Українці обурені: «ПриватБанк» масово розпочав блокувати картки своїх клієнтів. Крім того, контракти з банком розриваються без права на відновлення. Наприклад, в мережі клієнтка описала випадок, де її картку на якій було майже 200 тис.грн будо заблоковано. Жінка додає, що одна з карток була соціальною, на яку надходили кошти на дитину.
Клієнтка пояснює, що після блокування вона звернулась до служби підтримки. Там їй відповіли, що ПриватБанк в односторонньому порядку розірвав зв’язок з нею без права на поновлення. Письмо роз’яснення було надіслано до м. Покровськ. Парадокс в тому, що місто знаходиться в зоні бойових дій, на Донеччині, а жінка звідти давно евакуювалась.
Їй порадили відвідати відділення банку та написати заяву на перенесення коштів на інший рахунок. Але жінка виїхала за кордон, а оформити довіреність громадянці не дозволили. Жінка пояснює, що жодним шахрайством вона не записалась. Єдиним нюансом була актуалізація. Термін був 60 днів, тому громадянка сильно не поспішала.
«Там, де я знаходжуся, в далекому селі у родичів, не ловить МТС… А наприкінці актуалізації запитує SMS… Я лісом-полем вилізла на “вершину”, де спіймала цей зв’язок… Але картки вже заблоковані! Банк відносини розірвав! Соціальну картку з дитячою допомогою заблокували поза законом! Що мені робити??? Дитяча виплата тепер у повітрі! Клієнтом банку була понад 15 років! У мене шок», – скаржиться жінка.
У ПриватБанку прокоментували звернення клієнтки. Наголошено, що співробітники у своїй роботі керуються вимогами українського законодавства та нормативно-правовими актами НБУ. За законом про запобігання та протидію відмиванню доходів, отриманих злочинним шляхом, банк повинен виявляти підозрілі операції. При розірванні договору клієнт має можливість отримати свої гроші.
Leave a Comment