Нова схема шахраїв націлена на клієнтів Monobank. Українцям почали надходити повідомлення в Telegram нібито від Monobank про встановлені ліміти на «накопичувальних банках». Про шахрайську схему повідомили у Центрі протидії дезінформації.
У надісланих повідомленнях зазначено, що для зняття обмежень клієнтам необхідно відповісти на дзвінок співробітника банку.
Центр протидії дезінформації застерігає та закликає у жодному разі не брати трубку та не передавати свої дані третім особам. Шахраї видають себе за офіційного чат-бота банку та намагаються отримати дані клієнтів, щоб вчиняти подальші незаконні дії з метою викрадення грошей.
ЦПД також нагадує, що офіційний чат-бот верифікований месенджером телеграм і не використовує жодних емодзі.
Також клієнтів банку застерегли, щоб вони ніколи не повідомляли незнайомцям особисті та банківські дані. У разі якогось непорозуміння краще самі наберіть банк, так ви точно попадете до їхнього представника.
У Центрі протидії дезінформації дали інструкцію, як не втратити власні гроші:
- Уникайте підозрілих гіперпосилань;
- Не розголошуйте конфіденційну інформацію, включно з даними картки, третім особам.
- Щоб захистити свої сторінки в соціальних мережах від хакерів, створіть складні та унікальні паролі для кожного облікового запису. Налаштуйте двофакторну автентифікацію, де це можливо;
- Нікому не повідомляйте свій логін і пароль, а також не вказуйте їх на незнайомих і підозрілих сайтах.
- Якщо ж все-таки стали жертвою шахрая, зверніться до кіберполіції або зверніться до найближчого відділення поліції.
Також читайте :
Monobank повідомив про розширення можливостей “банок”, на які волонтери збирають кошти для Збройних сил України.
Які ліміти переказу з картки на картку встановили ПриватБанк та Monobank.
Leave a Comment