Connect with us

MOBILZONE

Tesla представила рестайлінгову версію Model S з запасом ходу в 836 км і компютером з 10 терафлопсами

Опубліковано

Tesla представила рестайлінгову версію Model S з запасом ходу в 836 км

Tesla провела перший великий редизайн електричного седана Model S, який був представлений в 2012 році. Автомобіль злегка відновили зовні, але головні зміни торкнулися інтер’єру. Крім того, з’явилася версія Plaid + c запасом ходу близько 836 км (520+ миль).

 

Екстер’єр зазнав мінімальних змін. Прибрали хромовані елементи, перемалювали передній бампер, також з’явилася нова скляний дах. Остання дозволяє оцінити основні нововведення, які з’явилися в салоні.

Tesla представила рестайлінгову версію Model S з запасом ходу в 836 км

В першу чергу увагу до себе привертає U-образне кермо, який швидше нагадує кермо боліда Формули-1. До речі, подібний штурвал ми бачили в другому поколінні Tesla Roadster, виробництво якого може стартувати вже в цьому році. Що цікаво – від підрульових перемикачів вирішили відмовитися, кнопки деяких функцій перенесли прямо на кермо. Також в очі кидається 17 “центральний дисплей (дозвіл 2200 × 1300 пікселів), який тепер розташований горизонтально (як в Model 3 і Model Y). Рамки навколо екрану стали помітно тонше.

Перед водієм розташована 12.3 “цифрова приладова панель. Ще один 8 “екран тепер доступний для пасажирів другого ряду. На сайті Tesla зазначено, що потужність комп’ютера в Model S становить близько 10 терафлопс, є доступ до різних ігор через Tesla Arcade, підтримується підключення бездротових контролерів. Покупці можуть вибрати аудіосистему, що складається з 22 динаміків загальною потужністю 960 Вт, яка також включає мікрофони з системою активного шумозаглушення. Крім того, доступні бездротові зарядки для всіх пасажирів, трьохзонний клімат-контроль, підігрів всіх сидінь, керма і лобового скла, вентиляція передніх сидінь і багато іншого. З усіма опціями можна ознайомитися на сайті Tesla.

Вартість рестайлінгової Model S стартує з позначки $ 79990 за версію Long Range (два електромотора, розгін від 0 до 60 миль / год за 3.1 с, максимальна швидкість 249 км / год, запас ходу 663 км). Також пропонуються дві тримоторний модифікації: Plaid (від $ 119 990) і Plaid + (від $ 139 990). Вони обидві розганяються до 60 миль / год за 1.99 с (Plaid +, в теорії, може навіть швидше) і мають максимальну швидкість 321 км / ч. Але якщо запас ходу звичайної версії Plaid становить 627 км, то Plaid + здатна проїхати більше 836 км. Ось тут можна подивитися, як прототип Model S Plaid змагається з McLaren P1 на трасі Лагуна Сека.

Tesla представила рестайлінгову версію Model S з запасом ходу в 836 км і компютером з 10 терафлопсами Tesla представила рестайлінгову версію Model S з запасом ходу в 836 км Tesla представила рестайлінгову версію Model S з запасом ходу в 836 км і компютером з 10 терафлопсами Tesla представила рестайлінгову версію Model S з запасом ходу в 836 км і компютером з 10 терафлопсами комп'ютера в Model S становить близько 10 терафлопс

Аналогічно Model S, дизайнерські зміни отримав і електричний кросовер Model X. В екстер’єрі вони мінімальні, а ось салон переробили, як у седана. Єдиний виняток полягає в тому, що покупцям пропонується варіант Model X з трьома рядами сидінь.

Model X у версії Long Range (два електромотора, розгін від 0 до 60 миль / год за 3.8 с, максимальна швидкість 249 км / год, запас ходу 579 км) можна придбати за ціною від $ 89990. Модифікація Plaid (три електромотора, розгін від 0 до 60 миль / год за 2.5 с, максимальна швидкість 262 км / год, запас ходу 547 км) обійдеться мінімум в $ 119 990.

Facebook Comments Box
Читати далі
Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

MOBILZONE

Кар’єрне зростання в глобальних IT-компаніях: інтерв’ю з Христиною Терлецькою з Datadog

Опубліковано

Кар'єрне зростання в глобальних IT-компаніях: інтерв’ю з Христиною Терлецькою з Datadog

Українські розробники високо цінуються в усьому світі завдяки сильним технічним навичкам, здатності гнучко адаптуватися до змін і системному підходу до роботи. Христина Терлецька, Software Engineer із 8-річним досвідом, розпочинала кар’єру у Львові, а зараз працює в Datadog — одній із найбільших міжнародних компаній зі штаб-квартирою у США. Христина розповіла, які навички допомогли їй досягти успіху на міжнародному ринку та на що варто звертати увагу початківцям, щоб стати затребуваними спеціалістами.

Христино, ви родом з України і починали кар’єру в SoftServe та ELEKS. Розкажіть про свій професійний шлях і як потрапили до американських DraftKings та Datadog?

Я закінчила Національний університет «Львівська політехніка» за спеціальністю «Інформаційні сервіси». Мені пощастило, і першим місцем роботи стала міжнародна IT-компанія SoftServe, один з головних офісів якої розташований у Львові. Компанія відома тим, що брала участь у створенні сервісу Microsoft Bird’s Eye, і за свій внесок була запрошена з доповіддю на щорічну конференцію Microsoft.

У SoftServe я працювала над спільним проєктом з однією з компаній «великої четвірки» — Deloitte. Ми створювали AI-платформу для системи охорони здоров’я США, яка спрощує роботу постачальників медичних послуг: дотримання вимог, оцінку ризиків, виставлення рахунків. Я відповідала за розробку систем моніторингу та сповіщень.

У компанії ELEKS я також працювала над сервісом для системи охорони здоров’я США, який оптимізував робочі процеси понад 1000 консалтингових компаній.

У результаті цей досвід допоміг мені краще зрозуміти принципи роботи розподілених систем і привів мене до американської компанії DraftKings, яка спеціалізується на спортивних ставках у режимі реального часу — від NFL і NBA до бейсболу та гольфу. Я працювала в підрозділі Sportsbook Unit, у команді інженерів зі спортивних даних — ми відповідали за збір, обробку та доставку спортивної інформації в реальному часі. Зокрема, я займалася оптимізацією, яка суттєво впливала на прибуток компанії. Наприклад, розробила систему, яка оновлює коефіцієнти ставок менш ніж за 100 мс. Це критично важливо під час матчів найвищого рівня, таких як Супербоул і ігри NFL — ставки робляться на ходу, і навіть частки секунди можуть впливати на прибуток компанії.

Зараз я працюю в Datadog — одній із провідних світових компаній, що спеціалізується на моніторингу та аналітиці хмарних систем. Наприклад, серед наших клієнтів — OpenAI.

У який момент ви відчули, що стали «інженером світового рівня», і що вплинуло на цей перехід?

Я відчула це під час роботи в DraftKings. Тоді я реалізувала високонавантажені подієво-орієнтовані ETL-пайплайни, які стабільно обробляють десятки тисяч подій на секунду: спортивні події, актуальні ставки, ринкові дані.

Для максимальної оптимізації ресурсів я застосовувала передові підходи: зменшила використання пам’яті завдяки ефективному управлінню буферами, знизила кількість алокацій, мінімізувала час очікування, працюючи з мережевими протоколами та міжпроцесною комунікацією.

Щоб автоматизувати аналіз ринку та оперативно реагувати на зміни, я створювала високопродуктивні аналітичні платформи на базі BigQuery. Ще одним важливим проєктом стала розробка TrendingBets API для відстеження мільйонів ставок у реальному часі й аналізу трендів на ринку. Інтерфейс обробляв 4 млн запитів на секунду і переглядав понад 8 млн ставок.

У цьому мені допомогли глибокі технічні знання й постійне навчання — я регулярно беру участь у наукових та дослідницьких проєктах, спілкуюся з експертами та займаюся самоосвітою. І, звісно, для складних задач завжди важливий системний підхід.

Як ви взагалі прийшли в IT — чим був зумовлений вибір професії?

Мене завжди цікавили технології, і це вплинуло на вибір університету. На третьому курсі я успішно пройшла відбір до освітнього проєкту від SoftServe — IT Academy. Програма тривала кілька місяців, і за цей час я вивчила програмування, алгоритми, структури даних, вебтехнології та командну роботу за методологією Agile. Саме тут я вперше отримала практичний досвід розробки програмного забезпечення — від постановки задачі до релізу.

Під час навчання я показала гарні результати, і мені запропонували приєднатися до команди SoftServe як junior-інженера. Попрацювавши там, я зрозуміла, що розробка ПЗ — це саме та сфера, у якій я хочу розвиватися. Мене надихало те, що мій код і рішення миттєво впливали на продукт і покращували досвід користувачів.

Розкажіть, над чим саме ви працюєте в Datadog

Я працюю на позиції Senior Software Engineer у команді, яка відповідає за внутрішню розподілену платформу кешування. Цю платформу використовують понад 50 інженерних команд компанії — загалом близько 2000 співробітників. Вона значно знижує час відповіді систем, і її застосовують у високонавантажених задачах. Наприклад, команда метрик використовує платформу для збереження результатів складних запитів, команда логів — для оптимізації індексації та обробки великих обсягів логів, а real-time-аналітики — для проміжного кешування результатів обчислень, що дозволяє миттєво аналізувати потокові дані.

Зараз ми покращуємо відмовостійкість платформи та вдосконалюємо її — зокрема, впроваджуємо нові алгоритми consistent hashing, які забезпечують ефективне балансування навантаження. Усі ці зміни безпосередньо впливають на стабільність і продуктивність ключових сервісів компанії.

Знаю, що нещодавно Datadog провела масштабну конференцію Dash 2025. Що ви можете сказати про цьогорічні фокуси й наскільки вони перегукуються з вашими завданнями?

Кілька важливих нововведень, згаданих на конференції, безпосередньо стосуються моєї роботи. Наприклад, компанія анонсувала інтеграцію Datadog Agent зі стандартом розподіленого трейсингу та моніторингу OpenTelemetry. Це дозволить нашій команді точніше та швидше діагностувати проблеми в роботі кеш-платформи.

Окрім того, компанія впроваджує нові механізми автоскейлінгу Kubernetes. Вони допоможуть платформі ефективніше адаптуватися до високого навантаження, зберігаючи стабільність і низьку затримку навіть у пікові періоди.

Цього року Datadog також зосереджується на посиленні безпеки даних — зокрема, в інфраструктуру додаються інструменти для раннього виявлення вразливостей. Це також важливо для моєї роботи, адже наша платформа постійно обробляє великі обсяги чутливих даних.

Ви сертифікована в галузі машинного навчання й працюєте з широким стеком: від управління хмарною інфраструктурою на Kubernetes до аналітики за допомогою BigQuery. Як ви підходите до навчання та прокачки навичок у такій динамічній сфері?

Навчання в нашій сфері критично важливе, адже щось нове з’являється постійно. Я регулярно проходжу технічні сертифікації, особливо з машинного навчання, оскільки Datadog активно розвиває цей напрям. Наприклад, нещодавно ми розробили власну ML-модель Toto, яка навчається на внутрішніх телеметричних даних Datadog: метриках роботи сервісів, використанні ресурсів, логах і стані систем. Toto автоматично виявляє аномалії та прогнозує навантаження, полегшуючи моніторинг і роботу інженерів.

Я постійно використовую всі вивчені інструменти. Наприклад, працюючи з BigQuery, я аналізувала бізнес-процеси, оптимізувала складні SQL-запити та створювала детальні звіти.

У своїй роботі я активно експериментую з різними інструментами, навчаючись на практиці. Наприклад, за допомогою Apache Kafka та Apache Flink я створюю тестові пайплайни для потокової обробки даних. Також тестую різні підходи в Kubernetes — зокрема, blue-green deployments, Rolling updates для StatefulSet, автоскейлінг за допомогою кастомних метрик. Усе це допомагає підтримувати продуктивність і стабільність нашої кеш-платформи.

Окрім основної роботи, я часто виступаю з технічними доповідями всередині компанії, проводжу code review і рецензую наукові статті. Завдяки цьому я швидко опановую нові технології й одразу застосовую їх на практиці.

Які інженерні принципи чи практики, сформовані в Україні, ви продовжуєте використовувати в США? Чи є щось унікальне в українському інженерному підході?

Так, в українському підході є унікальні принципи, які я активно використовую й зараз. Наприклад, українські інженери глибоко занурюються в деталі й завжди прагнуть зрозуміти, як усе працює на технічному рівні — це дозволяє орієнтуватися на фундаментальні принципи, а не просто вирішувати задачу поверхнево. Такий підхід допомагає мислити системно й робити інфраструктуру стабільнішою.

Також українські розробники завжди готові допомогти й поділитися досвідом. Це сприяє формуванню продуктивних команд, здатних вирішувати найскладніші інженерні завдання.

Що б ви порадили молодим інженерам, які мріють побудувати кар’єру в міжнародній технологічній індустрії? З чого варто почати, і наскільки глобальний ринок відкритий до фахівців з інших країн?

Щоб успішно конкурувати на міжнародному ринку, особливо в США, потрібно не лише мати глибокі знання в системному дизайні, алгоритмах і структурах даних, але й швидко адаптуватися до змін і постійно вдосконалювати навички. Нові інструменти з’являються регулярно, і важливо вміти застосовувати їх у роботі.

Також раджу брати активну участь в open-source-проєктах — це можливість продемонструвати свої навички та попрацювати з міжнародними командами, дізнаючись про нові підходи й інструменти. Для цього критично важливо покращувати англійську, комунікаційні навички та вміння презентувати себе.

А ще — будьте активними у професійних спільнотах і на LinkedIn. Моя головна порада: будьте наполегливими й не здавайтеся навіть після перших невдач.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

Ефективність сонячних панелей підвищили у 1000 разів

Опубліковано

Ефективність сонячних панелей підвищили у 1000 разів

Дослідники з Університету Мартіна Лютера у Німеччині знайшли спосіб збільшити генерацію сонячної енергії у 1000 разів у порівнянні з традиційними матеріалами. Їх метод заснований на укладанні ультратонких шарів різних кристалів у точній послідовності, що створює структуру, яка набагато ефективніше поглинає світло та перетворює його на електрику.

Ефективність сонячних панелей підвищили у 1000 разів
У центрі технології – титанат барію (BaTiO₃), який сам по собі не дуже ефективний. Однак при його розміщенні між шарами кальцію титанату і титанату стронцію відбувається «сплеск» продуктивності. Така комбінація матеріалів активує особливі властивості, що дозволяють електронам легко переміщатися під впливом світла.

Створена структура складається з 500 шарів завтовшки всього по 200 нанометрів. Незважаючи на використання меншої кількості активного матеріалу, панель генерує в рази більше струму. Ефект залишається стабільним щонайменше півроку, що робить технологію придатною для практичного застосування.

Якщо метод вдасться масштабувати, він відкриє шлях до сонячних панелей нового покоління більш компактним, ефективним і дешевим у виробництві. Особливо це може стати для міст, де кожна одиниця площі на рахунку.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

«Київстар» закриває популярні тарифи: абонентам залишився лише 1 день

Опубліковано

«Київстар» закриває популярні тарифи: абонентам залишився лише 1 день

Уже з 25 червня 2025 року український мобільний оператор «Київстар» припинить підключення до низки актуальних тарифних планів. Користувачі, які вже обслуговуються на цих умовах, можуть не хвилюватися — їх обслуговування не зміниться. Натомість усі інші мають лише до 24 червня включно, щоб скористатися останньою можливістю приєднатися.

Які тарифи зникають із публічного доступу?

На офіційному сайті компанії вже з’явився перелік передплатних і контрактних тарифів, підключення до яких буде заблоковано з 25 червня. Серед них:

  • LOVE UA Сила
  • LOVE UA Світло
  • LOVE UA Сила Контракт
  • LOVE UA Світло Контракт
  • LOVE UA Успіх Контракт
  • LOVE UA Магніт Контракт
  • ВСЕ РАЗОМ Наснага
  • ВСЕ РАЗОМ Міць
  • ВСЕ РАЗОМ Сила

Після зазначеної дати підключення до цих тарифів стане неможливим для нових користувачів.

Натомість з’являться нові тарифи

«Київстар» готує запуск нових тарифних планів. Відомо, що вони також матимуть назву «Все разом» і будуть доступні як у форматі передплати, так і за контрактною основою. Деталі компанія обіцяє оприлюднити 25 червня.

Чому оператори підвищують тарифи?

Мобільні оператори України змушені переглядати ціни не через комерційну жадібність, а через об’єктивні фактори:

  • часті ракетні атаки на енергетичну інфраструктуру — оператори змушені витрачати ресурси на відновлення пошкодженого обладнання;
  • перебої з електропостачанням — що збільшує витрати на генератори та резервні джерела живлення;
  • активне розширення мережі 4G та підготовка до впровадження 5G в Україні.

Усі ці фактори сприяють зростанню собівартості послуг, що й відображається на тарифах.

Якщо ви планували змінити тариф або приєднатися до однієї з популярних пропозицій — не зволікайте. До кінця доби 24 червня ще можна встигнути.

Facebook Comments Box
Читати далі
Advertisement
Кар'єрне зростання в глобальних IT-компаніях: інтерв’ю з Христиною Терлецькою з Datadog
MOBILZONE7 години тому

Кар’єрне зростання в глобальних IT-компаніях: інтерв’ю з Христиною Терлецькою з Datadog

Ефективність сонячних панелей підвищили у 1000 разів
MOBILZONE10 години тому

Ефективність сонячних панелей підвищили у 1000 разів

«Київстар» закриває популярні тарифи: абонентам залишився лише 1 день
MOBILZONE11 години тому

«Київстар» закриває популярні тарифи: абонентам залишився лише 1 день

Скільки коштуватиме мобільний зв'язок для українців з 1 липня 2025 року
MOBILZONE13 години тому

Скільки коштуватиме мобільний зв’язок для українців з 1 липня 2025 року

iPhone 17 Pro запозичить систему охолодження у Android-флагманів
MOBILZONE13 години тому

iPhone 17 Pro запозичить систему охолодження у Android-флагманів

Навіть у власному авто не все дозволено: за що можуть штрафувати водія на 25 тисяч гривень
MOBILZONE14 години тому

Навіть у власному авто не все дозволено: за що можуть оштрафувати водія на 25 тисяч гривень

lifecell впровадив технологію спільного номера для смартфона і смартгодинника
MOBILZONE18 години тому

lifecell впровадив технологію спільного номера для смартфона і смартгодинника

Розшук ТЦК: чи зникне “червона мітка” після сплати штрафу
MOBILZONE19 години тому

Розшук ТЦК: чи зникне “червона мітка” після сплати штрафу

Сирський анонсував зміни для ТЦК: що нового
MOBILZONE21 годину тому

Сирський анонсував зміни для ТЦК: що нового

Будуть “пачками” відправляти: у ТЦК попередили українців про масові штрафи
MOBILZONE22 години тому

Будуть “пачками” відправляти: у ТЦК попередили українців про масові штрафи

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.