Клієнт “ПриватБанку” розповів деталі нової афери. Один з клієнтів “ПриватБанку” поскаржився на те, що йому стали приходити дивні sms-повідомлення. Він вирішив попередити інших про нову аферу, через яку можна легко позбутися грошей на банківській картці. Деталі з’явилися на порталі Мінфіну.
Українцю стали приходити повідомлення з текстом lookupcode, де вказувався номер його банківської карти в різних валютах. На сайті “ПриватБанку” не було ніякої інформації, що пояснює такі повідомлення.
Однак, в “Альфабанк” в інструкції зазначено, що таким способом невідомі намагаються вивести чужі гроші з його зарплатної картки. Тому він негайно вирішив звернутися у відділення банку.
Клієнту не зрозуміло, як шахраї могли отримати доступ до його рахунку, адже зарплатну карту він використовував тільки для отримання і зняття грошей в терміналі, ніяких платежів через неї він не проводив.
Але, щоб не втратити грошей, чоловік вирішив заблокувати карту. Поки він прямував до відділення “Приватбанку”, йому надійшов дзвінок від приват-бота, що нібито він хотів отримати кредит до зарплати.
Чоловік вважає, що це був майстерно підроблений дзвінок від банку, так як номер не відповідав тим, що належать “ПриватБанку”.
В одному зі столичних відділень клієнту так і не змогли пояснити, чому йому стали приходити повідомлення з lookupcode. Щоб отримати детальну інформацію, йому порадили звернутися за номером 3700 до оператора, а зарплатну карту порадили перевипустити. Однак, клієнт наполіг на її видаленні.
Найбільше чоловіка обурив той факт, що він був у масці і кепці, а у нього ніяких документів, які б підтверджували його особистість не запитали. Тобто, будь-яка людина міг замість нього прийти і зробити з банківською картою що завгодно. Це при тому, що з собою цієї карти у чоловіка не було.
Єдине, що співробітник банку запитав у нього – фінансовий номер, що для шахраїв не завдасть труднощів дізнатися в разі чого. Тому, обурений клієнт вважає, що сам же банк “зливає” номери банківських карт шахраям.
З цієї причини, в той же день чоловік анулював усі банківські карти “ПриватБанку” і перейшов до іншого банку. Він незадоволений тим, що “ПриватБанк” ніяк не турбуватися про захист своїх клієнтів від аферистів.
У відповідь на його скаргу, співробітник “ПриватБанку” написав, що їм невідомі дані клієнтів і передати конфіденційну інформацію аферистам вони не можуть. У банку наполягають на тому, що клієнт сам винен в тому, що аферистам стали відомі дані його банківського рахунку.
З приводу безпеки, в банку нагадали, що при отриманні карти кожного клієнта фотографують, а також зберігається копія його паспорта та ІПН. Співробітник банку може обслужити клієнта, за номером його мобільного телефону або ж за пред’явленням банківської карти.