Деякі клієнти monobank скаржаться, що банк блокує їхні картки без попередження.
Про це стало відомо через чисельні скарги на Мінфін.
Через банківський фінансовий моніторинг багато українців зіткнулися з такою проблемою, як блокування картки. У результаті чого їхні рахунки заблоковані і вони залишаються без коштів для життя. З такою ситуацією зіткнувся і клієнт monobank.
Він розповів, що уже довгий час являється клієнтом банку і йому все подобалося до певного моменту. Але коли банк заблокував йому рахунок без попередження, він зіткнувся з низкою проблем.
“Сьогодні зайшовши в додаток і побачив, що банк заблокував картку. У додатку було написано зв’язатися зі службою підтримки, а ще кілька питань – ” чи не телефонували вам із псевдо – підтримки? Чи не тиснули на вас за платіж?”. Я відповів на їхні запитання, після чого мені написали, щоб я зателефонував на гарячу лінію.” – розповів чоловік.
При цьому клієнт банку підкреслив, що одразу перейшов із платинової картки на звичайну, і її відразу розблокували. Однак проводити операції він не може, тепер потрібна ідентифікація за дзвінком.
“Після блокування мого рахунку фактично без причини, я вже ніколи не буду симпатизувати даному банку. Банк з кожним днем стає Приватом 2.0. Як тільки перейшов на чорну карту, відразу розстрочку знизили, далі напевно кредитний ліміт? ще гірше. Потрібно виправлятися“, – додав українець.
У monobank відповіли, що їм шкода, що у клієнта склалася така думка. Але Безпека коштів — пріоритет у банку.
“Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.“ – розповіли в банку
Також в банку наголосили, що згідно з аналізом картка може бути обмежена на використання коштів з метою безпеки, щоб по ній не проходили непідтверджені операції, операції проведені під впливом шахраїв.
“Щоб зняти обмеження нам потрібно переконатись, що ваші дані не були передані третім особам, що карткою та застосунком користуєтесь сами ви.“ – додали в банку