Клієнт державного банку «ПриватБанк» поскаржився на те, що неможливо додзвонитися в службу підтримки і вирішити питання з картками. Також клієнт «ПриватБанку» незадоволений тим, що держбанк пропонує отримати карту «Універсальна» з лімітом для оплати частинами всього на 5 тисяч гривень і змінити це неможливо.
У держбанку відповіли, що в разі зайнятості всіх операторів клієнти можуть отримати консультацію в чаті (як на сайті, так і в мобільному додатку) і месенджерах.
«Рішення за кредитним лімітом послуги Оплата частинами розраховується системами ПриватБанку автоматично. Використовується спеціальний алгоритм з великою кількістю критеріїв », – пояснили в фінансовій установі.
У банку порадили клієнтові продовжувати активно користуватися кредитною карткою, що вплине на кредитний ліміт «Оплати частинами».
«Будь ласка, перевірте суму ліміту через кілька днів. Можливо, при наступному розгляді, система запропонує вам нові можливості », – запропонували в« ПриватБанку ».
Leave a Comment