Шахраї у жінки вкрали 10 тисяч доларів з валютної картки ПриватБанку, самі працівники банку розводять руками і нічим не допомагають.
Про це клієнтка банку розповіла на порталі Мінфін.
За словами жінки, “Приват24” надіслав повідомлення, що її картки заблоковані.
“Оскільки “Приват24” надіслав мені повідомлення, що мої картки заблоковані, я вирішила перевірити в чому причина, адже картками я не користувалася декілька місяців, оскільки знаходжуся в Іспанії. Я поміняла іспанську сім-карту на Київстар, до якого прив’язаний мій “Приват24”, але виявилося, що отримувати дзвінки та смс я не можу, хоча телефон бачив сім“, – зазначила жінка.
Жінка розповіла, що після того звернулася за допомогою до оператора ПриватБанку. Згодом їй вдалося на короткий час отримати доступ до програми. І з’ясувалося, що кошти, які були на рахунку – вкрадені. Вона зазначила, що шахраї зробили віртуальну картку від її імені. В результаті з її валютної картки було переведено 9999 $ на цю віртуальну картку.
“З цієї віртуальної картки вони потім знову перевели кошти на гривневу, яка у мене вже була, а потім почали надсилати кошти на свою картки частинами“ – розповіла клієнтка.
Вона також звернула увагу на те, що банк сповістив про шахрайські дії, проте відмовляється щось робити.
“У мене повідомлення про блокування карток прийшло раніше, ніж шахраї вкрали всі гроші, але все таки їм вдалося вивести майже 10 тисяч доларів. Картку я не губила, по ніяким посиланням не переходила, як шахраї взяли доступ до мого “Приват24” не розумію. Прошу ПриватБанк розібратися в даній ситуації і відшкодувати мені цей крадіж, адже банк повинен нести відповідальність за гроші, які їм довірили клієнти“, – додала жінка.
У ПриватБанку у відповідь пояснили, що виходячи з описаної ситуації, незважаючи на всі бажання захистити і вберегти своїх клієнтів від шахраїв, можливості банку обмежені. Пошук та арешти злочинців і розслідування шахрайства є обов’язком правоохоронних органів і за законом, не підпадають під юрисдикцію банків.
“Ми завжди радимо клієнтам бути уважними та дотримуватися простих правил. На жаль, бувають випадки, коли клієнти випадково потрапляють на шахрайський “гачок”, щоб цього не сталося, ми розмістили кілька корисних порад на нашому веб-сайті – : https://privatbank.ua/informational-security; https://privatbank.ua/safeness“, – підкреслили у банку.