Connect with us

MOBILZONE

ПриватБанк без пояснень блокує карти клієнтів

Опубліковано

ПриватБанк, один з найбільш затребуваних банків України, знову потрапив у скандал через блокування карт. Негативний відгук з'явився в тематичному розділі сайту Мінфін. Клієнт написав свій відгук, і заявив, що припиняє співпрацю з банком, підкресливши, що по всій видимості, позитивні відгуки ПриватБанк пише сам собі.

ПриватБанк, один з найбільш затребуваних банків України, знову потрапив у скандал через блокування карт. Негативний відгук з’явився в тематичному розділі сайту Мінфін. Клієнт написав свій відгук, і заявив, що припиняє співпрацю з банком, підкресливши, що по всій видимості, позитивні відгуки ПриватБанк пише сам собі.

А у нього відбулася наступна ситуація. Клієнт пише, що має тривалий досвід співпрацю з фінансовою установою. Однак в останні роки, співробітники банку творять що хочуть. Він навів приклад, що у нього були заблоковані картки, а в фінустанові не можуть пояснити чому це сталося.

Клієнт банку заявив, що більше співпрацювати з фінустановою не буде, і порадить відмовитися від їхніх послуг, своїм близьким і знайомим. “Одні шахраї там працюють”, – підсумував клієнт.

На що співробітники банку запевнили, що працюють тільки в рамках існуючого законодавства. Співробітники банку заявили, що прагнуть надавати тільки якісний сервіс і завжди готові допомогти, якщо виникають питання.

Також, запропонували, в разі, якщо виникли питання, що стосуються банківського обслуговування, можете їх описати в особистому повідомленні або звернувшись з будь-якого авторизованого каналу.

Не так давно на ПриватБанк скаржився ще один колишній клієнт, який назвав фінзаклад “організацією шахраїв і кидал”. Клієнт банку згадав, що в 2008 році мошейнікі з Привату промишляли крадіжками грошей з карт клієнтів продажем баз даних всяким каламутним особистостям могли самовільно забрати останні гроші з рахунку і пустити карту в мінус і було наплювати що людина залишиться без засобів до існування.

Facebook Comments

MOBILZONE

В Україні знову хочуть примусово мобілізовувати з 18 років: треба було діяти рішучіше з самого початку

Опубліковано

В Україні знову хочуть примусово мобілізовувати з 18 років: треба було діяти рішучіше з самого початку

Командир 93-ї окремої механізованої бригади «Холодний Яр» полковник Павло Крутков заявив про необхідність мобілізації громадян з 18-річного віку. За його словами, ще на початку повномасштабного вторгнення слід було впровадити систему «добровільно-примусового» призову.


«Будемо мобілізовувати з 18 років. Треба було робити добровільно-примусовий призов з самого початку», — зазначив Крутков.

Його заява пролунала на тлі активного обговорення оновленого законодавства про мобілізацію, що передбачає зниження мінімального віку призову та посилення контролю за обліком військовозобов’язаних.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Іспит на водійські права можна буде скласти в «Дії»: деталі

Опубліковано

Іспит на водійські права можна буде скласти в «Дії»: деталі

Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров повідомив, що в додатку «Дія» з’явиться нова функція — можливість скласти теоретичний іспит на отримання водійського посвідчення онлайн.

Користувачі зможуть проходити атестацію та тести дистанційно, без відвідування сервісного центру. Контроль за чесністю складання покладуть на штучний інтелект: система фіксуватиме поведінку учасника під час тестування та виявлятиме підозрілі дії.

Запуск цієї функції — черговий крок до цифровізації держпослуг в Україні.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Іспит на водійські права можна буде скласти через «Дію»: подробиці

Опубліковано

Іспит на водійські права можна буде скласти через «Дію»: подробиці

Цифровізація українських державних послуг набирає обертів і скоро українці зможуть складати теоретичний іспит на водійські права через додаток «Дія».

Про це в ефірі телемарафону розповів голова Міністерства цифрової трансформації Михайло Федоров.

«Ми активно працюємо над цифровізацією центрів ГСЦ. Уже погодили рішення з міністром, і найближчим часом запустимо пілотний проект. У рамках цього пілоту буде можливість складати онлайн теоретичну частину іспиту. Для цього використовуватиметься штучний інтелект, який аналізуватиме твою модель поведінки», – зазначив Федоров.

Він підкреслив, що Мінцифри прагне зменшити контакт громадян із сервісними центрами та зробити усі послуги максимально доступними онлайн.

Також читайте:

Найкращий тариф від Київстар у квітні: інтернет-користувачі у захваті

Тотальний податковий контроль кожного: таксі, кур’єри, ФОП та інші самозайняті люди будуть платити податки — нова ініціатива уряду

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.