Клієнт ПриватБанку звинуватив спеціалістів банку у неправомірних вимогах. Так, клієнт банку обурився, що фахівці банку для зняття обмежень за віртуальною карткою просять надіслати селфі з карткою, незважаючи на те, що вона є віртуальною.
“Чому фахівці Приват Банку, щоб зняти обмеження за віртуальною карткою, надавши всі дані паспорта та додаткову інформацію, заповнивши всі форми. Просять надіслати селфі з карткою, незважаючи на те, що вона віртуальна, з якою саме не вказуючи, чи паспортом, це не нормально “Це вже шахрайські дії з боку спеціаліста. Надавши всю інформацію за формою для підтвердження. У режимі онлайн працюють недосвідчені працівники, які передають персональні дані іншим особам. До сторони співробітників відділень претензій немає”, – розповів він.
У відповідь на це в ПриватБанку відповіли, що якщо картка обмежена – це означає, що у банку виникла підозра, що треті особи заволоділи даними по ній та для безпеки ваших коштів встановлено тимчасове обмеження.
До того ж у банку наголосили, що вони для розблокування надається зручна альтернатива.
“Ми надаємо зручну альтернативу для розблокування, і в той же час, крім зручності, ми повинні пам’ятати про правила безпеки. Фото з карткою або з паспортом (якщо віртуальна карта) дозволяє переконатися, що звертається саме власник рахунку, а не шахрай, який заволодів даними і тепер бажає у такий нечесний спосіб отримати доступ до коштів”, – пояснили в банку.
Крім того, у банку зазначили, що якщо людина не хоче проводити операцію віддалено, то завжди можна звернутися до відділення та розблокувати картку.
“Щодо досвіду працівників, ми запевняємо, що всі вони проходять безперервне навчання для покращення своїх знань та надання нашим клієнтам кращого сервісу. Щодо збереження персональних даних, то АТ КБ ПриватБанк є банком, який сумлінно і точно дотримується вимог чинного законодавства України. Для перевірки інформації про розголошення співробітниками Банку банківської таємниці відповідними службами Банку проводяться необхідні заходи, спрямовані на вивчення та аналіз ситуації, всебічне встановлення всіх обставин, попередження та виявлення внутрішнього шахрайства.Цьому аспекту приділяється значна увага в діяльності банку. діях співробітників, просимо надати деталі ситуації для проведення перевірки”, – йдеться у повідомленні.