Connect with us

MOBILZONE

5 звичок, які вбивають ваш смартфон

Опубліковано

5 звичок, які вбивають ваш смартфон

У користувачів смартфонів є свої шкідливі звички, які призводять до того, що ваш смартфон може вийти з ладу раніше часу. Ми розповімо про п’ять найпоширеніших кроках, які допоможуть продовжити життя вашого гаджета.

Не забуваємо протирати і чистити смартфон

Короновірусні часи призвело до того, що ми частіше стали мити руки і регулярно користуватися різними антисептиками. Потрібно розуміти, що бруд і пил є шкідливими не тільки для людини, але і для будь-якої техніки. Потрапляючи через роз’єм для навушників, роз’єм для зарядки або в решітку динаміка, пил може призвести до різних перешкод або навіть відмови даних частин. Намагайтеся регулярно протирати свій смартфон. У разі використання бамперів, ми рекомендуємо знімати його і протирати спиртовим розчином. Не буде зайвим, міняти бампери раз в кілька місяців, це поліпшить і зовнішній вигляд смартфона.

Намагаємося не аидати смартфон занадто часто

Ніхто не застрахований від падіння смартфона. Сучасні пристрої стали досить міцними, тому навіть серйозне падіння часто не призводить до поломки. Однак варто пам’ятати, що часті падіння смартфона, навіть нешкідливі, з часом можуть негативно позначитися на його роботі. Різні мікротріщини і відвалилися деталі – причина поломки або дорогого ремонту.

Ставимо тільки перевірені програми та ігри

Важливо проводити не тільки гігієнічні процедури, але стежити за гігієною програмної. Установка великої кількості невідомого софта з неперевірених джерел нічим хорошим не закінчиться. Тому ми рекомендуємо користуватися лише перевіреними магазинами додатків і завантажувати софт лише від відомих і добропорядних розробників.

Намагаємося не доводити смартфон до повної розрядки

Сучасні смартфони використовують літій-іонні (Li-ion) і літій-полімерні (Li-pol) акумулятори. Дані батарейки не мають тих проблем, які були у перших телефонів. Ви можете ставити на зарядку і знімати з зарядки смартфон в будь-який в момент, без будь-яких серйозних наслідків. Однак частий розряд акумулятора “в нуль” може негативно позначитися на терміні служби батареї. Професіонали рекомендують тримати рівень заряду в рамках 25-85%.

Захищаємо смартфон від вологи і пилу

Навіть якщо ваш смартфон має захист від вологи і пилу за стандартом IP67 / IP68, не варто ризикувати без необхідності. Багато виробників окремо вказують, що занурення смартфона в воду, навіть не дивлячись на захист, призводить до втрати гарантійного терміну. Якщо ви потрапили під дощ, швидше за все, з вашим смартфоном нічого не трапиться. Але будь-яка електроніка не дружить з вологою, тому варто перестрахуватися.

Facebook Comments
Читати далі
Коментувати

You must be logged in to post a comment Login

Залишити коментар

MOBILZONE

TCL випустила 100-дюймовий телевізор із частотою оновлення 144 Гц: ціна і характеристики

Опубліковано

TCL випустила 100-дюймовий телевізор із частотою оновлення 144 Гц: ціна і характеристики

Асортименти телевізорів компанії TCL поповнився новою моделлю — Thunderbird 100 MAX (2024). Новинка оснащена значним 100-дюймовим екраном з високою роздільною здатністю, отримала підтримку функцій для покращення зображення та відрізняється потужним просторовим звуком Dolby Atmos.

VA-панель телевізора підтримує роздільну здатність 3840×2160 пікселів, частоту оновлення 144 Гц, пікову яскравість до 1200 нит, рівень контрастності 12 000 000 : 1 і містить 540 зон підсвічування. Також виробник згадує про підтримку 10-бітної глибини кольору, технологій Dolby Vision IQ та IMAX Enhanced та охоплення 95% колірної гами DCI-P3.

За передачу звуку відповідає вбудована акустична система потужністю 50 Вт із Dolby Atmos та DTS:X. Працює телевізор на базі чіпа MediaTek MT9653, доповненого 4 ГБ оперативної та 128 ГБ постійної пам’яті. Для бездротового підключення передбачені модулі Bluetooth 5.2 та Wi-Fi 6, а в набір інтерфейсів входить пара портів HDMI 2.1 та HDMI 2.0, по одному USB 3.0 Type-A, USB 2.0 Type-A, Ethernet та AV-вихід.

Ціна Thunderbird 100 MAX (2024) у Китаї становить $1530. Про терміни глобального релізу інформації поки що немає.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Google спростить перенесення даних між пристроями на Android

Опубліковано

Google спростить перенесення даних між пристроями на Android

Автори порталу Android Authority «розібрали» APK-файл програми, відповідальної за перенесення даних з одного Android-пристрою на інше, і відшукали важливе покращення, за допомогою якого налаштування нового смартфона стане значно зручнішим.

Google спростить перенесення даних між пристроями на Android

Автори порталу дослідили програму Google Data Restore Tool версії 1.0.624892571. Воно дозволяє відновити дані при першому увімкненні смартфона. Судячи з коду програми, Google додала новий метод перенесення під назвою MultiTransportD2dTransport. З його допомогою користувач зможе передавати дані по кабелю та Wi-Fi одночасно, з’єднавши пристрої між собою, що прискорить перенесення інформації.

Інше покращення – перенесення стане можливим, навіть якщо користувач вже виконав початкове настроювання смартфона. У цьому випадку нові настройки не перезапишуться старими, і можна буде перенести фотографії та інші файли. Але код функції передбачає, що вона дозволить передавати дані лише з смартфона, який раніше використовувався для копіювання даних.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

ПриватБанк роз’яснив, як розблокувати свої картки

Опубліковано

ПриватБанк роз'яснив, як розблокувати свої картки

ПриватБанк почав блокувати картки клієнтів, навіть якщо транзакції на картку незначні.

Так, на порталі Мінфін клієнтка ПриватБанку поскаржилася, що її картку заблокували через дві операції на однакову суму.

«Через повторну операцію у 650 гривень, банк заблокував мою картку. Зателефонувавши до оператора він поставив мені декілька питань, на які я відповіла, але потім оператор поставив мене перед фактом, що моя картка заблокована, і запропонували звернутися у відділення банку.» – поскаржилася українка.

У відповідь на скаргу ПриватБанк повідомив, що будь-які платежі можуть потрапити під перевірку.

“Щоб забезпечити безпеку онлайн-транзакцій і захистити кошти на рахунку, ми проводимо додаткові перевірки. Ця процедура призначена для боротьби з шахрайством. Відмова від перевірки угоди та підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти”, – заявили в компанії.

Банк також закликав клієнтів набратися терпіння та з розумінням поставитися до верифікації.

“Щоб зняти обмеження, ви можете звернутися в наш чат на сайті банку. Також вам знадобиться веб-камера для відеоверифікації”, – повідомили в ПриватБанку.

ПриватБанк роз'яснив, як розблокувати свої картки

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.