ПриватБанк пояснив, хто телефонує їх клієнтів і пропонує кредити. Клієнт Приватбанку розповів, що «отримав рекламний дзвінок з пропозицією кредитування з номера, підтримка Приват24 підтвердила, що номер належить ПриватБанку».
«Поставив запитання оператору Приват24:” Чому саме сьогодні ПБ прорекламував мені кредитування відразу після ШвідкоГроші ? “. Відповіді: «УБКІ передає дані про кредитну історію, згідно з нею пропонується кредит у Приватбанку» і «Офіційна відповідь банку по даному питанню Ви можете отримати, надіславши електронного листа запит за адресою 49094, м Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30 ». Таке ставлення до клієнтів обурює, тому закрию свій рахунок в Приватбанку », – повідомив він.
У ПриватБанку у відповіді на дане відгук заявили, що «номер дійсно належить ПриватБанку».
«Ми не співпрацюємо з небанківськими кредитними установами та ніяких даних їм не передаємо. УБКІ дійсно єдиний реєстр, в який кожен банк передає дані. Справа в тому, що кредитний ліміт по кожній картці переглядається системою автоматично і регулярно. На рішення щодо його зміни впливають тисячі різних факторів. А дзвонять вам, коли є пропозиція і воно ніяк не пов’язане з іншими установами », – виправдалися в ПриватБанку.
Leave a Comment