На Новій пошті готові компенсувати незручності, які виникають через помилки співробітників. У компанії “Нова пошта” пояснили нюанси по оплаті за ручну обробку відправлень і розповіли, як клієнти можуть висловити претензії через помилки операторів. Починаючи з двадцятого березня 2021 року поштовий оператор зазначив стягнення додаткової плати за ручну обробку посилок довжиною від 70 до 120 сантиметри по одній зі сторін. У разі упаковки одним з інших способів діють встановлені “Новою поштою” тарифи.
Одна з клієнток “Нової пошти” попросила пояснити, як діє нововведення на прикладі однієї з її посилок. У компанії оперативно відреагували за запит і повідомили про виявлення помилки при реєстрації відправлення.
“Керівник відділення повідомив, що доплата за” ручну обробку “у цих накладних була проставлена помилково. З співробітником, який оформляв вантажі, провели додаткову роботу. Тому сподіваємось, що надалі подібних непорозумінь не виникне. Для подальшого розгляду ситуації необхідно оформити претензії на відшкодування переплачених коштів. Зробити це можна у відділенні або самостійно заповнити бланк, після чого відправити нам в особистому повідомленні “, – говорить відповідь” Нової пошти “.
Читайте також статтю Андрія Китаєва “Логіка захисту і національні інтереси”
Це повідомлення засмутило клієнтку, яка зазначила, що в локдаун їй доведеться їхати на власному автомобілі в відділенні поштового сервісу, витрачати час на заповнення бланків і нервувати. Жінка заявила, що вкрай незадоволена таким станом справ. В “Новій пошті” запропонували альтернативне рішення.
“Щоб вам було зручніше, і ви не втрачали свого часу, існує можливість надіслати заповнений бланк претензії нам в особистому повідомленні. Ми обов’язково передамо документи колегам з профільного відділу, щоб питання було вирішене в найкоротші терміни”, – написали співробітники “Нової пошти”.
Leave a Comment