Клієнтка монобанку зіткнулася з тим, що з дитячої картки моно її дитину шахраї зняли гроші, незважаючи на захист. Так, за словами клієнтки банку, є дитяча картка моно, на якій дитина зберігає гроші. При цьому в налаштуваннях батьківського контролю заблоковано всі ризикові операції: зняття готівки, перекази з картки дитини тощо.
Проте, як вона зазначила, якимось чином шахраї зламали гугл аккаунт на телефоні дитини, увійшли до програми моно, і зробили переказ на 2500 грн.
“І тут така халепа… Якісь погані люди зламали гугл аккаунт на телефоні дитини (не знаю, що вона там качала і встановлювала, але факт є факт), при цьому шахраї якось увійшли в додаток моно і зробили переведення на 2500 грн +комісій на карту Тінькофф банку. Після цього переказу моно картку заблокував. Однак, залишається відкритим питання, як їм вдалося зробити переказ, якщо в контролі ця опція відключена?”, – розповіла клієнтка монобанку.
При цьому вона наголосила, що підтримка моно запропонувала звертатися до поліції.
“З приводу опції, що не спрацювала, в батьківському контролі взяли паузу і обіцяли розібратися. Зачекаю відповіді, звичайно, але потім все ж таки закрию дитячу картку. Нехай збирає гроші готівкою”, – додала вона.
На цю ситуацію відреагували працівники монобанку. Так, моно зазначили, що рекомендують клієнтам для уникнення таких ситуацій не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі і дані карти в нотатках і записках.
Крім того, в банку звернули увагу, що співробітники монобанку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки, не питатимуть особистих даних або проситимуть будь-що натиснути /перевести або кудись зайти або сходити (додаток або до банкомату / терміналу).
“У свою чергу, розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння. Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства. Також наші колеги створили запит для перевірки щодо налаштувань батьківського контролю. Ми зв’яжемося з вами, як буде інформація. Вибачте, що ми дещо розчарували вас. Ми постараємося більше вас не засмучувати”, – йдеться у відповіді.