Connect with us

MOBILZONE

Проблеми в месенджері Viber, які дратують користувачів

Опубліковано

Проблеми в месенджері Viber, які дратують користувачів

Месенджер Viber в Україні користується великою популярністю. Його використовують практично всі власники мобільних пристроїв. Причини, чому месенджер популярний, не до кінця зрозумілі, але перше, що можна відзначити, так це те, що Viber зумів непогано розкрутитися в інтернеті. Саме тому багато користувачів вирішили користуватися саме їм. Що стосується можливостей програми, то слід відзначити непоганий перелік функціональних можливостей Viber. Користувач може не тільки вести текстові чати, а й здійснювати аудіо- і відеодзвінки іншим користувачам.

До того ж Viber періодично отримує оновлення, розробник додає нові функції і можливості, швидко усуває помилки і недоліки, а це хороший показник. Як мінімум, це свідчення того, що месенджер не покинутий і у нього є перспективи в розвитку. Але далеко не всі користувачі вважають Viber кращим в своєму класі. Мова йде не стільки про функціонал, скільки про ті проблеми, які часом виводять з себе. Так були названі проблеми месенджера, докучають користувачам найбільше. Але є і способи, що дозволяють як мінімум нівелювати значення цих проблем.

«Перепідключення»
Останнім часом користувачі стали відзначати, що під час розмови вкрай часто з’являється напис «спроба перепідключення». Деякі користувачі відзначають, що не можуть спокійно поспілкуватися з друзями або родичами навіть 5-10 хвилин, оскільки розмова постійно перериває перепідключення. Якщо розмова триває більше 5 хвилин, і немає порушень зв’язку, з більшою часткою ймовірності, вони виникнуть через такий же проміжок часу. Особливо цікавим є той факт, що користувачі інших месенджерів не скаржаться на цю проблему. Було б не так прикро, якщо проблема викликана нестабільною підключенням до мережі, поганим зв’язком, але перепідключення відбувається навіть за умови якісного з’єднання по Wi-Fi.

Спам
Кількість шахраїв в інтернеті, і зокрема в Viber, постійно збільшується. Незважаючи на те, що компанія веде боротьбу зі спамом, складається відчуття, що бажаючих щось продати з особистих повідомленнями, заманити в пастку з кожним днем ​​тільки збільшується. Контакти, які докучають, можна блокувати, але шахраям ніщо не заважає написати з іншого номера. Можна, звичайно, поставити заборону, щоб невідомі контакти не могли вам написати, але з різних причин багато користувачів не можуть встановити подібне обмеження, наприклад, по роботі або особистих мотивів.

Переривання
Кожен користувач стикався з тим, що коли ви розмовляєте з кимось по телефону, інтенсивно розповідаєте, а вас не чують. Якщо дана проблема іноді трапляється під час розмов в месенджерах, то це не так вже й страшно, але коли по той бік постійно зникають, це проблема. Рішення тут одне – постійно вести перекличку. І це при тому, що і стільниковий зв’язок, і Wi-Fi зв’язок показують хорошу якість сигналу.

Зникаюче повідомлення
Мова йде не про функції, яка дозволяє видаляти повідомлення, а про баг, коли відправлений мессендж просто не доходить до кінцевого одержувача. Проблема в тому, що ви навіть не будете знати, що адресату не було відправлено повідомлення. Але тут варто відзначити, що подібний баг часто спостерігається в Telegram і WhatsApp. Перераховані проблеми по одній не так страшні, коли вони виникають разом і одночасно. Але є способи боротьби з ними.

Ці способи прості, але можуть дати результат:

  • перезавантажити смартфон;
  • переключитися з Wi-Fi на мобільний інтернет, а після навпаки;
  • знайти кращу якість сигналу, впритул підійти до точки Wi-Fi;
  • перевстановити месенджер;
  • перевірити роботу програми на інших пристроїв;
  • просканувати смартфон на наявність вірусів;
  • скинути налаштування девайса до заводських значень.

Але, як показує практика, результат тримається всього 1-2 дня, після чого знову перераховані проблеми дають про себе знати. Ви можете витратити багато часу на пошук універсального і ефективного вирішення, але навряд чи знайдете його. У Viber не помічають подібних проблем, або просто не бажають їх визнавати. Якщо ви стикалися з такими ж проблемами, то повідомте про них в коментарях.

Facebook Comments
Читати далі
Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

MOBILZONE

Київстар гарантує українцям річне поповнення рахунку: плати креативом замість гривень

Опубліковано

Київстар гарантує українцям річне поповнення рахунку: плати креативом замість гривень

Мобільний оператор Київстар оголосив конкурс на створення слогану, запросивши своїх клієнтів поділитися креативними ідеями. Переможця обіцяють нагородити річним поповненням рахунку. Про ініціативу компанія повідомила на своїй сторінці у TikTok, де користувачі одразу почали ділитися своїми варіантами.

Частина запропонованих слоганів виявилася дійсно дотепною та оригінальною. Проте багато користувачів використали цю можливість, щоб висловити своє розчарування сервісом, обертаючи слогани у влучний сарказм.

Ось декілька із найяскравіших і найсміливіших варіантів:

  1. «Київстар — множимо ціни, ділимо якість»
  2. «Наш зв’язок – як твій колишній: то є, то нема, і завжди дорого обходиться»
  3. «Ми піднімали тарифи ще до Трампа. Київстар — випереджаємо тренди»
  4. «Київстар — наші тарифи ростуть, як чужі діти»
  5. «Наше перше імʼя — якість, друге — погана»
  6. «Київстар — зв’язок із перервами на роздуми»
  7. «Поповнюй собі баланс — віддавай весь аванс»
  8. «Київстар — як перше кохання: обіцяє багато, а дає мало»
  9. «Київстар — будь розумний, не обирай нас»
  10. «Космічний тариф за ваше “Алло!? Повтори, Київстар не ловить”»

Попри хвилю критики, представники оператора реагували на негатив конструктивно — запитували деталі щодо скарг і уточнювали, де саме виникають проблеми зі зв’язком або тарифами.

Деякі користувачі, своєю чергою, стали на захист компанії, зазначаючи, що у багатьох регіонах Київстар надає стабільний зв’язок, а тарифікація — конкурентна.

Конкурс триває, і хто знає — можливо, саме з цього шквалу іронії з’явиться той самий слоган, який компанія використає у своїй рекламі. Щоб залишити свій коментар і попробувати виграти приз річне поповнення рахунку, можете перейти за цим посиланням на Тік -Ток сторінку мобільного оператора Київстар.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

В ПриватБанку і Ощадбанку розповіли чи зняли вони ліміти

Опубліковано

В ПриватБанку і Ощадбанку розповіли чи зняли вони ліміти

З початку квітня 2025 року українці очікували змін у правилах безготівкових переказів між фізичними особами. Це пов’язано з тим, що Національний банк України офіційно скасував загальне обмеження на операції в розмірі 150 тисяч гривень на місяць. Проте банки не поспішають повністю відмовлятися від лімітів.

У ПриватБанку та Ощадбанку підтвердили: попри скасування НБУ централізованого обмеження, внутрішні ліміти для клієнтів залишаються чинними. Причина цього — вимоги Меморандуму про прозорість ринку платіжних послуг, який і надалі діє в повному обсязі.

Таким чином, банки зберегли наступні ліміти для своїх клієнтів:

  • 150 000 грн на місяць — для звичайних клієнтів;
  • 50 000 грн на місяць — для осіб з підвищеним ризиком.

У ПриватБанку пояснили, що ці обмеження залишаються в силі в рамках ризик-орієнтованого підходу. Навіть після скасування лімітів НБУ, фінансові установи зобов’язані контролювати діяльність клієнтів відповідно до критеріїв, закріплених у меморандумі.

Подібну позицію озвучили й в Ощадбанку. Там наголосили: хоча НБУ формально скасував ліміти, але дію меморандуму продовжується і банк буде керуватися ним.

Національна асоціація банків України (НАБУ) повідомляє, що станом на 1 квітня 2025 року меморандум підписали 52 банки та дві небанківські компанії — NovaPay та RozetkaPay. Отже, переважна більшість учасників фінансового ринку й надалі дотримується спільних правил. У НАБУ зазначили, що зміст меморандуму залишився незмінним з моменту його підписання, і вносити правки до нього найближчим часом не планується.

У Райффайзен Банку зазначили, що відміна лімітів з боку НБУ не стала несподіванкою, а умови меморандуму вже довели свою ефективність, зокрема в боротьбі з незаконними схемами, включаючи дроп-активність та використання підставних осіб.

Таким чином, попри скасування НБУ єдиного ліміту на перекази між фізичними особами, ПриватБанк, Ощадбанк та інші великі фінансові установи продовжують застосовувати внутрішні обмеження керуючися умовами меморандуму. Це зумовлено прагненням зберегти прозорість ринку та запобігти фінансовим зловживанням.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Київстар готує зміни в тарифах: залишилось 2 дні

Опубліковано

Київстар готує зміни в тарифах: залишилось 2 дні

Мобільний оператор Київстар з 8 квітня запроваджує низку оновлень, що стосуються умов деяких тарифних планів. Про це мобільний оператор повідомив у своїх соціальних мережах.

Таким чином, починаючи з 8 квітня, вступають у дію нові умови надання денного пакета послуг, а також оновлюється перелік країн, на які поширюється дія міжнародних дзвінків у межах окремих тарифів передплати.

Зокрема, зміни торкнуться тарифу «Максимальний Безлім 2019». Якщо раніше вхідні хвилини дозволяли дзвонити лише по Україні, а також до Польщі та Італії, то тепер до переліку додано ще низку країн, а саме:

  • Німеччину, Бельгію, США, Чехію, Канаду, Індію, Норвегію, Іспанію, Швецію, Молдову та Румунію. Це важливе оновлення, враховуючи кількість українців, які нині перебувають за кордоном.

Оновлення також стосується тарифного плану «Твій Максимум 2023». Відтепер хвилини з пакета можна витрачати і на дзвінки до зазначених вище країн. Водночас дзвінки до Китаю, Ізраїлю та Узбекистану будуть тарифікуватися за стандартними міжнародними розцінками, які можна переглянути на сайті Київстар у розділі «Дзвінки за кордон». Там передбачене зручне вікно для вибору країни, після чого система покаже актуальний тариф.

Змін зазнають також тарифи «LOVE UA Світло 2023», «LOVE UA База» та «Максимальний Безлім 2019». З 8 квітня у денному пакеті послуг передбачено:

  • Безлімітний мобільний інтернет без обмеження швидкості.
  • Безлімітні дзвінки всередині мережі Київстар.

У випадку, якщо тариф використовується в країнах з активною послугою «Роумінг як вдома», абоненти зможуть безлімітно дзвонити на номери Київстар, отримувати вхідні виклики, а також користуватися мобільним інтернетом зі швидкістю до 0,8 Мбіт/с. Вартість денного пакету складатиме 30 гривень, з урахуванням усіх податків.

Зміни набувають чинності вже незабаром, тому абонентам варто заздалегідь ознайомитися з оновленими умовами, щоб уникнути непорозумінь у користуванні послугами.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement
Київстар гарантує українцям річне поповнення рахунку: плати креативом замість гривень
MOBILZONE45 хв. тому

Київстар гарантує українцям річне поповнення рахунку: плати креативом замість гривень

В ПриватБанку і Ощадбанку розповіли чи зняли вони ліміти
MOBILZONE3 години тому

В ПриватБанку і Ощадбанку розповіли чи зняли вони ліміти

Київстар готує зміни в тарифах: залишилось 2 дні
MOBILZONE4 години тому

Київстар готує зміни в тарифах: залишилось 2 дні

Отримати водійські права без ВЛК не вийде: що відомо
MOBILZONE5 години тому

Отримати водійські права без ВЛК не вийде: що відомо

Як безкоштовно прискорити домашній інтернет, змінивши лише одне налаштування
MOBILZONE7 години тому

Як безкоштовно прискорити домашній інтернет, змінивши лише одне налаштування

Через мобілізацію у Львові не виїхали маршрутки: водії бояться виходити на рейс
MOBILZONE20 години тому

Через мобілізацію у Львові не виїхали маршрутки: водії бояться виходити на рейс

"Нова пошта" збільшила деякі тарифи: що змінилося
MOBILZONE21 годину тому

“Нова пошта” збільшила деякі тарифи: що змінилося

ТЦК зможуть ставити на облік всіх військовозобов’язаних чоловіків за кордоном: що зміниться
MOBILZONE1 день тому

ТЦК зможуть ставити на облік всіх військовозобов’язаних чоловіків за кордоном: що зміниться

Pro pislyaplatu mozhna zabuty: yak teper pratsyuvatyme Nova Poshta
MOBILZONE1 день тому

Про післяплату можна забути: як тепер працюватиме Нова Пошта

Київстар планує грунтовні зміни у тарифах: які нововведення чекають на абонентів з 8 квітня
MOBILZONE1 день тому

Київстар планує грунтовні зміни у тарифах: які нововведення чекають на абонентів з 8 квітня

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.