Connect with us

MOBILZONE

Apple представила нові AirPods 3 за 4500 гривень

Опубліковано

Apple представила нові AirPods за 4500 гривень

Перший великий анонс сьогоднішньої презентації Apple Unleashed – третє покоління AirPods. Як сказали на презентації: «Ми взяли найпопулярніші навушники – і зробили їх ще краще».

Попередні витоку повністю підтвердилися, AirPods 3-го покоління зберегли форм-фактор вкладишів, але отримали оновлені дизайн, як у Pro-моделі – з укороченими «ніжками», але без гумових вставок. AirPods 3-го покоління спроектовані таким чином, щоб точно підлаштовуються під форму вух власника. Завдяки «анатомічною» дизайну навушники ефективніше відсівають зовнішній шум і дозволяють краще сприймати музику.

Apple представила нові AirPods за 4500 гривень

AirPods 3-го покоління також отримали поліпшену начинку – чіп H1, спеціальний підсилювач з широким динамічним діапазоном для відтворення глибоких насичених басів і чистих високих нот. Вбудований мікрофон закритий акустичної сіткою, яка ефективно приглушує шум вітру і забезпечує чітке звучання голосу під час дзвінка. Новинка підтримує фірмову технологію просторового аудіо з динамічним відстеженням рухів голови Spatial Audio, а також адаптивний аквалайзер Adaptive EQ, як в Pro-моделі – функція підлаштовує звучання під кожного користувача індивідуально.

Apple представила нові AirPods за 4500 гривень

Нові AirPods стійкі до впливу поту і води: як навушники, так і зарядний футляр мають рейтинг IPX4.

 

За заявою Apple, час автономної роботи становить до 6 годин, а з зарядним футляром, який йде в комплекті – до 30 годин. Швидка 5-хвилинна зарядка забезпечує додаткову годину відтворення.

 

З інших особливостей – підтримка магнітної зарядки футляра MagSafe і підтримка кодека AAC-ELD. Новий датчик розпізнає дотик до шкіри і визначає, чи знаходяться AirPods в вусі користувача або, наприклад, в кишені або на столі. Коли користувач дістає навушники, відтворення автоматично зупиняється.

 

AirPods налаштовуються в один дотик і автоматично підключаються до всіх пристроїв Apple, а функція спільного доступу до аудіо дозволяє передавати потокове аудіо одночасно на дві пари навушників AirPods, AirPods Pro або AirPods Max з iPhone, iPad, iPod touch або Apple TV.

Рекомендована ціна AirPods 3-го покоління для США – $ 179. Вони вже доступні для попереднього замовлення на сайті і з’являться в магазинах з 26 жовтня. Apple також залишить у продажу в другому поколінні AirPods, попутно знизивши ціну до $ 129.

Facebook Comments

MOBILZONE

Xiaomi 14T Pro порівняли з iPhone 16 Pro Max за якістю зйомки

Опубліковано

Xiaomi 14T Pro порівняли з iPhone 16 Pro Max за якістю зйомки

Автор YouTube-каналу TechTablets порівняв можливості фото- та відеозйомки нових Xiaomi 14T Pro та iPhone 16 Pro Max. І хоча апарати помітно відрізняються за ціною, обидва відносяться до флагманського сегменту та були представлені зовсім недавно. При цьому результат порівняння вийшов цікавим.

На думку блогера, селфі-камера при зйомці фото краще працює у Xiaomi 14T Pro, оскільки колір шкіри виходить ближче до реального, а деталізація помітно вища. Зате зі зйомкою людей на основну камеру все навпаки: смартфон Xiaomi застосовує агресивні алгоритми згладжування, через що втрачається велика кількість деталей.

Apple обіцяє якість без втрат при зйомці з 2-кратним зумом, але на практиці знімки з Xiaomi 14T Pro виходять значно деталізованішими. У смартфоні використовується телекамера з 2,6-кратним оптичним зумом, тому він перевершує iPhone. В останнього телевізор з 5-кратним зумом, що дає йому перевагу в деталях при зйомці на великих дистанціях. Однак блогер звернув увагу, що Apple надмірно використовує підвищення різкості, що помітно при наближенні. Також це спричиняє підвищення кількості шумів. І ця особливість помітна на всіх камерах iPhone.

При нічній зйомці блогер віддав перевагу фотографіям з апарату Xiaomi, тому що він зберігає темне небо і передає більше деталей, тоді як у iPhone небо сильно висвітлене і галасливе. Також в iPhone нікуди не робити проблема з сильними відблисками, хоча Apple заявляла про використання нового покриття антивідблиску.

При цьому щодо запису відео блогер віддав перевагу iPhone як в денний, так і нічний час.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Податок на розкіш хочуть розширити: платити змусять майже всіх українців

Опубліковано

Податок на розкіш хочуть розширити: платити змусять майже всіх українців

В Україні потрібно підвищити податки на предмети розкоші, щоб краще наповнювати бюджет. Таку заяву в інтерв’ю “Інтерфакс-Україна” зробив регіональний економіст Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) Димитар Богов.

За його словами, що потрібно не тільки збільшувати податки на розкіш, а й розширити список предметів розкоші. Це означає, що товари, які зазвичай не класифікуються як предмети розкоші, повинні бути класифіковані як такі у воєнний час.

Богов зазначив, що у Верховній Раді 17 вересня уже прийняли в першому читані законопроєкт №11416-д, в якому передбачається підвищення податків та зборів, а також запровадження нових податків, щоб наповнити державний бюджет України. Зараз в законопроект вносять правки та готують до другого читання.

Підвищення податків це необхідна міра, адже в бюджеті України зараз велика діра. Лише до кінця 2024 року у державному бюджеті України не вистачає 500 мільярдів гривень. Тому під час воєнного стану планується підвищити податки на розкіш та розширити перелік товарів, які підпадають під цей сегмент – розповів економіст

Також він зазначив, що автомобілі також можна вважати предметом розкоші. У цьому випадку українським автомобілістам доведеться платити додаткові податки. Нагадаємо, раніше міністр фінансів Сергій Марченко заявив, що автомобілі не є негайною потребою українців під час війни з російським окупантом. За його словами, якщо українець купує собі новий автомобіль, то вони повинні додатково підтримувати ЗСУ.

Які правки будуть внесені до законопроекту №11416-д про держбюджет під час підготовки до другого читання в парламенті поки невідомо. Законопроект викликав як позитивні, так і негативні відгуки.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

В “Оберіг” внесуть нову інформацію про чоловіків: що відомо

Опубліковано

В “Оберіг” внесуть нову інформацію про чоловіків: що відомо

Цифровізація стрімко охоплює всі сфери життя, і оборонний сектор не є винятком. У Верховній Раді розглядається законопроєкт щодо створення Єдиного державного реєстру військовослужбовців. Це важливий крок у рамках стратегії цифровізації Збройних Сил України, який має на меті підвищити ефективність управління персоналом, покращити якість послуг та забезпечити надійний захист даних.

Як повідомляє  видання “Стіна”, в систему “Оберіг” буде внесено нову інформацію про чоловіків, що дозволить створити централізовану базу даних військовослужбовців.

Основні цілі створення реєстру:

  1. Централізація даних: Єдина база дозволить зібрати, зберігати та обробляти інформацію про всіх військовослужбовців без дублювання та з підвищенням точності даних.
  2. Єдиний електронний ідентифікатор: Кожен військовослужбовець отримає унікальний електронний ідентифікатор, що спростить його ідентифікацію в системі.
  3. Інтеграція з державними реєстрами: Реєстр буде пов’язаний з іншими інформаційними системами, зокрема медичними, що дозволить ефективно обмінюватись даними з різними установами.

Інформація в реєстрі буде надійно захищена від несанкціонованого доступу завдяки суворим заходам безпеки.

Хоча створення реєстру має очевидні переваги, процес пов’язаний із певними труднощами. Необхідно вирішити питання щодо захисту персональних даних, інтеграції з іншими системами та забезпечення кібербезпеки. Незважаючи на виклики, створення такого реєстру є ключовим кроком до модернізації української армії та підвищення її ефективності.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.