Мобільний оператор Vodafone з початку нового року вирішив підняти вартість на свої послуги. Звичайно, таке рішення викликало незадовільні емоції у абонентів.
“Час уже від вас захищатися! Тарифи підвищуєте, послуги не надаєте”, — написала невдоволена абонентка.
У відповідь на це Vodafone Ukraine пояснили, що ращом з ціною в пакетах збільшилась кількість послуг.
“Ми дбаємо про підтримку зв’язку по всій Україні. Ми інвестуємо величезні суми у розширення географії мережі, підвищення швидкості доступу та відновлення зв’язку в регіонах бойових дій. Також, відзначаємо збільшення обсягів користування – і мобільним інтернетом, і дзвінками. Тому і збільшили кількість послуг у пакетах і, відповідно, змінили вартість”, — пояснив мобільний оператор.
Оператор Vodafone зауважив, що клієнти завжди можуть звернутись в приватні повідомлення спільноти компанії, аби підібрати тариф.
“Насмішили! До вас додзвонитися нереально. Писати – теж марно, відповіді не дочекаєшся. Збільшити кількість операторів не пробували за такі тарифи? Зате витратилися на криворуке оновлення додатків. Старе працювало без збоїв, оновлене – через раз”, — обурилася клієнтка.
Vodafone знову пояснив, що оператор за номером 111 обслуговує безкоштовно, на лінії завжди ж черга, тому потрібно буде зачекати. Якщо ж питання термінове, абоненти можуть сплатити 20 грн і зв’язатися поза чергою. Чат працює 24/7, проте можливість з’єднання також залежить від кількості абонентів, які одночасно звертаються за консультацією.
“Ми робимо все можливе, щоб максимально точно спрогнозувати кількість звернень і, відповідно, забезпечити потрібну кількість операторів, проте бувають сплески кількості звернень, які не завжди вдається врахувати. Якщо у вас виникають складності чи питання щодо використання послуг, прохання розповісти про них докладніше, звернувшись до приватних повідомлень нашої сторінки. Ми завжди намагаємося радувати наших клієнтів. і завжди прагнемо надавати тільки якісні послуги, над чим працюємо щодня. Хочеться, щоб ви теж залишилися задоволені, тому зробимо все можливе для вирішення питання!”, — відповів мобільний оператор.