Connect with us

MOBILZONE

Куди знову зникають кошти клієнтів ПриватБанку?

Опубліковано

Куди знову зникають кошти клієнтів ПриватБанку?

З “ПриватБанком” знову щось коїться. Цього разу, як і завжди, зникають гроші. Ще один українець поскаржився на обслуговування, пояснивши, що з рахунку безслідно списуються гроші.

В клієнта протягом тижня зникали кошти з картки. На рахунку українця було 200 грн, настпуного дня сума становила мінус 130 грн. Обуреному клієнту порадили почекати добу, за цей термін суму мають повернути, але безрезультатно. Чоловік знову поповнив карту на 300 грн, а наступного дня мінус становив 202 грн.

Клієнт запевняє, що в нього не кредитна картка, тому, суми з мінусом там не можуть бути. В службі підтримки йому знову порадили зачекати добу. І що ви думаєте? Знову безрезультатно. Клієнт вкотре попонив карту на 530 грн, але згодом рахунок становив 30 грн, та й дані про списання коштів відсутні.

Служба підтримки запевнила, що почекавши 11 днів – кошти повернуться. А представники банку захотіли поговорити з потерпілим особисто. В мережі з’явились версії, що чоловік просто оформив десь платну підписку.

Ще одне припущення, що в “ПриватБанку” був збій і гроші тому списувалися, але точної причини ні клієнт, ні співробітники банку не назвали.

Куди знову зникають кошти клієнтів ПриватБанку?

Facebook Comments

MOBILZONE

Київстар, lifecell та Vodafone розповіли до чого готовитись зимою

Опубліковано

Київстар, lifecell та Vodafone розповіли до чого готовитись зимою

Київстар, lifecell та Vodafone розповіли про підготовку до можливих блекаутів.

Українські мобільні оператори активно готуються до можливих відключень електроенергії, повідомляє Суспільне.

Згідно з розпорядженням, до 1 лютого 2025 року мобільні оператори мають забезпечити роботу мережі без світла протягом 10 годин. Однак, за словами начальника управління розвитку мобільного інтернету Мінцифри Станіслава Прибитика, жоден оператор не встигає повністю виконати ці вимоги.

Найбільший в Україні оператор «Київстар» налічує близько 15 000 ключових станцій. Директор мобільного оператора Київстар Олександр Комаров розповів Суспільному, що 60% їхніх майданчиків можуть працювати без світла понад 4 години, а 40% – 2-3 години.

В планах компанії до кінця року забезпечити понад 4 години автономності для всієї мережі та 6 годин для окремих частин мережі. Це ті цифри, які ми можемо досягнути – розповів Комаров

В lifecell кажуть, що вони мають понад 10 тисяч ключових станцій по країні. Більше половини з них оснащені новими літієвими батареями, які можуть підтримувати роботу базової станції близько 4 годин на одному заряді.

Крім того, lifecell підключив понад 1700 базових станцій до генераторів — це техніка партнерів. Завдяки такому живленню можна тривалий час підтримувати роботу обладнання після виснаження батарей, проте про безперебійний і швидкий мобільний інтернет за таких умов не йдеться.

Vodafone Україна має «десятки тисяч» базових станцій, розповіла директор з комунікацій Вікторія Рубан. Усі вони обладнані новими літієво-феромно-фосфатними акумуляторами. Понад 50% станцій зможуть працювати без світла 4-6 годин, залежно від навантаження.

Основними проблемами, з якими стикаються оператори, є: великі фінансові інвестиції, час на пошук і встановлення обладнання, обмеження щодо розміщення генераторів, потреба в додатковому персоналі та проблеми мобілізації працівників.

Незважаючи на ці виклики, оператори продовжують працювати над підвищенням автономності своїх мереж. Vodafone планує інвестувати 10 мільярдів гривень у 2024-2025 роках, “Київстар” – 1,4 мільярда гривень з планами на додатковий мільярд, а lifecell вже вклав 1 мільярд гривень в альтернативні джерела енергії.

Також читайте:

Київстар, Vodafone і Lifecell вирішили порадувати українців дешевими тарифами.

Lifecell, Vodafone та Київстар: що пропонують мобільні оператори до 350 гривень.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Мобілізація “Укрпоштою”: хто першим отримає повістку та які виникнуть проблеми

Опубліковано

Мобілізація "Укрпоштою": хто першим отримає повістку та які виникнуть проблеми

Адвокати прогнозують, що скоро вся країна буде засипана повістками і адміністративними провадженнями щодо чоловіків, які будуть уникати військового обліку.

Тепер повістки будуть автоматично генеруватися через Реєстр військовозобов’язаних і передаватися на сервери Укрпошти, де вони в свою чергу повинні будуть їх роздрукувати та за допомогою рекомендованого листа вручити військовозобов’язаній особі. Що не так із новим способом роздавати повістки, з’ясовував ТСН.ua.

Хто першим отримає нову повістку

За словами адвокатки Таміли Алексик, дані для генерації повісток, найімовірніше, були отримані з відкритих реєстрів і “Дії”, до яких є доступ у Міноборони.

І першими їх отримають ті військовозобов’язані, які оновили свої дані до 16 липня, адже інформація про них є в ТЦК та СП і їх не потрібно шукати.

Повістки будуть формуватися за допомогою Реєстром військовозобов’язаних і розсилатися Укрпоштою, ТЦК не буде брати безпосередньої участі в цьому.

Також юристка зазначила, що часи коли повістка вважалася врученою тільки коли особа підписала її – минули.

В Кабміні вирішили підійти до питання ухилення від мобілізації більш відповідальніше і в постанові №560 внесли багато змін. Сама головна з них, що повістка поштою вважається врученою навіть в тому випадку, якщо чоловік знаходиться за кордоном і не отримував її особисто в руки. Для цього представнику пошти потрібно прийти за місце проживанням військовозобов’язаного і спробувати вручити йому рекомендований лист з повісткою. Якщо ніхто не відкриває двері, представник пошти ставить спеціальну відмітку і відправляє лист з повісткою назад в ТЦК. Така повістка вважається як належно врученою – розповіла Таміла Алексик.

Юристка вважає, що надсилання повісток рекомендованими листами через “Укрпошту” спричинить багато проблем для українців.

Адже такий порядок вручення повісток не враховує важливих обставин, які можуть виникати у громадян.

Чоловіку можуть надіслати повістку поштою за місцем реєстрації, де він дійсно проживає. Та людина в цей час може бути у відрядженні, чи у лікарні. А коли повернеться додому, то вже буде вважатись ухилянтом.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

В Україні обмежили роботу Telegram: що відомо

Опубліковано

В Україні обмежили роботу Telegram: що відомо

Деяким Українцям заборонили використовувати Telegram. Тепер його заборонено використовувати військовослужбовцям, державним службовцям і працівникам підприємств критичної інфраструктури. При цьому категорично їм не заборонять користуватися цим месенджером, але його доведеться видалити зі службових девайсів.

Про це повідомили в Раді національної безпеки і оборони України на засіданні з координаційним центром кібербезпеки (НКЦК) – ключового органу координації та контролю у сфері кібербезпеки.

Секретар Ради національної безпеки і оборони України Олександр Литвиненко заявив, що в розпал повномасштабної війни, користуватися месенджером власником якого є росіянин Павло Дуров, становить реальну загрозу національній безпеці України.

Начальник ГУР Кирило Буданов також зазначив, що листування в Telegram тепер стало небезпечним з точки зору конфіденційності інформації. ГУР має незаперечні докази того, що російські спецслужби мають доступ до особистого листування користувачів Telegram. Тому секретні дані, які містяться в таких листах, можуть стати надбанням ворога і бути використані у війні проти України. Тому ГУР вважає, що використання Telegram для службового спілкування потрібно обмежити.

Telegram буде видалено з усіх офіційних пристроїв

Таким чином, на засіданні, де брали участь керівники всіх силових структур, в тому числі керівники Нацбанку, Мінцифри, регуляторів у сфері електронних комунікацій, було вирішено обмежити використання Telegram.

Адже, на думку учасників, Telegram – це не лише потужна ідеологічна зброя ворогів, а й джерело, за допомогою якого окупанти розповсюджують шкідливі програми, встановлюють геолокацію користувачів і коригують ракетні удари.

«З метою мінімізації цих загроз ми прийняли рішення про заборону встановлення та використання Telegram на офіційних пристроях працівників державних органів, військовослужбовців, працівників сектору безпеки та оборони, а також підприємств – операторів критичної інфраструктури», – йдеться у повідомленні.

Загалом цим месенджером не можна буде користуватися зі службових пристроїв. Водночас щодо особистих девайсів заборони немає.

«Виняток робитимуть лише тим особам, які використовуватимуть цей месенджер у рамках службових обов’язків». – уточнили в НКЦК.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.