ПриватБанк може заблокувати карту при підозрі в шахрайських діях. Клієнти українських банків стали частіше скаржитися на блокування коштів по рахунках, що відбувається через фінансового моніторингу в країні. Існує як мінімум п’ять причин, чому ПриватБанк може заблокувати карту клієнта.
Банк може заблокувати карту в разі, якщо почався рух за рахунком в несподіваних місцях. Наприклад, клієнт став розплачуватися їй не в тих магазинах, в яких зазвичай це робив. В такому випадку виникає підозра в крадіжці карти, і ПриватБанк її блокує.
Механічне пошкодження карти може привести до того, що її заблокує банкомат ПриватБанку при спробі зняти кошти. Це стосується і підозри на шахрайські дії, яким може стати тричі неправильно введений PIN-код. Банкомат в подібних випадках карту не віддасть, за її відновленням доведеться звернутися в ПриватБанк.
Банк блокує карту в разі, якщо вона була загублена клієнтом і знайдена іншою людиною. У деяких випадках люди, що знайшли карту, звертаються в ПриватБанк з інформацією про те, що сталося. Банк блокує карту до звернення її власника. Також фінансова установа може заблокувати карту, якщо з’явиться підозра, що нею користується хтось із родичів власника, але не він сам.
Крім цього, ПриватБанк може заблокувати карту в разі відсутності руху по ній протягом тривалого часу. Власникові доведеться звернутися в службу підтримки для того, щоб вирішити таку проблему. З метою протидії шахрайству ПриватБанк може заблокувати карту, якщо відбуваються підозрілі перекази коштів на інші рахунки. Карта буде заблокована до подальшого з’ясування ситуації з клієнтом.
У будь-якому випадку, при блокуванні карти або банківського аккаунта необхідно звернутися на гарячу лінію ПриватБанку, фахівці якого допоможуть вирішити проблему.
Leave a Comment