Обуренню абонентів мобільного оператору «Київстар» просто немає меж. Потерпілі скаржаться, що оператор знімає гроші але послуг не надає.
Деталі
Вся мережа вже насичена лише негативними відгуками. У соціальних мережах, переважно у Фейсбуці, клієнти залишають коментарі.
Подібний випадок стався з одною клієнткою: за її словами мобільний оператор зняв гроші за послугу, яку вона не те що не замовляла, а вона навіть не чула про неї. Жінка не панікувала, а одразу зателефонувала на гарячу лінію 466. Але парадокс в тому, що на її дзвінок ніхто не відповів і вона чекала оператора безуспішно. Телефонуючи з інших номерів, завжди знаходились вільні оператори та одразу ж відгукувались на її питання, але чомусь її мобільний номер просто ігнорували.
Ще один обурений клієнт пише, що кожного дня з його рахунку знімається кошти. Як ви вже здогадались, йому також не вдається зв’язатись з операторами на гарячій лінії.
На диво, але мобільний оператор «Київстар» не проігнорував такі гучні вислови у соціальних мережах на рахунок послуг та нечесно знятих грошей. Працівники поралили використовувати приватні повідомлення, тому, що оператор на гарячій лінії не встигають обробляти всі запити. То все ж таки: це збіг обставин чи ні?
Leave a Comment