Connect with us

MOBILZONE

Рейтинг задоволеності Xiaomi 14 близький до 100%, але без проблем не обійшлося

Опубліковано

Рейтинг задоволеності Xiaomi 14 близький до 100%, але без проблем не обійшлося

Лей Цзюнь, засновник Xiaomi, вчора опублікував повідомлення, в якому йдеться про те, що покупці Xiaomi 14 дуже задоволені смартфонами. Про це ми вже повідомляли.

В даний час рівень задоволеності користувачів смартфонів Xiaomi 14 в електронній комерції складає 99%. Ми будемо приділяти пильну увагу задоволеності кожного, і якщо виникнуть будь-які питання, ми відповімо якнайшвидше. Користувачі Weibo, які вже придбали Xiaomi 14, прокоментували повідомлення лідера Xiaomi у соціальній мережі Weibo, підтвердивши, що вони дуже задоволені новинкою. Скарг поки що небагато, але вони є.

Директор департаменту програмного забезпечення Xiaomi Чжан Гоцюань заявив, що він вивчив усі відгуки, які надійшли від власників Xiaomi 14 за останні три дні, і може констатувати, що загальна якість знову значно покращилася порівняно з попереднім поколінням, а рейтинг задоволеності користувачів безпосередньо на платформі JD .com перевищує 99%.

Він підтвердив, що в деяких випадках користувачі зіткнулися з проблемами під час запуску сторонніх додатків, однак Xiaomi оперативно співпрацює з розробниками, щоб випустити оновлення. Це проблема, що найчастіше згадується. Питання енергоспоживання та тепловиділення згадуються вкрай рідко, за словами Чжана Гоцюаня. Фактично це поодинокі випадки. Він також попросив по можливості записувати виявлені проблеми та баги на відео, що спрощує роботу інженерам Xiaomi.

Нагадаємо, один із новоспечених власників вже поскаржився в соціальній мережі Weibo на сильне нагрівання свого новенького Xiaomi 14.

Раніше смартфони серії Xiaomi 14 побили стартовий продаж за день усіх вітчизняних смартфонів за останній рік на чотирьох основних платформах: Tmall, JD.com, Douyin та Kuaishou. Цікаво, що до цього звання моделей, що найбільш продавалися, утримували більш доступні смартфони, включаючи Redmi K60, Redmi Note 12 Turbo та їх конкурентів. Також уточнюється, що для встановлення рекорду Xiaomi 14 знадобилося лише чотири години. Окрім того, ці смартфони очолили рейтинг AnTuTu.

Facebook Comments

MOBILZONE

Пільгові тарифи для пенсіонерів і студентів у Vodafone: що відомо

Опубліковано

Пільгові тарифи для пенсіонерів і студентів у Vodafone: що відомо

Мобільний оператор Vodafone Україна офіційно повідомив, що не запроваджував і не планує запроваджувати спеціальні пільгові тарифи для соціально вразливих категорій населення, зокрема пенсіонерів чи студентів.

Про це компанія повідомила у відповіді на численні запити користувачів на своїй сторінці у Facebook. Один із дописувачів поцікавився, чому Vodafone не має особливих пропозицій для абонентів, які роками користуються послугами оператора.

У відповідь представники Vodafone зазначили, що всі знижки, бонуси та акційні пропозиції формуються системою автоматично — вони не залежать від віку, тарифу, історії поповнень чи тривалості користування номером.

«Пропозиції, акції, знижки чи подарунки формуються системою автоматично випадковим чином, а не вручну операторами чи кимось іншим», – пояснили в компанії.

В компанії порадили користувачам слідкувати за персональними пропозиціями через SMS-розсилку.

Один із абонентів також запропонував запровадити тариф без мобільного інтернету за нижчою ціною, наприклад, для людей похилого віку, однак ця ідея не була підтримана.

У Vodafone пояснили, що навіть не розглядають такий тариф. Також у компанії зазначили, що підвищення тарифів зумовлене зростанням витрат на обслуговування мережі, зокрема через подорожчання пального, електроенергії та необхідність закупівлі нового обладнання, що стало критично важливим в умовах війни.

«Ми змушені були підвищити тарифи, оскільки витрати на підтримку інфраструктури зросли, а обладнання працює на електриці, яка також подорожчала у 2024 році», – додали в компанії.

У Vodafone підкреслюють: підвищення тарифів — не виняткова ситуація. Більшість українських телекомунікаційних компаній опинилися в подібних умовах і були змушені переглянути ціни на послуги.

«Ми не є винятком. Але водночас намагаємось запропонувати абонентам інструменти для економії», – резюмували в компанії.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Кінець мобілізації та скасування військового стану: чи отримали ТЦК наказ

Опубліковано

Кінець мобілізації та скасування військового стану: чи отримали ТЦК наказ

У мережі набирає обертів новина з гучним заголовком: нібито з 9 травня 2025 року в Україні мають скасувати воєнний стан і мобілізацію, а територіальним центрам комплектування вже надійшов наказ про зупинку призову. Але ці заяви не мають жодного офіційного підтвердження.

Першоджерелом інформації виступив екснардеп Артем Дмитрук, відомий своїми скандальними заявами. Він послався на так звані «власні джерела», повідомивши, що у військкомати нібито вже надійшло роз’яснення: з 9 травня — “стоп мобілізації”. Цю заяву активно тиражують проросійські Telegram-канали, подаючи її як сенсацію.

Але по факту — все навпаки. Президент Володимир Зеленський нещодавно підписав укази, якими продовжив дію воєнного стану і загальної мобілізації до 9 травня 2025 року. Це вже тринадцяте подовження з моменту повномасштабного вторгнення Росії.

Жодних документів, які б скасовували ці рішення або змінювали підхід до мобілізації, офіційно не оприлюднено. У Генштабі та Міністерстві оборони також не повідомляли про припинення призову або зміну мобілізаційної політики.

Навіть новий закон про покарання для представників ТЦК та ВЛК, що викликав гучну суспільну дискусію, не передбачає автоматичного звільнення тих, хто був мобілізований із порушеннями.

Як пояснив народний депутат Олександр Федієнко, кримінальна відповідальність за незаконну мобілізацію в Україні вже існує — новий закон лише доповнює та уточнює формулювання в Кримінальному кодексі, а не скасовує призов загалом.

Таким чином, інформація про скасування мобілізації з 9 травня не витримує жодної перевірки. Вона не підтверджена жодним офіційним органом і походить від особи, що давно втратила політичну легітимність.

Українцям слід ставитися до таких заяв вкрай обережно, не піддаватись на інформаційні вкиди і перевіряти джерела. Станом на зараз мобілізація триває, воєнний стан продовжений.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

ТЦК дізнається про ухилянтів: як знаходять дані про тих, хто ніколи не був на обліку

Опубліковано

ТЦК дізнається про ухилянтів: як знаходять дані про тих, хто ніколи не був на обліку

З літа 2024 року в Україні суттєво змінився підхід до ведення військового обліку. Державний реєстр «Оберіг» почав автоматично збирати дані про всіх чоловіків віком від 16 до 60 років, навіть якщо вони ніколи не перебували на військовому обліку та не з’являлися до територіальних центрів комплектування (ТЦК).

Як повідомила в інтерв’ю DOU заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко, це стало можливим завдяки інтеграції з Єдиним демографічним реєстром та базами Державної міграційної служби. Таким чином, інформація про всіх чоловіків надходить до реєстру автоматично.

Як працює нова система:

  • Чоловіки віком 16–25 років автоматично зараховуються до військового обліку — їм не потрібно самостійно йти до ТЦК, проходити медкомісію чи подавати документи. Вся необхідна інформація потрапляє у «Оберіг» із суміжних державних баз.
  • Особи віком від 18 років вже можуть самостійно генерувати військово-обліковий документ через цифровий застосунок «Резерв+», де також доступне оновлення персональних даних.
  • Чоловікам 25–60 років поки що необхідно особисто з’являтися у ТЦК для постановки на облік. Їхні дані наразі не підпадають під автоматичну синхронізацію.

Міністерство оборони планує протягом року тестувати автоматичний облік молоді віком 16–25 років, після чого буде ухвалене рішення — чи розширювати таку модель на всіх чоловіків призовного віку.

Попри активне впровадження цифрових інструментів, процес поки що стикається з труднощами. Основна проблема — неповні або неточні дані, які надходять з інших державних систем. Через це спеціалісти Міноборони змушені вручну перевіряти інформацію, що значно сповільнює процес.

Водночас у відомстві наголошують: усе готово до повної автоматизації військового обліку для чоловіків 16–60 років. Однак для цього необхідно внести відповідні зміни до законодавства. Коли саме їх буде ухвалено — наразі не повідомляється.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement
Пільгові тарифи для пенсіонерів і студентів у Vodafone: що відомо
MOBILZONE13 хв. тому

Пільгові тарифи для пенсіонерів і студентів у Vodafone: що відомо

Кінець мобілізації та скасування військового стану: чи отримали ТЦК наказ
MOBILZONE1 годину тому

Кінець мобілізації та скасування військового стану: чи отримали ТЦК наказ

ТЦК дізнається про ухилянтів: як знаходять дані про тих, хто ніколи не був на обліку
MOBILZONE2 години тому

ТЦК дізнається про ухилянтів: як знаходять дані про тих, хто ніколи не був на обліку

"Бізнес UA. Лайт" за 300 грн/міс.; "Бізнес UA. Оптимум" за 600 грн/міс.; "Бізнес UA. Максимум" за 1000 грн/міс.
MOBILZONE4 години тому

Київстар зменшив вартість тарифів на 50%: кому доступна знижка

Київстар та Дія спростили перенесення номера з безкоштовною доставкою SIM-картки
MOBILZONE5 години тому

Київстар та Дія спростили перенесення номера з безкоштовною доставкою SIM-картки

Юридична зрада: Європа лишила російські мільярди недоторканними
MOBILZONE19 години тому

Юридична зрада: Європа лишила російські мільярди недоторканними

Київстар об'єднався з "Дія": які тепер є можливості у користувачів
MOBILZONE21 годину тому

Київстар об’єднався з “Дія”: які тепер є можливості у користувачів

Українці часто скаржаться на якість мобільного зв'язку, особливо у віддалених населених пунктах. Однак незабаром ситуація може покращитися, особливо для абонентів компанії "Київстар".
MOBILZONE22 години тому

В українців стане на одну проблему менше: що пообіцяв Київстар

Водіям нагадали про обовʼязковий платіж до 31 березня: що відомо
MOBILZONE23 години тому

Водіям нагадали про обовʼязковий платіж до 31 березня: що відомо

Найбільший мобільний оператор України «Київстар» започаткував послугу доставляння SIM-карток для абонентів, які хочуть перейти до його мережі й зберегти власний номер (MNP).
MOBILZONE23 години тому

«Київстар» запровадив доставляння SIM-карток абонентам: деталі

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.