ПриватБанк почав блокувати рахунки клієнтів

Українці обурені: «ПриватБанк» масово розпочав блокувати картки своїх клієнтів. Крім того, контракти з банком розриваються без права на відновлення. Наприклад, в мережі клієнтка описала випадок, де її картку на якій було майже 200 тис.грн будо заблоковано. Жінка додає, що одна з карток була соціальною, на яку надходили кошти на дитину.

Клієнтка пояснює, що після блокування вона звернулась до служби підтримки. Там їй відповіли, що ПриватБанк в односторонньому порядку розірвав зв’язок з нею без права на поновлення. Письмо роз’яснення було надіслано до м. Покровськ. Парадокс в тому, що місто знаходиться в зоні бойових дій, на Донеччині, а жінка звідти давно евакуювалась.

Їй порадили відвідати відділення банку та написати заяву на перенесення коштів на інший рахунок. Але жінка виїхала за кордон, а оформити довіреність громадянці не дозволили. Жінка пояснює, що жодним шахрайством вона не записалась. Єдиним нюансом була актуалізація. Термін був 60 днів, тому громадянка сильно не поспішала.

«Там, де я знаходжуся, в далекому селі у родичів, не ловить МТС… А наприкінці актуалізації запитує SMS… Я лісом-полем вилізла на “вершину”, де спіймала цей зв’язок… Але картки вже заблоковані! Банк відносини розірвав! Соціальну картку з дитячою допомогою заблокували поза законом! Що мені робити??? Дитяча виплата тепер у повітрі! Клієнтом банку була понад 15 років! У мене шок», – скаржиться жінка.

У ПриватБанку прокоментували звернення клієнтки. Наголошено, що співробітники у своїй роботі керуються вимогами українського законодавства та нормативно-правовими актами НБУ. За законом про запобігання та протидію відмиванню доходів, отриманих злочинним шляхом, банк повинен виявляти підозрілі операції. При розірванні договору клієнт має можливість отримати свої гроші.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.