ПриватБанк потрапив в гучний скандал, позбавивши клієнта його особистих грошей

“ПриватБанк” без попередження заблокував особисті гроші клієнта. Найбільший в Україні “ПриватБанк” потрапив в гучний скандал, позбавивши особистих грошей клієнта. Тепер жінці нема за що годувати дитину, вона написала гнівний відгук про роботу фінансової установи на порталі Мінфін.

Клієнтка написала, що користується послугами “ПриватБанку” вже 11 років і за цей термін жодного разу не порушувала їх правил. Вона вказала, що навіть якийсь час працювала в банку.

Але 22 січня зіткнулася з неприємною ситуацією, яка до сих пір так і не зважилася, тому вона і залишила свій відгук про послуги найбільшого в Україні державного банку.

Вся справа в тому, що клієнта заблокували особисті гроші на банківських картах. Через це, дитина не може харчуватися в школі через блокування карти “Юніор”, а також їздити в громадському транспорті, так як налаштований тільки безконтактний розрахунок.

Щоб розблокувати банківські рахунки, клієнтці потрібно було під час локдауна побігати по кабінетах з дитиною, щоб зібрати необхідні довідки. Потім вона ще вистояла у великій черзі в банку приблизно годину на морозі з дитиною, щоб потрапити до консультанта. У підсумку він більше ставив питань, тоді як клієнтка так і не дізналася причину, через яку їй заблокував банк все особисті кошти.

Крім того, консультант, за словами клієнтки, так і не зрозумів, навіщо вона збирала і приносила все довідки. Тоді жінка знову зателефонувала на гарячу лінію, де їй пообіцяли результат через добу.

Потім термін розгляду її справи збільшили до 5 діб і в підсумку так ніякого результату станом на 1 лютого немає.

Найбільше клієнтку обурює, що ніхто не пояснює причину блокування грошей. До того ж, в день, коли її карти заблокував банк, вона надавала дані в одному з його відділень.

Також жінка потрапила в ситуацію, коли не змогла розрахуватися за послуги через заморозки грошей банком і могла потрапити в поліцію.

Вона вважає такі ситуації з боку банку жахливим зверненням зі своїми клієнтами, людина не знає, коли його може “кинути” “ПриватБанк”.


Клієнтка написала, що не радить користуватися послугами банку тим, хто подорожує, адже вони можуть за кордоном опинитися без гроша в кишені, а всім українцям краще подумати, перш ніж користуватися послугами “ПриватБанку”.

До слова, представники “ПриватБанку” під її гнівним повідомленням написали, що гроші банк заблокував відповідно до закону про фінансовий моніторинг в зв’язку з необхідністю проведення перевірки фінансових операцій.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.