Антимонопольний комітет (АМКУ) у середу, 15 грудня, оштрафував мобільного оператора lifecell на 10,47 млн. грн. за порушення закону про захист від недобросовісної конкуренції – поскаржився “Київстра”. Так, йдеться про поширення помилкової та неточної інформації про лідерство у наданні певних послуг, До регулятора спочатку звернулася компанія “Київстар” зі скаргою на недобросовісну рекламу конкурента.
При цьому АМКУ встановив, що у різні періоди рекламної кампанії lifecell закликав приєднатися до “лідера нового покоління Інтернету” та пропонував “краще покриття 4,5G”, вказуючи на певні технічні параметри. Крім того, у відомстві наголосили, що про якості лідера четвертого покоління інтернету свідчить і низка інших параметрів. На додачу до цього регулятор досліджував і іншу рекламу оператора. “№1 у роумінгу для інтернету” – на підставі порівняння вартості базових тарифів із пропозиціями конкурентів, але компанія не врахувала наповнення пакетів, наприклад, конкуренти пропонували додаткові послуги; “№1 для смартфонів” – оператор вказав на опитування з відсотком проникнення смартфонів у мережі, проте споживач може не зрозуміти це роз’яснення та сприймати його як твердження про лідерство”, – розповіли в АМКУ.
Таким чином, на основі аналізу зібраних даних комітет дійшов висновку, що поширення оманливої інформації про “лідерство” в окремих видах послуг без належного обґрунтування та з використанням технічної термінології могло надати lifecell неправомірні переваги та поставити компанію у більш вигідне становище порівняно з конкурентами. До того ж, регулятор нагадав, що протягом 2018-2021 років. неодноразово надавав lifecell обов’язкові для розгляду рекомендації щодо усунення порушень у рекламних комунікаціях та про інформування споживачів у спосіб, що не вводить в оману.
Leave a Comment