Connect with us

MOBILZONE

Представлена ​​лінійка Redmi Note 10 : відразу три смартфона для бідних

Опубліковано

Представлена ​​лінійка Redmi Note 10 : відразу три смартфона для бідних

Бренд Redmi представив в Індії лінійку смартфонів Note 10, в яку увійшли три девайса: Note 10, Note 10 Pro і Note 10 Pro Max. Вони відрізняються в основному характеристиками – дизайном новинки схожі один на одного.

Характеристики Redmi Note 10: 

Redmi Note 10 Redmi Note 10 Pro Redmi Note 10 Pro Max
Розмір:  160.5×74.5×8.3 мм, 178,8 г 164,5×76,15×8,1 мм, 192 г 164,5×76,15×8,1 мм, 192 г
Дисплей: 6,43″, AMOLED, FHD+, 60 Гц, Gorilla Glass 3 6.67″, AMOLED, FHD+, 120 Гц, Corning Gorilla Glass 5 6.67″, AMOLED, FHD+, 120 Гц, Corning Gorilla Glass 5
Процесор: Snapdragon 678, Adreno 612 Snapdragon 732G, Adreno 618 Snapdragon 732G, Adreno 618
Камера: 48 + 8 +2 + 2 Мп (основна); 13 Мп (фронтальна) 64 + 8 + 5 + 2 Мп (основна); 16 Мп (фронтальна) 108 + 8 + 5 + 2 Мп (основна); 16 Мп (фронтальна)
Память: 4/6 ГБ ОЗУ (LPDDR4X), 64/128 ГБ ПЗУ (UFS 2.2), MicroSD до 512 ГБ 6/8 ГБ ОЗУ (LPDDR4X), 64/128 ГБ ПЗУ (UFS 2.2), MicroSD до 512 ГБ 6/8 ГБ ОЗУ (LPDDR4X), 64/128 ГБ ПЗУ (UFS 2.2), MicroSD до 512 ГБ
Батарея: 5000 мАч, швидка зарядка 33 Вт 5020 мАч, швидка зарядка 33 Вт 5020 мАч, швидка зарядка 33 Вт
OC: Android 11, MIUI 12 Android 11, MIUI 12 Android 11, MIUI 12
Звязок: USB Type-C, Wi-Fi, Bluetooth 5.0, GPS, дві SIM-карти, розєм 3,5 мм, NFC, 4G USB Type-C, Wi-Fi, Bluetooth 5.0, GPS, дві SIM-карти, розєм 3,5 мм, NFC, 4G USB Type-C, Wi-Fi, Bluetooth 5.0, GPS, дві SIM-карти, розєм 3,5 мм, NFC, 4G
Колір: Shadow Black, Aqua Green, Frost White Vintage Bronze, Glacial Blue и Dark Night Vintage Bronze, Glacial Blue и Dark Night

Представлена ​​лінійка Redmi Note 10 : відразу три смартфона для бідних Представлена ​​лінійка Redmi Note 10 : відразу три смартфона для бідних Представлена ​​лінійка Redmi Note 10 : відразу три смартфона для бідних Представлена ​​лінійка Redmi Note 10 : відразу три смартфона для бідних Представлена ​​лінійка Redmi Note 10 : відразу три смартфона для бідних Представлена ​​лінійка Redmi Note 10 : відразу три смартфона для бідних

Поговоримо про відмінності між смартфонами. Так, молодший Note 10 має екран з піковим рівнем Яскравість 1100 ніт, колірним охопленням 100% DCI-P3, і контрастністю 4500000: 1. Redmi Note 10 на відміну від моделей Pro, задня частина цього телефону зроблена з полікарбонату. Установка з чотирма камерами включає в себе основний датчик Sony IMX582. Redmi Note 10 Pro поставляється з основною камерою Samsung GW3, а Pro Max – Samsung HM2. Екран телефонів має пікову яскравість 1200 ніт, коефіцієнт контрастності 45000000: 1, колірну гамму 100% DCI-P3, сертифікацію TÜV Rheinland і підтримку HDR10. Redmi Note 10 Pro (Max) Сканер відбитків пальців знаходиться на кнопці харчування, а не під екраном. Задня панель виконана з матового загартованого скла. У всіх Redmi Note 10 є подвійні стереодинаміки і сертифікація IP52.

Вартість Redmi Note 10: Redmi Note 10 (4 + 64 ГБ) – 11 999 рупій (~ 4636 гривень) Redmi Note 10 (6 + 128 ГБ) – 13 999 рупій (~ 5396 гривень) Redmi Note 10 Pro (6 + 64 ГБ) – 15 999 рупій (~ 5700 гривень) Redmi Note 10 Pro (6 + 128 ГБ) – 16 999 рупій (~ 6536 гривень) Redmi Note 10 Pro (8 + 128 ГБ) – 18 999 рупій (~ 7000 гривень) Redmi Note 10 Pro Max (6 + 64 ГБ) – 18 999 рупій (~ 7200 гривень) Redmi Note 10 Pro Max (6 + 128 ГБ) – 19 999 рупій (~ 7676 гривень) Redmi Note 10 Pro Max (8 + 128 ГБ) – 21 999 рупій (8436 гривень) В Індії продажу Redmi Note 10 стартують 16 березня, версій Pro і Pro Max – 17 і 18 березня відповідно. Глобальні ціни будуть оголошені пізніше.

Facebook Comments Box

MOBILZONE

«Київстар» запустив новий сервіс, на який давно чекали українці

Опубліковано

«Київстар» запустив новий сервіс, на який давно чекали українці

Оператор мобільного зв’язку «Київстар» представив новий хмарний сервіс Kyivstar Cloud, призначений для корпоративних клієнтів. Сервіс дозволяє українським компаніям зберігати, обробляти дані та масштабувати IT-інфраструктуру на базі вітчизняних датацентрів.

Основні можливості Kyivstar Cloud

  • Безпечне зберігання та обробка корпоративних даних.
  • Розгортання програмного забезпечення, вебсайтів та застосунків.
  • Створення віртуальних машин та середовищ для віддаленого доступу.
  • Інтеграція CRM, ERP та інших бізнес-систем.
  • Використання платформи як резервного майданчика для інфраструктури.

Технічні характеристики

  • Виділені сервери: 88vCPU Intel, до 1500 ГБ ОЗП, сховище від 1,5 ТБ.
  • Платформа: PROXMOX VE для керування віртуальними серверами.
  • Безпека: відповідність міжнародним стандартам, резервне живлення, український датацентр.
  • Сервісна підтримка: супровід під час міграції та технічна підтримка протягом усього періоду користування.

Доступність та підключення

Скористатися сервісом можна через бізнес-платформу «Київстар». Kyivstar Cloud стане в нагоді компаніям, які прагнуть цифрової трансформації з локальним зберіганням даних.

Нагадаємо, раніше «Київстар» також анонсував продаж ШІ-асистентів «під ключ» для автоматизації бізнес-процесів.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

Дія та “Київстар” створюють український ChatGPT: деталі

Опубліковано

Дія та "Київстар" створюють український ChatGPT: деталі

Міністерство цифрової трансформації України спільно з мобільним оператором “Київстар” працює над створенням національного ШІ-асистента для державного порталу “Дія”. Наразі проєкт проходить етап внутрішнього бета-тестування.

Як повідомляє Мінцифра, вже найближчим часом українці зможуть отримати першу державну послугу за допомогою штучного інтелекту. У перспективі новий сервіс дозволить громадянам спілкуватися з державними системами у форматі живого діалогу — без потреби вручну заповнювати форми або натискати кнопки.

Національна мовна модель на базі українських даних

Ключовим елементом ініціативи стане створення великої української мовної моделі штучного інтелекту (LLM), над якою вже працюють Мінцифра та “Київстар”. Модель навчатимуть на українському контенті: законодавстві, наукових роботах, бібліотечних ресурсах, а також спеціальних, частково закритих даних.

Міністр Михайло Федоров наголошує, що така модель зможе краще адаптуватися до національного контексту та стане ефективним інструментом в обороні, медицині та державному управлінні. Зокрема, її застосування можливе навіть у військовій сфері — для аналізу фотографій з фронту чи декодування супутникових знімків.

Безпека, етика та контроль

Уся інформація оброблятиметься виключно в межах України. Це гарантує безпеку даних, особливо у сферах оборони та охорони здоров’я. При Мінцифрі буде створено спеціальний координаційний комітет, а також експертні ради з етики й технологій для нагляду за якістю і безпечністю розробки.

Фінансування та плани запуску

“Київстар” стане головним технічним партнером та повністю профінансує розробку з власних ресурсів — без залучення коштів держбюджету. Запуск тестової версії мовної моделі заплановано до кінця 2025 року.

Після завершення тестування асистент стане доступним для широкого використання — як для громадян, так і для бізнесу. За словами Федорова, цей інструмент не створюється для конкуренції з ChatGPT, а як зручна й безпечна альтернатива для українського користувача.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

Viber розпові скільки часу українці витрачають на чати та дзвінки

Опубліковано

Viber розпові скільки часу українці витрачають на чати та дзвінки

Команда  Viber дізналась, скільки часу українці проводять у телефоні та чому віддають перевагу — повідомленням або дзвінкам. В опитуванні в офіційному каналі Viber Україна взяли участь близько 40 тисяч респондентів.

Результати опитування показали, що 38% українців проводять у телефоні 4-6 годин на день. На питання “Скільки часу на день ви проводите в телефоні (чати, дзвінки та інша активність?” відповіді розподілилися наступним чином:

  • 4-6 годин. Усе життя — у телефоні — 38%;
  • 2-4 години — 31%;
  • До 2 годин. Зайнятий/-а іншими справами — 31%.

 

Команда також дізналась, що обирають респонденти — зателефонувати чи написати в чаті. 63% українців віддають перевагу дзвінкам. Відповіді на запитання “Що ви вибираєте для себе — дзвінки чи чати?” розподілилися таким чином:

  • Більше люблю телефонувати, але іноді змушений/-а писати — 52%;
  • Більше люблю чати, але іноді змушений/-а дзвонити — 27%;
  • Я телефоную — мій вибір однозначний — 11%;
  • Усе можна вирішити в тексті — дзвінки незручні — 10%.

 

Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>36 000. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.

Facebook Comments Box
Читати далі
Advertisement
«Київстар» запустив новий сервіс, на який давно чекали українці
MOBILZONE4 години тому

«Київстар» запустив новий сервіс, на який давно чекали українці

Дія та "Київстар" створюють український ChatGPT: деталі
MOBILZONE4 години тому

Дія та “Київстар” створюють український ChatGPT: деталі

Viber розпові скільки часу українці витрачають на чати та дзвінки
MOBILZONE8 години тому

Viber розпові скільки часу українці витрачають на чати та дзвінки

Військовий облік: які області лідирують за кількістю штрафів від ТЦК
MOBILZONE9 години тому

Військовий облік: які області лідирують за кількістю штрафів від ТЦК

Дешевий мобільний зв'язок: які знижки запропонували оператори
MOBILZONE12 години тому

Дешевий мобільний зв’язок: які знижки запропонували оператори

Тарифи з безлімітним інтернетом: порівнюємо пропозиції від Київстар, Vodafone та lifecell
MOBILZONE13 години тому

Тарифи з безлімітним інтернетом: порівнюємо пропозиції від Київстар, Vodafone та lifecell

Український маркитплейс починає продаж електромобілів Xiaomi: ціна і характеристики
MOBILZONE13 години тому

Український маркитплейс починає продаж електромобілів Xiaomi: ціна і характеристики

Для ефективного спротиву ворогу українська армія має бути постійно укомплектованою, тому щомісяця необхідно поповнювати її щонайменше на 30 тисяч військовослужбовців.
MOBILZONE14 години тому

З 1 липня ТЦК шукатиме усюди 4 категорії чоловіків, їх терміново мобілізують у першу чергу: мобілізація та повістки

Мобільні оператори домовилися про тарифи українців у ЄС
MOBILZONE16 години тому

Мобільні оператори домовилися про тарифи українців у ЄС

ЄС продовжить дешевий роумінг для українців, але ненадовго
MOBILZONE1 день тому

ЄС продовжить дешевий роумінг для українців, але ненадовго

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.