Connect with us

MOBILZONE

Що робити, якщо у вас проблеми з додатком “Дія” і вакцинацією

Опубліковано

Що робити, якщо у вас проблеми з додатком “Дія” і вакцинацією

МОЗ України повідомило громадянам  важливу інформацію. Інструкція стосується нестандартних випадків таких, як відмова у вакцинації, відсутність сертифікату або відмова бригади їхати до вас.

Деталі

Як ви вже знаєте, в Україні, на жаль, черговий спалах коронавірусної інфекції та карантин. Громадяни продовжують активно вакцинуватися. Але це також призводить до чималих проблем. Адже було зафіксовано багато випадків, коли громадянам відмовляли у вакцинації або отриманні сертифікату.

Наприклад якщо вам відмовили у вакцинації через те щової що ви маєте щеплення іншою вакциною то це зовсім не аргумент. Лікарі пояснюють що поєднання вакцин є безпечним для вашого здоров’я. Ви також не повинні чути відмову у вакцинації через те, що першу дозу ви робили в іншій установі. Крім того, все частіше громадяни скаржаться на те, що не можуть отримати сертифікат у державному додатку «Дія». В такому випадку вам потрібно оновити додаток. Якщо навіть це не допомогло, то варто звернутися до співробітників служби підтримки або сімейного лікаря.

Якщо ви помітили непрофесіоналізм зі сторони медичного персоналу, то вам необхідно звернутись до Міністерства охорони здоров’я за номером 0 800 60 20 19 (центр МОЗ з питань COVID-19).

Як показала практика, про наступну послугу знають не всі громадяни. Якщо за певних причин ви не можете самостійно відвідати пункт вакцинації, ви можете викликати бригаду медиків і отримати щеплення вдома. Бригада медиків відвідає вас після того, як в певному районі збереться достатня кількість людей для вакцинації. Якщо протягом декількох тижнів ви не мали візити лікарів, телефонуйте за номером COVID-19 за телефоном телефоном 0 800 60 20 19 і залишати скаргу.

Facebook Comments

MOBILZONE

У Monobank відповіли, чому не надають нові кредити військовим

Опубліковано

U Monobank vidpovily, chomu ne nadayutʹ novi kredyty viysʹkovym

Українські військовослужбовці звертаються до банків із проханням скасувати нарахування відсотків відповідно до закону, однак після цього стикаються з обнуленням кредитних лімітів. У Monobank роз’яснили, чому ухвалюють таке рішення.

Про це повідомив співзасновник банку Олег Гороховський.

Він пояснив, що Monobank дотримується чинного законодавства, яке передбачає скасування нарахування відсотків та штрафів для військових. Проте, за його словами, банк не має можливості надавати нові кредити без відсотків, оскільки не володіє ресурсами, які дозволили б це зробити.

«Ми не можемо точно знати, хто з клієнтів є військовим. Якщо людина звертається з відповідною заявою – ми одразу виконуємо вимоги закону. Але водночас попереджаємо, що не зможемо надати нові кредитні ліміти без відсотків, бо не маємо безкоштовних депозитів», – зазначив Гороховський.

Він додав, що подібна позиція характерна й для інших великих банків. Усі вони виконують норму закону: не нараховують відсотків за чинними позиками військовим, однак утримуються від надання нових кредитів.

«Мені щиро шкода. Якби мав можливість, я б повністю списав кредити військовим. Але ми маємо відповідальність перед вкладниками і повинні повернути їм депозити», – підкреслив співзасновник Monobank.

Гороховський також зауважив, що головна проблема у недосконалості законодавчої норми, яка не передбачає компенсацій банкам за втрати. На його думку, це і є причина, чому фінансові установи не готові працювати у збиток та не видають нових безвідсоткових позик.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

З 1 червня в Україні вступлять в силу нові ліміти на перекази між картками

Опубліковано

З 1 червня в Україні вступлять в силу нові ліміти на перекази між картками

З 1 червня 2025 року в Україні будуть введені нові обмеження на грошові перекази між банківськими картками.

Ще в грудні 2024 року більшість українських банків і фінансових установ підписали меморандум «Про забезпечення прозорості функціонування ринку банківських послуг», метою якого є боротьба із зловживаннями через так звані «дроп-схеми», які дозволяють нелегально переводити великі суми коштів.

В рамках цього меморандуму банки зобов’язалися класифікувати своїх клієнтів за рівнем ризику (низький, середній, високий) і встановити відповідні ліміти на перекази між картками. Тому з 1 лютого 2025 року було запроваджено наступні обмеження:

  • Для клієнтів з низьким і середнім рівнем ризику — до 150 тис. грн на місяць;
  • Для клієнтів високого ризику — не більше 50 тис. грн на місяць.

Що зміниться з 1 червня

З 1 червня 2025 року ліміти для клієнтів з низьким та середнім рівнем ризику зменшаться до 100 тис. грн на місяць. Ліміти для клієнтів високого ризику залишаться без змін (50 тисяч).

При цьому є можливість збільшити особистий ліміт, якщо клієнт надасть банку документи, що підтверджують законність джерела його доходів.

Хто не підпадає під нові обмеження

Ці ліміти не стосуватимуться таких випадків:

  • Якщо клієнт отримує кошти на зарплатну або соціальну картку;
  • Якщо транзакції здійснюються з депозитних або кредитних рахунків;
  • Для волонтерів та благодійних організацій;
  • Під час переказів між власними рахунками в одному банку.

Якщо ліміт був перевищений, то банк може перевірити особу на законність коштів.

І для підтвердження джерела доходу клієнти можуть надати:

  • Податкові декларації;
  • Довідки про доходи (наприклад, зарплатні відомості);
  • Форми ОК-5 та ОК-7 з Пенсійного фонду;
  • Документи, що підтверджують волонтерську діяльність.

Важливо зазначити, що зниження ліміту було анонсовано заздалегідь, а саме ще 1 лютого під час підписання меморандуму. Також роз’яснення було надано Національним банком, щоб громадяни мали достатньо часу для підготовки.

Нагадуємо, що відповідно до українського законодавства всі грошові розрахунки повинні проводитися виключно в гривні, за винятком специфічних випадків, таких як іноземні інвестиції, операції з цінними паперами та надання окремих банківських послуг.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Нові функції у додатку “Резерв+”: що зміниться

Опубліковано

Нові функції у додатку “Резерв+”: що зміниться

Міністерство оборони України оголосило про запуск нових можливостей у застосунку “Резерв+” та запросило охочих користувачів долучитися до бета-тестування.

Про це повідомила заступниця міністра оборони Катерина Черногоренко, наголосивши: «Запускаємо нові послуги в Резерв+. Долучайтесь до бета-тестування, щоб зробити їх ще зручнішими».

Таким чином, в Міністерстві оборони хочуть запровадити чотири нові послуги, які проходять етап тестування, а саме:

  1. подання заяви на відстрочку на підставі висновку військово-лікарської комісії (ВЛК);
  2. можливість оформити відстрочку для одного з батьків неповнолітньої дитини, якщо інший перебуває на службі;
  3. відображення даних про інвалідність;
  4. надання інформації про причини порушення військового обліку.

Приєднатися до тестування можна, заповнивши форму за посиланням: bit.ly/3Z5HsCL.

Раніше наша редакція розповідала, що Кабінет Міністрів оновив порядок проходження ВЛК. Тепер електронне направлення на медичну комісію можна буде сформувати без підпису керівника ТЦК, якщо особа самостійно ініціює проходження ВЛК. Це нововведення спрямоване, щоб особа не чекала коли повістку на ВЛК схвалять в ТЦК, а сама людина в будь-який момент зможе пройти медичну комісію коли її буде зручно.

Також читайте:

Мобілізація 2025: як заборгованість може коштувати чоловікові квартири чи авто

Із 1 вересня в школах будуть готувати до нових реалії: учнів навчатимуть військової підготовки

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement
U Monobank vidpovily, chomu ne nadayutʹ novi kredyty viysʹkovym
MOBILZONE2 години тому

У Monobank відповіли, чому не надають нові кредити військовим

З 1 червня в Україні вступлять в силу нові ліміти на перекази між картками
MOBILZONE3 години тому

З 1 червня в Україні вступлять в силу нові ліміти на перекази між картками

Нові функції у додатку “Резерв+”: що зміниться
MOBILZONE4 години тому

Нові функції у додатку “Резерв+”: що зміниться

У Приват24 з’явилася можливість придбати eSIM: які оператори доступні
MOBILZONE5 години тому

У Приват24 з’явилася можливість придбати eSIM: які оператори доступні

Абонентам lifecell підготували "подарунок": чого чекати
MOBILZONE7 години тому

Абонентам lifecell підготували “подарунок”: чого чекати

Xiaomi випустила дві нові ТВ-приставки Smart TV Box
MOBILZONE20 години тому

Xiaomi випустила дві нові ТВ-приставки Smart TV Box

В Україні запровадили штрафи за незареєстрованих собак: до 1020 гривень
MOBILZONE22 години тому

В Україні запровадили штрафи за незареєстрованих собак: деталі

Україна вела таємні переговори з Росією протягом усієї війни: нардеп
MOBILZONE23 години тому

Україна вела таємні переговори з Росією протягом усієї війни: нардеп

Маєте гроші на картці - сплачуйте податок: за які перекази доведеться відзвітувати
MOBILZONE24 години тому

Маєте гроші на картці – сплачуйте податок: за які перекази доведеться відзвітувати

Київстар надає абонентам 90 днів безкоштовного доступу до послуги: як скористатися
MOBILZONE1 день тому

Київстар надає абонентам 90 днів безкоштовного доступу до послуги: як скористатися

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.