Один з найпопулярніших мобільних операторів України “Київстар” підвищує ціни на деякі тарифні плани.
Про це повідомив президент компанії Олександр Комаров.
“Споживання, що зростає, інфляція, девальвація змушує усіх виробників, сервіс-провайдерів певним чином підвищувати ціни. Ми робимо це вперше з початку війни, попри те, що інфляція за ці два роки досягла близько 20% й більше”, – сказав Комаров.
За його словами, користувачі можуть вибрати: перейти на новий тарифний план із більшим обсягом послуг або вибрати альтернативу з дешевшого тарифного плану.
Варто зазначити, що ці зміни торкнуться тарифних планів, які не змінювалися кілька років.
Як наголосив Комаров, ключовими факторами інфляції залишаються ціни на електроенергію. Для “Київстару” ця стаття витрат обчислюється мільярдами гривень на рік і вона зросла більш ніж на 100%.
На тлі незначного зниження попиту на голосові послуги зростає і споживання мобільного Інтернету. Середнє споживання даних на одного абонента на місяць перевищило 12 ГБ.
“Тому нам нічого не залишається, окрім як збалансувати цю ситуацію через ціну для споживача”, – уточнив Комаров.
Для кого тарифи не зміняться
Президент “Київстару” підкреслив, що таке подорожчання стосується лише деяких груп клієнтів.
“У нас є правило. Ми не змінюємо тарифи протягом 12 місяців. Наприклад, якщо у нас є нова група абонентів, які під’єдналися менш як рік, ми не змінюємо їм тарифи”, – зазначив Комаров.
Він додав, що в “Київстар” щомісяця сотні тисяч клієнтів змінюють свої тарифні плани. Головна ціль, чому вони це роблять – їм чогось не вистачає, наприклад, кількості інтернету.
“Це заохочує сотні тисяч клієнтів змінювати свої тарифні плани, що в пікові місяці сягає 300-400 тис. переходів всередині мережі “Київстар”. В усіх цих абонентів є імунітет від ініціативи з пропозицією змінити тарифний план з боку компанії упродовж 12 місяців “, – зауважив Комаров.