Ощадбанк та Viber запустили корисну функцію для українців

«Ощадбанк» перший серед інших банків запровадив корисну новацію для контактів із клієнтами. Тепер можна дзвонити до банку із програми Viber. Про це розповів голова правління Ощадбанку Сергій Наумов. Як підкреслив чиновник, фінустанова додала опцію здійснення дзвінків з Viber першою у світі, такої можливості не надає жоден інший банк.

За його словами, дзвінки можна здійснювати:

  • через аккаунт банку Oschadbank у Viber, куди надходить інформація про рух коштів по рахунку;
  • натиснувши на сервісі дзвінків Viber комбінацію *333;
  • у розділі «Зворотний зв’язок» на порталі фінустанови «Ощадбанк» за посиланням.


Для того, щоб скористатися відповідною функцією, клієнту Ощада потрібно мати обліковий запис Viber з реєстрацією на мобільний номер українського оператора. Всі дзвінки через Viber до банку будуть безкоштовними незалежно від місцезнаходження клієнтів.

«Цей ексклюзивний сервіс значно спростить спілкування із банком для багатьох наших клієнтів. Особливо він стане у нагоді тим, хто знаходиться на тимчасово окупованих територіях або за кордоном», — наголосив Сергій Наумов.

Введення відповідної послуги є черговим кроком по дорозі цифрової трансформації Ощада. У її рамках минулого року відбулося десять оновлень мобільної програми фінустанови, завдяки чому з’явилося 25 нових функцій та сервісів.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.