Connect with us

MOBILZONE

Нова MIUI 12,5 принесла користувачам смартфонів Xiaomi тільки розчарування

Опубліковано

Нова MIUI 12,5 принесла користувачам смартфонів Xiaomi тільки розчарування

Кожне оновлення системи Xiaomi приносить не тільна корисні функції, а й велику кількість недоліків. Наприклад, баги, проблеми в роботі гаджетів, тощо. Тим не менш, більшість власників смартфонів Xiaomi вже звикли до цього.

Як тільки була анонсована MIUI 12.5 на базі Android 11, представники китайської компанії довго розповідали про те, як пишаються роботою, яку виконали. За їх словами, нова версія буде більш стабільніша продуктивніша й взагалі найкраща через всіх операційних систем.

Що б там не говорили, а користувачі досі намагаються уникнути проблем з оновленням. Серед скарг можна прослідкувати, що проблеми з’явились з продуктивністю, стабільністю, віддаленими функціями (які були спочатку заявлені), тощо. Більшість користувачів взагалі хочуть повернути MIUI 12 (Android 10).
4 жовтня Android 12 вийшла в стабільній версії, а Xiaomi запускає прошивки за програмою «Mi Pilot» (стабільні бета-версії) для Mi 11, Mi 11 Ultra і Mi 11i.

Відгуки власників:
1) Користувачі мають проблему з підключенням до мобільного інтернету, хоча й шкала потужності повна, але з’єднання відсутнє. Ситуацію не виправляє навіть «Режим польоту», тому власники кожного разу перезавантажують смартфон.
2) Сповіщення та повідомлення. Після того, як власник отримує сповіщення, екран гаджету не реагує на натискання. Власникам доводиться вимикати його кнопкою живлення і знову натискати на сповіщення. Звісно, проблема не великого масштабу, але неприємно.
3)У власників Mi 11 після оновлення (12.5.1.0.SKBMIXM) пам’ять телефону дивним чином стала повністю заповненою, а доступ до розділів заблокований. Повторне встановлення оновлення не вирішило проблему.
4)І найбільш популярні скарги на продуктивність і автономность смартфону. За словами одного з власників, після оновлення у нього склалося відчуття, що його телефон працює не на Snapdragon 888, а на двоядерному процесорі кінця 90-х.

Після таких скарг, які не можуть бути непоміченими, генеральний директор компанії дав коментар.
:фоточка коментаря:
Потім, ще один з представників «Xiaomi» визнав, що у MIUI 12.5 на базі Android 12 набагато більше проблем, ніж у попередньої версії, особливо в плані адаптації системних додатків MIUI, стабільності і енергоспоживання.
За його словами, більш стабільну версію потрібно чекати в грудні або січні, а друга хвиля оновлень буде відстрочена за термінами.

Facebook Comments Box
Читати далі
Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

MOBILZONE

«Київстар» запустив новий сервіс, на який давно чекали українці

Опубліковано

«Київстар» запустив новий сервіс, на який давно чекали українці

Оператор мобільного зв’язку «Київстар» представив новий хмарний сервіс Kyivstar Cloud, призначений для корпоративних клієнтів. Сервіс дозволяє українським компаніям зберігати, обробляти дані та масштабувати IT-інфраструктуру на базі вітчизняних датацентрів.

Основні можливості Kyivstar Cloud

  • Безпечне зберігання та обробка корпоративних даних.
  • Розгортання програмного забезпечення, вебсайтів та застосунків.
  • Створення віртуальних машин та середовищ для віддаленого доступу.
  • Інтеграція CRM, ERP та інших бізнес-систем.
  • Використання платформи як резервного майданчика для інфраструктури.

Технічні характеристики

  • Виділені сервери: 88vCPU Intel, до 1500 ГБ ОЗП, сховище від 1,5 ТБ.
  • Платформа: PROXMOX VE для керування віртуальними серверами.
  • Безпека: відповідність міжнародним стандартам, резервне живлення, український датацентр.
  • Сервісна підтримка: супровід під час міграції та технічна підтримка протягом усього періоду користування.

Доступність та підключення

Скористатися сервісом можна через бізнес-платформу «Київстар». Kyivstar Cloud стане в нагоді компаніям, які прагнуть цифрової трансформації з локальним зберіганням даних.

Нагадаємо, раніше «Київстар» також анонсував продаж ШІ-асистентів «під ключ» для автоматизації бізнес-процесів.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

Дія та “Київстар” створюють український ChatGPT: деталі

Опубліковано

Дія та "Київстар" створюють український ChatGPT: деталі

Міністерство цифрової трансформації України спільно з мобільним оператором “Київстар” працює над створенням національного ШІ-асистента для державного порталу “Дія”. Наразі проєкт проходить етап внутрішнього бета-тестування.

Як повідомляє Мінцифра, вже найближчим часом українці зможуть отримати першу державну послугу за допомогою штучного інтелекту. У перспективі новий сервіс дозволить громадянам спілкуватися з державними системами у форматі живого діалогу — без потреби вручну заповнювати форми або натискати кнопки.

Національна мовна модель на базі українських даних

Ключовим елементом ініціативи стане створення великої української мовної моделі штучного інтелекту (LLM), над якою вже працюють Мінцифра та “Київстар”. Модель навчатимуть на українському контенті: законодавстві, наукових роботах, бібліотечних ресурсах, а також спеціальних, частково закритих даних.

Міністр Михайло Федоров наголошує, що така модель зможе краще адаптуватися до національного контексту та стане ефективним інструментом в обороні, медицині та державному управлінні. Зокрема, її застосування можливе навіть у військовій сфері — для аналізу фотографій з фронту чи декодування супутникових знімків.

Безпека, етика та контроль

Уся інформація оброблятиметься виключно в межах України. Це гарантує безпеку даних, особливо у сферах оборони та охорони здоров’я. При Мінцифрі буде створено спеціальний координаційний комітет, а також експертні ради з етики й технологій для нагляду за якістю і безпечністю розробки.

Фінансування та плани запуску

“Київстар” стане головним технічним партнером та повністю профінансує розробку з власних ресурсів — без залучення коштів держбюджету. Запуск тестової версії мовної моделі заплановано до кінця 2025 року.

Після завершення тестування асистент стане доступним для широкого використання — як для громадян, так і для бізнесу. За словами Федорова, цей інструмент не створюється для конкуренції з ChatGPT, а як зручна й безпечна альтернатива для українського користувача.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

Viber розпові скільки часу українці витрачають на чати та дзвінки

Опубліковано

Viber розпові скільки часу українці витрачають на чати та дзвінки

Команда  Viber дізналась, скільки часу українці проводять у телефоні та чому віддають перевагу — повідомленням або дзвінкам. В опитуванні в офіційному каналі Viber Україна взяли участь близько 40 тисяч респондентів.

Результати опитування показали, що 38% українців проводять у телефоні 4-6 годин на день. На питання “Скільки часу на день ви проводите в телефоні (чати, дзвінки та інша активність?” відповіді розподілилися наступним чином:

  • 4-6 годин. Усе життя — у телефоні — 38%;
  • 2-4 години — 31%;
  • До 2 годин. Зайнятий/-а іншими справами — 31%.

 

Команда також дізналась, що обирають респонденти — зателефонувати чи написати в чаті. 63% українців віддають перевагу дзвінкам. Відповіді на запитання “Що ви вибираєте для себе — дзвінки чи чати?” розподілилися таким чином:

  • Більше люблю телефонувати, але іноді змушений/-а писати — 52%;
  • Більше люблю чати, але іноді змушений/-а дзвонити — 27%;
  • Я телефоную — мій вибір однозначний — 11%;
  • Усе можна вирішити в тексті — дзвінки незручні — 10%.

 

Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>36 000. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.

Facebook Comments Box
Читати далі
Advertisement
«Київстар» запустив новий сервіс, на який давно чекали українці
MOBILZONE6 години тому

«Київстар» запустив новий сервіс, на який давно чекали українці

Дія та "Київстар" створюють український ChatGPT: деталі
MOBILZONE7 години тому

Дія та “Київстар” створюють український ChatGPT: деталі

Viber розпові скільки часу українці витрачають на чати та дзвінки
MOBILZONE11 години тому

Viber розпові скільки часу українці витрачають на чати та дзвінки

Військовий облік: які області лідирують за кількістю штрафів від ТЦК
MOBILZONE12 години тому

Військовий облік: які області лідирують за кількістю штрафів від ТЦК

Дешевий мобільний зв'язок: які знижки запропонували оператори
MOBILZONE15 години тому

Дешевий мобільний зв’язок: які знижки запропонували оператори

Тарифи з безлімітним інтернетом: порівнюємо пропозиції від Київстар, Vodafone та lifecell
MOBILZONE16 години тому

Тарифи з безлімітним інтернетом: порівнюємо пропозиції від Київстар, Vodafone та lifecell

Український маркитплейс починає продаж електромобілів Xiaomi: ціна і характеристики
MOBILZONE16 години тому

Український маркитплейс починає продаж електромобілів Xiaomi: ціна і характеристики

Для ефективного спротиву ворогу українська армія має бути постійно укомплектованою, тому щомісяця необхідно поповнювати її щонайменше на 30 тисяч військовослужбовців.
MOBILZONE17 години тому

З 1 липня ТЦК шукатиме усюди 4 категорії чоловіків, їх терміново мобілізують у першу чергу: мобілізація та повістки

Мобільні оператори домовилися про тарифи українців у ЄС
MOBILZONE19 години тому

Мобільні оператори домовилися про тарифи українців у ЄС

ЄС продовжить дешевий роумінг для українців, але ненадовго
MOBILZONE1 день тому

ЄС продовжить дешевий роумінг для українців, але ненадовго

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.