Клієнти «ПриватБанку» в розгубленості: гроші просто випаровуються з рахунків, банк не діє. ПриватБанк знову неприємно здивував своїх клієнтів, Клієнти одного з найпопулярніших банків України, ПриватБанку, часто виявляються в неприємних ситуаціях, пов’язаних з сервісом банку. Наприклад, при поповненні карти гроші можуть не зарахуватися на рахунок. Про подібний випадок розповіла клієнтка Привату на сайті Мінфіну.
Ще перед Новим роком жінка вирішила поповнити свою карту через термінал самообслуговування. Клієнтка внесла спочатку 2800 гривень, після чого вирішила покласти на карту ще 1500 гривень.
Яке ж було її здивування, що на рахунок потрапила тільки перша сума, про що її сповістили в СМС. А 1500 гривень не були зараховані на рахунок, вони просто зникли.
Клієнтка негайно звернулася на гарячу лінію 3700. Однак незабаром їй прийшла відповідь, що її заявка закрита, але гроші на рахунок так і не прийшли.
Жінка скаржиться, що вже через місяць до цього часу жодної реакції від працівників банку, і можливо гроші забрали інкасатори. У відповідь співробітники банку пообіцяли розібратися в ситуації, хоча клієнтка вже кілька разів залишала заявку на гарячу лінію.
ПриватБанк не вперше опиняється в центрі скандалу. Інша клієнтка також обурена роботою фінустанови. Жінка отримала з-за кордону грошовий переказ у валюті через MoneyGram, проте всі її кошти банк, не попередивши, списав в рахунок погашення по кредитній карті. Після чого кредитний ліміт клієнтки став дорівнює нулю. Клієнтка обурена такими діями, але в банку запевнили, що все по закону.
Leave a Comment