement
QA-тестуванні: союзник чи загроза?
MOBILZONE18 хв. тому

QA-тестуванні: союзник чи загроза?

Vodafone офіційно впроваджує технологію xPON: які міста отримують перші цю техногогію і що зміниться
MOBILZONE22 хв. тому

Vodafone офіційно впроваджує технологію xPON: які міста отримують першими і що зміниться

Vodafone попередив абонентів про масштабні зміни: що відомо
MOBILZONE3 години тому

Vodafone попередив абонентів про масштабні зміни: що відомо

Українці за кордоном можуть отримати паспорт без медкомісії та військової довідки
MOBILZONE5 години тому

Паспорти без бюрократії: спрощено процедуру для українців за кордоном

Київстар змінить умови тарифів вже через тиждень: знайдіть свій
MOBILZONE7 години тому

Київстар змінить умови тарифів вже через тиждень: знайдіть свій

Зовсім скоро перекази з картки на карту стануть доступними не всім: кому заблокують
MOBILZONE8 години тому

Зовсім скоро перекази з картки на карту стануть доступними не всім: кому заблокують

Максимум гігабайтів за мінімум грошей: що пропонує Київстар у 2025 році
MOBILZONE10 години тому

Максимум гігабайтів за мінімум грошей: що пропонує Київстар у 2025 році

Ціна однієї помилки за кермом: шокуючі суми штрафів у 2025 році
MOBILZONE11 години тому

Ціна однієї помилки за кермом: шокуючі суми штрафів у 2025 році

В Україні вигадали, як уникнути масового виїзду чоловіків після війни: три основні напрямки
MOBILZONE13 години тому

В Україні вигадали, як уникнути масового виїзду чоловіків після війни: три основні напрямки

Трамп пригрозив Зеленському "великими проблемами": деталі
MOBILZONE1 день тому

Трамп пригрозив Зеленському “великими проблемами”: деталі

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.