Клієнт звинуватив компанію в крадіжці. Клієнт «Нової пошти» повідомив, що відправив через компанію комп’ютер вартістю 80 000 гривень та він пропав в невідомому напрямку. При цьому чоловік заявив, що це не пропажа, а крадіжка, швидше за все, за сприяння працівників Нової пошти.
«Одержувача посилки (родич мій), вилогініло з програми Нової Пошти. А після нового логіна, пропала вся попередня історія відправок. Тобто можуть не тільки посилку отримати, так ще й всю історію, що і кому і куди відправляв! Пишу, що б численні користувачі Нової Пошти, були в курсі, що вона не така надійна, як вона себе позиціонує », – зазначив він.
За словами клієнта, спочатку, йому зателефонував чоловік по оголошенню в ОЛХ і сказав, що хоче купити комп’ютер (який, висить на балансі компанії).
«Обгрунтувавши тим, що він хоче оплатити прямим перекладом (типу для документів), попросив, що б посилка була відправлена на відділення НП в Рівному? причому відправлена не йому, а довіреній мені особі, члену сім’ї. А в чому ризик, відправити посилку по суті собі ж? Причому посилка здоровенна, важить більше 10 кг, ну куди вона пропаде? Так. Чи не пропаде, вкрадуть. Але хто знав », – додав він.
Чоловік також розповів, що відправив посилку, вказавши вартість 4900 грн, щоб одержувач зміг її отримати за допомогою СМС верифікації. При цьому спочатку відправляв посилку з вартістю в 70000 грн, однак поміняв суму на прохання одержувача, адже він заявив, що з такою вартістю її отримати не зможе.
«Це до речі має бути видно і в програмі Нової Пошти. Де власне мені підтвердили, що посилка вартістю вище 5000, грн не може бути отримана за допомогою СМС верифікації. Загалом, СМС-ка так і не прийшла з кодом, зате прийшло повідомлення про те, що посилка отримана, точніше вже вкрадено. Ось хотів уточнити, чи в курсі Нова Пошта або можливо Володимир Поперешнюк, про те, що їх компанію, а можливо і співробітників, використовують для такого роду шахрайства та крадіжки? Адже виходить, що таким чином можна будь-яку чужу посилку просто взяти і привласнити? Припускаю, що Нова Пошта виплатить мені компенсацію в розмірі 5000грн (замість 80 000) і скаже «Упс, загубилася посилка, таке буває». Але ж не «таке буває», а вкрали », – обурився клієнт компанії.
У відповідь на це співробітники Нової пошти висловили в коментарях під постом свої співчуття, що клієнту довелося зіткнутися з такою ситуацією і пообіцяли в усьому розібратися.
«Уточніть, будь ласка, за якою саме накладної транспортувалося Ваше відправлення, щоб ми мали можливість перевірити інформацію і провести внутрішнє розслідування. Заздалегідь вдячні! », – додали в компанії.
Leave a Comment