Клієнти розкритикували роботу Нової пошти. Найбільший приватний поштовий оператор в Україні, Нова пошта, надає послуги величезній кількості клієнтів – в той же час, на його послуги сиплеться величезна кількість скарг. Так, прес-служба оператора розповіла на сторінці в Facebook про відкриття другої черги Київського інноваційного терміналу, проте в коментарях користувачі розкритикували роботу пошти.
У Новій пошті розповіли, що розширення терміналу дозволяє обслуговувати до 50 тис. Посилок щогодини. Однак клієнти поштової компанії, які не отримали своєчасно своїх посилок, які не розділили радості Нової пошти з приводу посилення потужностей компанії.
Так, одна клієнтка висловила припущення, що саме на новому “чудо-терміналі” загубилася її посилка, яку вона не може отримати вже близько тижня.
Інша клієнтка запитує, як з такими неймовірними можливостями виявилося, що її посилка, яка повинна була поїхати в Кам’янку-Бузьку, поїхала в Яворів. Незадоволена клієнтка порадила компанії більше стежити за роботою на відділеннях і за компетентністю співробітників.
Однак найбільше негативних відгуків на Нову пошту посипалося через великої кількості клієнтів, які отримали пошкоджені посилки. Так, один клієнт і зовсім заявив, що його посилки “через одну приходять побиті”.
Ще одна клієнтка показала, що отримана нею посилка і зовсім виглядає так, як ніби потрапила під прес – від коробки практично нічого не залишилося, сам товар також виявився сильно пошкоджений – тепер жінка ворожить, як їй домогтися відшкодування збитку за товар, який був оплачено.
У Новій пошті відповіли на претензії клієнтів, вказавши, що компенсацію найлегше отримати при втраті посилки поштовим оператором. Якщо ж посилка пошкоджена, необхідно довести, що це сталося на пошті.
У разі порушення термінів доставки, замовнику покладається неустойка в розмірі 20% від суми плати за доставку. А в разі втрати або “повного зіпсування” посилки, компанія повинна повернути повну оприлюднену вартість посилки.
У разі “часткової втрати або пошкодження” посилки, компанія компенсує частину вартості.
Державний ПриватБанк поінформував своїх клієнтів про значні зміни в роботі застосунку Приват24. Що саме оновили та як це вплине на користувачів повідомила пресслужба банку.
Оновлення Приват24 – що змінилося
Зміни насамперед стосуються користувачів мобільного додатку Приват24. Банк оновив головний екран, зробивши інтерфейс більш зручним і зрозумілим.
У застосунку з’явилася оновлена історія транзакцій, а також швидкий доступ до функції «Налаштування картки». Крім того, покращено зручність, ефективність та простоту використання інтерфейсу картки.
У пресслужбі банку пояснили, що для швидшого доступу до розділу «Кредити» його перенесли на нижню панель. Користувачі вже отримують повідомлення про ці зміни під час входу до Приват24.
Інші зміни у Приват24
Банк також удосконалив систему грошових переказів із картки на картку. Зокрема, знижено тарифи на міжнародні P2P-перекази – тепер вони становлять лише 1% замість попередніх 1,5%.
Таке оновлення спрямоване на те, щоб зробити міжнародні перекази для українців вигіднішими та доступнішими.
Крім того, клієнтам нагадали, що банк запустив нову мультирахункову «Дія.Картку». На неї будуть надходити виплати за державними програмами. Відкрити таку картку можна безпосередньо у застосунку Приват24 – процес займає лише кілька хвилин.
Поступово з’являються нові відомості про майбутню оболонку Samsung One UI 8.5. На цей раз користувачі бета-версії помітили оновлені іконки додатків – тепер вони стали об’ємними. Також компанія впровадила зручну функцію для роботи із повідомленнями.
Відомий блогер та інсайдер UniverseIce показав порівняння з One UI 8.0, де використовувався плоский дизайн. На його думку, Samsung вирішила піти шляхом Apple: в iOS 26 компанія теж перейшла до об’ємного дизайну із застосуванням «скляних» елементів.
Окрім візуальних змін, в One UI 8.5 тестується нова система повідомлень. За даними SamMobile, у прошивці знайшли функцію Notification Summary, що формує короткі зведення довгих повідомлень та листування в чатах. Ідея схожа на рішення Apple і Google, які вже реалізували подібне на своїх пристроях.
Судячи зі скріншотів, користувачеві буде показано пояснення функції при першому відкритті шторки повідомлень. Налаштування дозволять виключати окремі програми, а обробка повідомлень заявлена локальною – дані не надсилатимуться у хмару.
Реліз One UI 8.5 очікується на початку 2026 року разом із випуском нових флагманів серії Galaxy S26.
Колишня прем’єр-міністерка Юлія Тимошенко зробила заяву, яку багато хто сприйняв як натяк на завершення війни. За її словами, ситуація на фронті поступово переходить у «стратегічну стадію», коли вирішальним стане не лише військовий, а й дипломатичний фактор.
У соцмережах заяву політикині вже активно обговорюють — частина користувачів вважає, що її слова підтверджують теорію про те, що війна може завершитися вже найближчим часом.