Xiaomi продає свій бренд

Bloomberg повідомляє, що китайська ігрова компанія Tencent близька до укладання угоди про покупку Black Shark – партнера Xiaomi, який займається випуском геймерських смартфонів. Можна було б подумати, що Tencent, що випускає ігри для смартфонів, хоче сама виробляти і девайси, на яких можна було б грати в ці ігри. Але не все так просто. Після прес-конференції Марка Цукерберга, на якій він перейменував свою компанію на Meta, Tencent вирішила стати “китайською Meta” і почати будувати свій метавсесвіт. Одним з ключових елементів цієї концепції є VR, і саме шоломи віртуальної реальності і випускатиме Black Shark, коли стане частиною Tencent.

Незрозуміло, що тоді станеться з основним напрямком діяльності компанії – смартфонами. Найближчим часом має вийти лінійка Black Shark 5, що складається зі смартфонів під кодовими іменами Katyusha та Patriot, на підході ще два девайси – Penrose та Mikoyan. Малоймовірно, що Tencent скасовуватиме їх реліз, але якщо сили інженерів будуть кинуті на напрям VR, то ці моделі можуть стати одними з останніх у лінійці геймерських смартфонів. Також незрозуміло, на якому ПЗ вони працюватимуть: навряд чи Xiaomi, продавши компанію, дозволить їй і надалі використовувати MIUI як основу для своїх смартфонів. Чекатимемо новин від Tencent, Xiaomi та Black Shark.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.