Connect with us

MOBILZONE

Проблеми в месенджері Viber, які дратують користувачів

Опубліковано

Проблеми в месенджері Viber, які дратують користувачів

Месенджер Viber в Україні користується великою популярністю. Його використовують практично всі власники мобільних пристроїв. Причини, чому месенджер популярний, не до кінця зрозумілі, але перше, що можна відзначити, так це те, що Viber зумів непогано розкрутитися в інтернеті. Саме тому багато користувачів вирішили користуватися саме їм. Що стосується можливостей програми, то слід відзначити непоганий перелік функціональних можливостей Viber. Користувач може не тільки вести текстові чати, а й здійснювати аудіо- і відеодзвінки іншим користувачам.

До того ж Viber періодично отримує оновлення, розробник додає нові функції і можливості, швидко усуває помилки і недоліки, а це хороший показник. Як мінімум, це свідчення того, що месенджер не покинутий і у нього є перспективи в розвитку. Але далеко не всі користувачі вважають Viber кращим в своєму класі. Мова йде не стільки про функціонал, скільки про ті проблеми, які часом виводять з себе. Так були названі проблеми месенджера, докучають користувачам найбільше. Але є і способи, що дозволяють як мінімум нівелювати значення цих проблем.

«Перепідключення»
Останнім часом користувачі стали відзначати, що під час розмови вкрай часто з’являється напис «спроба перепідключення». Деякі користувачі відзначають, що не можуть спокійно поспілкуватися з друзями або родичами навіть 5-10 хвилин, оскільки розмова постійно перериває перепідключення. Якщо розмова триває більше 5 хвилин, і немає порушень зв’язку, з більшою часткою ймовірності, вони виникнуть через такий же проміжок часу. Особливо цікавим є той факт, що користувачі інших месенджерів не скаржаться на цю проблему. Було б не так прикро, якщо проблема викликана нестабільною підключенням до мережі, поганим зв’язком, але перепідключення відбувається навіть за умови якісного з’єднання по Wi-Fi.

Спам
Кількість шахраїв в інтернеті, і зокрема в Viber, постійно збільшується. Незважаючи на те, що компанія веде боротьбу зі спамом, складається відчуття, що бажаючих щось продати з особистих повідомленнями, заманити в пастку з кожним днем ​​тільки збільшується. Контакти, які докучають, можна блокувати, але шахраям ніщо не заважає написати з іншого номера. Можна, звичайно, поставити заборону, щоб невідомі контакти не могли вам написати, але з різних причин багато користувачів не можуть встановити подібне обмеження, наприклад, по роботі або особистих мотивів.

Переривання
Кожен користувач стикався з тим, що коли ви розмовляєте з кимось по телефону, інтенсивно розповідаєте, а вас не чують. Якщо дана проблема іноді трапляється під час розмов в месенджерах, то це не так вже й страшно, але коли по той бік постійно зникають, це проблема. Рішення тут одне – постійно вести перекличку. І це при тому, що і стільниковий зв’язок, і Wi-Fi зв’язок показують хорошу якість сигналу.

Зникаюче повідомлення
Мова йде не про функції, яка дозволяє видаляти повідомлення, а про баг, коли відправлений мессендж просто не доходить до кінцевого одержувача. Проблема в тому, що ви навіть не будете знати, що адресату не було відправлено повідомлення. Але тут варто відзначити, що подібний баг часто спостерігається в Telegram і WhatsApp. Перераховані проблеми по одній не так страшні, коли вони виникають разом і одночасно. Але є способи боротьби з ними.

Ці способи прості, але можуть дати результат:

  • перезавантажити смартфон;
  • переключитися з Wi-Fi на мобільний інтернет, а після навпаки;
  • знайти кращу якість сигналу, впритул підійти до точки Wi-Fi;
  • перевстановити месенджер;
  • перевірити роботу програми на інших пристроїв;
  • просканувати смартфон на наявність вірусів;
  • скинути налаштування девайса до заводських значень.

Але, як показує практика, результат тримається всього 1-2 дня, після чого знову перераховані проблеми дають про себе знати. Ви можете витратити багато часу на пошук універсального і ефективного вирішення, але навряд чи знайдете його. У Viber не помічають подібних проблем, або просто не бажають їх визнавати. Якщо ви стикалися з такими ж проблемами, то повідомте про них в коментарях.

Facebook Comments Box
Читати далі
Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

MOBILZONE

Шахраї полюють на абонентів Vodafone: як уникнути втрати номера та грошей

Опубліковано

Шахраї полюють на абонентів Vodafone: як уникнути втрати номера та грошей

Українців попереджають про нову схему шахрайства, що розгорнулася у Telegram. Зловмисники створюють фейкові облікові записи від імені мобільного оператора Vodafone і розсилають повідомлення про нібито «завершення дії» мобільних номерів, вимагаючи негайної заміни SIM-картки. Vodafone вже офіційно спростував цю інформацію і закликав абонентів бути пильними.

Фейкові повідомлення в Telegram: як розпізнати обман
Мобільний оператор Vodafone наголошує: компанія НІКОЛИ не надсилає повідомлення про завершення дії номера в месенджерах. Це ключовий маркер того, що перед вами – шахраї.

«У Telegram з’явилися фейкові облікові записи Vodafone, які пишуть про «завершення дії номера» і просять замінити SIM. Не вірте! Ми ніколи не пишемо про це у месенджерах», – йдеться в офіційному попередженні оператора.

Як перевірити інформацію та захистити себе:

  • Офіційний сайт Vodafone. Завжди шукайте актуальну інформацію на офіційному веб-сайті компанії.
  • Додаток My Vodafone. Використовуйте мобільний додаток, де можна перевірити статус свого номера та всі оповіщення.
  • Номер 111. Зателефонуйте на гарячу лінію оператора за номером 111 для отримання достовірної інформації.

Блокування номерів Vodafone: кому загрожує вимкнення?
Раніше Vodafone також пояснював умови блокування номерів. Важливо пам’ятати, що за несплату вартості тарифу блокують лише номери абонентів контрактної форми – і лише за умови, що це прописано в договорі.

Щодо абонентів передоплати:

  • Вони можуть продовжувати користуватися безкоштовними послугами оператора, навіть якщо на їхніх рахунках немає грошей.
  • Додзвонитися до таких абонентів можна, оскільки їх номери не блокуються.

Оператор наголосив, що жодних змін в умовах надання послуг не відбувалося. Блокування номерів за несплату завжди стосувалося лише контрактної форми та за певних умов, прописаних у договорі. Номери передплати діють на загальних умовах та не блокуються при несплаті послуг.

Будьте пильні та довіряйте лише офіційним джерелам інформації, щоб не стати жертвою шахраїв!

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

Мобільний зв’язок лише за паспортом: Україна готує обов’язкову ідентифікацію для всіх абонентів

Опубліковано

Мобільний зв'язок лише за паспортом: Україна готує обов'язкову ідентифікацію для всіх абонентів

В Україні хочуть прив’язати паспорт до номера телефону як старих, так і нових користувачів. Така ініціатива активно обговорюється у Верховній Раді.

Основним каталізатором таких змін стали числені випадки, коли ворог почав застосовувати українські SIM-картки, щоб керувати дронами, які атакують українські міста.

У Верховній Раді зазначили, що безпека в пріоритеті анонімності, тому запровадження купівлі карток по паспорту не уможливить їх купівлю ворогом.

Також розглядається можливість тимчасового вимкнення зв’язку в регіонах, через які найчастіше пролітають ворожі БПЛА. Але поки цю інціативу поставили на паузу.

Голова підкомітету з цифрової інфраструктури, електронних комунікацій Олександр Федієнко впевнений, що запровадження ідентифікації мобільних абонентів може викликати невдоволення через посилення державного контролю. Проте, як зазначив Федієнко, під час війни альтернативи цьому рішенню немає.

Також Федієнко підкреслив, що в багатьох європейках країнах продають SIM-картки за паспортом, наприклад:

  • Німеччина,
  • Франція,
  • Італія,
  • Індія,
  • ПАР,
  • Туреччина,
  • Польща (з 2016 року).

У цих державах придбати SIM-картку без надання документа, що посвідчує особу – неможливо. І це дозволило суттєво знизити рівень кіберзлочинності та зловживань.

Ідентифікація абонентів розглядається не як обмеження прав, а як захід безпеки, що став необхідним в умовах війни. Україна адаптується до міжнародної практики, і цей крок виглядає неминучим для захисту як громадян, так і держави, – підсумував Федієнко.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

Павло Дуров пояснив, чому майже не користується телефлном

Опубліковано

Павло Дуров пояснив, чому відмовився від смартфонів

Засновник месенджера Telegram Павло Дуров зізнався, що фактично не користується мобільним телефоном. Про це він розповів у новому інтерв’ю американському журналісту Такеру Карлсону.

За словами Дурова, хоча у нього є смартфон, він звертається до нього вкрай рідко.

«Телефон відволікає. Крім того, він загрожує приватності. Якщо мені потрібно зосередитися — я працюю на ноутбуці або iPad», — пояснив підприємець.

Відомо, що Дуров давно дотримується жорстких принципів інформаційної гігієни — він уникає цифрового шуму, соціальних мереж і майже повністю відмовився від використання смартфонів. Такий підхід, за його словами, дозволяє залишатися сфокусованим і продуктивним, особливо під час роботи над Telegram.

У ході інтерв’ю також порушувалося питання його короткочасного затримання у Франції, однак основну увагу було зосереджено на обговоренні цифрової безпеки, конфіденційності та свободи комунікації в інтернеті.

Facebook Comments Box
Читати далі
Advertisement
Шахраї полюють на абонентів Vodafone: як уникнути втрати номера та грошей
MOBILZONE16 хвилин тому

Шахраї полюють на абонентів Vodafone: як уникнути втрати номера та грошей

Мобільний зв'язок лише за паспортом: Україна готує обов'язкову ідентифікацію для всіх абонентів
MOBILZONE2 години тому

Мобільний зв’язок лише за паспортом: Україна готує обов’язкову ідентифікацію для всіх абонентів

Павло Дуров пояснив, чому відмовився від смартфонів
MOBILZONE12 години тому

Павло Дуров пояснив, чому майже не користується телефлном

Київстар вдвічі опустив ціни відразу на 4 популярні тарифи
MOBILZONE15 години тому

Київстар вдвічі опустив ціни відразу на 4 популярні тарифи

iOS 26 отримає функцію Adaptive Power для економії заряду батареї
MOBILZONE16 години тому

iOS 26 отримає функцію Adaptive Power для економії заряду батареї

Чи відключатимуть зв'язок під час тривог: відповідь "Київстар"
MOBILZONE19 години тому

Чи відключатимуть зв’язок під час тривог: відповідь “Київстар”

lifecell відключає VoLTE/VoWIFI: що відбувається
MOBILZONE20 години тому

lifecell звернувся до мешканців низки міст із важливою заявою: підготовка до блекаутів

Чи можна залишати телефон на зарядці до ранку: що потрібно знати
MOBILZONE21 годину тому

Чи можна залишати телефон на зарядці до ранку: що потрібно знати

Мобільні міграції: українці масово переходять до одного оператора - кого обирають
MOBILZONE23 години тому

Мобільні міграції: українці масово переходять до одного оператора – кого обирають

Вийшла стабільна версія Android 16: що нового у мобільній ОС
MOBILZONE2 дні тому

Вийшла стабільна версія Android 16: що нового у мобільній ОС

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.