Connect with us

MOBILZONE

Проблеми в месенджері Viber, які дратують користувачів

Опубліковано

Проблеми в месенджері Viber, які дратують користувачів

Месенджер Viber в Україні користується великою популярністю. Його використовують практично всі власники мобільних пристроїв. Причини, чому месенджер популярний, не до кінця зрозумілі, але перше, що можна відзначити, так це те, що Viber зумів непогано розкрутитися в інтернеті. Саме тому багато користувачів вирішили користуватися саме їм. Що стосується можливостей програми, то слід відзначити непоганий перелік функціональних можливостей Viber. Користувач може не тільки вести текстові чати, а й здійснювати аудіо- і відеодзвінки іншим користувачам.

До того ж Viber періодично отримує оновлення, розробник додає нові функції і можливості, швидко усуває помилки і недоліки, а це хороший показник. Як мінімум, це свідчення того, що месенджер не покинутий і у нього є перспективи в розвитку. Але далеко не всі користувачі вважають Viber кращим в своєму класі. Мова йде не стільки про функціонал, скільки про ті проблеми, які часом виводять з себе. Так були названі проблеми месенджера, докучають користувачам найбільше. Але є і способи, що дозволяють як мінімум нівелювати значення цих проблем.

«Перепідключення»
Останнім часом користувачі стали відзначати, що під час розмови вкрай часто з’являється напис «спроба перепідключення». Деякі користувачі відзначають, що не можуть спокійно поспілкуватися з друзями або родичами навіть 5-10 хвилин, оскільки розмова постійно перериває перепідключення. Якщо розмова триває більше 5 хвилин, і немає порушень зв’язку, з більшою часткою ймовірності, вони виникнуть через такий же проміжок часу. Особливо цікавим є той факт, що користувачі інших месенджерів не скаржаться на цю проблему. Було б не так прикро, якщо проблема викликана нестабільною підключенням до мережі, поганим зв’язком, але перепідключення відбувається навіть за умови якісного з’єднання по Wi-Fi.

Спам
Кількість шахраїв в інтернеті, і зокрема в Viber, постійно збільшується. Незважаючи на те, що компанія веде боротьбу зі спамом, складається відчуття, що бажаючих щось продати з особистих повідомленнями, заманити в пастку з кожним днем ​​тільки збільшується. Контакти, які докучають, можна блокувати, але шахраям ніщо не заважає написати з іншого номера. Можна, звичайно, поставити заборону, щоб невідомі контакти не могли вам написати, але з різних причин багато користувачів не можуть встановити подібне обмеження, наприклад, по роботі або особистих мотивів.

Переривання
Кожен користувач стикався з тим, що коли ви розмовляєте з кимось по телефону, інтенсивно розповідаєте, а вас не чують. Якщо дана проблема іноді трапляється під час розмов в месенджерах, то це не так вже й страшно, але коли по той бік постійно зникають, це проблема. Рішення тут одне – постійно вести перекличку. І це при тому, що і стільниковий зв’язок, і Wi-Fi зв’язок показують хорошу якість сигналу.

Зникаюче повідомлення
Мова йде не про функції, яка дозволяє видаляти повідомлення, а про баг, коли відправлений мессендж просто не доходить до кінцевого одержувача. Проблема в тому, що ви навіть не будете знати, що адресату не було відправлено повідомлення. Але тут варто відзначити, що подібний баг часто спостерігається в Telegram і WhatsApp. Перераховані проблеми по одній не так страшні, коли вони виникають разом і одночасно. Але є способи боротьби з ними.

Ці способи прості, але можуть дати результат:

  • перезавантажити смартфон;
  • переключитися з Wi-Fi на мобільний інтернет, а після навпаки;
  • знайти кращу якість сигналу, впритул підійти до точки Wi-Fi;
  • перевстановити месенджер;
  • перевірити роботу програми на інших пристроїв;
  • просканувати смартфон на наявність вірусів;
  • скинути налаштування девайса до заводських значень.

Але, як показує практика, результат тримається всього 1-2 дня, після чого знову перераховані проблеми дають про себе знати. Ви можете витратити багато часу на пошук універсального і ефективного вирішення, але навряд чи знайдете його. У Viber не помічають подібних проблем, або просто не бажають їх визнавати. Якщо ви стикалися з такими ж проблемами, то повідомте про них в коментарях.

Facebook Comments
Читати далі
Коментувати

You must be logged in to post a comment Login

Залишити коментар

MOBILZONE

ПриватБанк розширив безкоштовну доставку карток

Опубліковано

ПриватБанк розширив безкоштовну доставку карток

ПриватБанк повідомив про суттєве розширення географії міжнародної доставки своїх карток для клієнтів, які перебувають за кордоном. Ця ініціатива є частиною стратегії банку щодо покращення обслуговування на тлі зростання глобальної мобільності.

Як зазначає пресслужба ПриватБанку, до переліку країн, куди Укрпошта здійснюватиме безкоштовну доставку карток, додали вісім нових держав. Тепер клієнти можуть замовити картку ПриватБанку з доставкою у такі країни:

– Бельгія,
– Болгарія,
– Кіпр,
– Казахстан,
– Ізраїль,
– Нідерланди,
– Норвегія,
– Швеція.

Ця послуга залишатиметься безкоштовною для всіх клієнтів до кінця 2024 року, що особливо актуально для українців, які тимчасово проживають або перебувають за межами країни.

Замовлення нової картки або перевипуск існуючої стало ще зручнішим завдяки онлайн-банкінгу Приват24. Клієнтам, які хочуть отримати фізичну картку за кордоном, спочатку необхідно оформити цифрову (віртуальну) картку, а потім замовити її доставку через розділ “Всі картки”.

Запуск міжнародної доставки карток ПриватБанку розпочався місяць тому, і наразі послуга доступна у 17 країнах. Це свідчить про прагнення банку забезпечити своїм клієнтам легкий доступ до фінансових послуг незалежно від їхнього місцезнаходження.

Також читайте:

Київстар, lifecell та Vodafone розповіли до чого готовитись зимою

Мобілізація по-новому: що загрожує за незаконний перетин кордону

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Ціна за інтернет зросте вже найближчим часом: скільки буде коштувати

Опубліковано

Ціна за інтернет зросте вже найближчим часом: скільки буде коштувати

Ціна за інтернет зросте на 30% вже найближчим часом, – експерт у сфері телекомунікацій Олександр Глущенко.

Нагадаю, що такий розвиток подій можливий, якщо провайдерів виведуть зі спрощеної схеми оподаткування, що хочуть зробити вже за півтора тижні.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Перші повістки від «Укрпошти» отримають ті, хто оновив дані до 16 липня: що відомо

Опубліковано

Перші повістки від «Укрпошти» отримають ті, хто оновив дані до 16 липня: що відомо

Перші повістки від «Укрпошти» отримають ті, хто оновив дані до 16 липня. Це через те, що їх не потрібно шукати, бо інформація про них є в ТЦК. Тепер якщо особа не отримала повістку особисто або її не було за місцем реєстрації, то вважається, що людина все рівно отримала повістку.

Належним підтвердженням оповіщення військовозобовʼязаного про виклик до ТЦК та СП є:

  • Отримання поштового відправлення із підтвердженням цього факту
  • Відмова отримати поштове відправлення із відповідною відміткою про це
  • Проставлення відмітки про відсутність особи за адресою місця проживання особи, повідомленою цією особою ТЦК під час уточнення своїх облікових даних.
  • Проставлення відмітки про відсутність особи за адресою задекларованого/ зареєстрованого місця проживання в установленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила ТЦК іншу адресу місця проживання.

Адвокатка зауважує, що надсилання повісток рекомендованими листами через «Укрпошту» спричинить багато проблем для українців, а суди завалять зверненнями від ТЦК.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement
ПриватБанк розширив безкоштовну доставку карток
MOBILZONE1 годину тому

ПриватБанк розширив безкоштовну доставку карток

Ціна за інтернет зросте вже найближчим часом: скільки буде коштувати
MOBILZONE15 години тому

Ціна за інтернет зросте вже найближчим часом: скільки буде коштувати

Перші повістки від «Укрпошти» отримають ті, хто оновив дані до 16 липня: що відомо
MOBILZONE18 години тому

Перші повістки від «Укрпошти» отримають ті, хто оновив дані до 16 липня: що відомо

Новий мобільний акумулятор Xiaomi надійшов у продаж: 10 000 мАг та 165-ватна зарядка
MOBILZONE18 години тому

Новий мобільний акумулятор Xiaomi надійшов у продаж: 10 000 мАг та 165-ватна зарядка

Київстар, lifecell та Vodafone розповіли до чого готовитись зимою
MOBILZONE19 години тому

Київстар, lifecell та Vodafone розповіли до чого готовитись зимою

Мобілізація "Укрпоштою": хто першим отримає повістку та які виникнуть проблеми
MOBILZONE21 годину тому

Мобілізація “Укрпоштою”: хто першим отримає повістку та які виникнуть проблеми

В Україні обмежили роботу Telegram: що відомо
MOBILZONE22 години тому

В Україні обмежили роботу Telegram: що відомо

Мобілізація по-новому: що загрожує за незаконний перетин кордону
MOBILZONE24 години тому

Мобілізація по-новому: що загрожує за незаконний перетин кордону

Повістки почали надходити поштою: хто їх отримає першими
MOBILZONE1 день тому

Повістки почали надходити поштою: хто їх отримає першими

Одна з країн Європи шукає способи повернути українських чоловіків призовного віку додому
MOBILZONE1 день тому

Одна з країн Європи шукає способи повернути українських чоловіків призовного віку додому

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.