Українці знову стикаються з проблемою збоїв в роботі банкоматів ПриватБанку. Не зважаючи на те, що кошти знято з їх картки, клієнт не отримав готівку через технічну помилку.
Клієнт «monobank» повідомив, що став жертвою цієї проблеми, інформує портал Мінфіну.
“Під час спроби зняти гроші з картки monobank виникла помилка. Банкомат гроші списав, але нічого не видав і завис. Служба підтримки Привату сказала зв’язатися з Mono і чекати результатів розв’язання проблеми. Тому я чекаю.”, – сказав клієнт.
У ПриватБанку відповіли на відгук, зазначивши, що їм прикро, що так сталося і вони готові допомогти розв’язати цю проблему.
«Ми якнайшвидше надамо всі необхідні дані банку, який випустив картку на повернення коштів згідно з правилами платіжної системи», – йдеться у відповіді банку.
Раніше вже надходили повідомлення з аналогічною проблемою від кількох клієнтів, вони також зіткнулись із труднощами зняття готівки в банкоматах ПриватБанку.
Перед усім, ці проблеми пов’язані з технічними аспектами, й ПриватБанк постійно працює над їх вирішенням.
Клієнтам рекомендується перевіряти баланс свого рахунку після спроби зняття готівки, та звертатися до банку, в якому вони обслуговуються, для розв’язання проблеми.
Leave a Comment