...
Connect with us

MOBILZONE

«Нова Пошта» загубила нову консоль PlayStation 5

Опубліковано

«Нова Пошта» загубила нову консоль PlayStation 5

Сьогодні у нас цілком міг би вийти огляд ігрової консолі PlayStation 5 – без перебільшення однією з найбільш очікуваних новинок цього року, але поки його публікація трохи зсувається. Перша відправлена ​​нам на тест консоль зависла на складі «Нова Пошта» на 7 днів, а потім виявилося, що вона пропала.

Ще 26 листопада нам в редакцію відправили на огляд PlayStation 5 через одного з українських партнерів, і вже на наступний день 27 числа тестова консоль повинна була бути в редакції – це була адресна доставка по Києву. Я дізнався про це тільки 1 грудня через листи від прес-служби PlayStation в Україні, так як в додатку «Нова Пошта» посилка не була підписана і я не надав їй значення. У списку у мене майже завжди є кілька отримань, в основному документів, а перед Новим роком до редакції також іноді відправляють сувеніри. Тому про що зависла посилці я просто на пару днів забув. Тим більше, що в програмі «Нова Пошта» відправлення весь цей час знаходилося на складі на вулиці Бережанська. Все виглядало так, як ніби перед новорічними святами компанія не встигає обробляти потік посилок.

«Нова Пошта» загубила нову консоль PlayStation 5

Один з вдалих рішень в доставці компанії «Нова Пошта» складається у відправці користувачеві повідомлень, коли посилка відправляється, і коли вона прибуває в відділення. Але, на жаль, якщо відправлення спізнюється, то про це зараз ніхто не повідомить. Я не знаю чи відслідковує компанія затримки у себе на складі, але сучасні системи автоматизації вміють «бачити», що виїхало вчасно, а що – ні. Відповідно, клієнт міг би отримувати повідомлення про те, що з його посилкою все в порядку і вона просто затримується. Ну або навпаки, що пошук на складі не дав результату і вона загубилася.

Але поки виходить, що якщо посилка не приходить вчасно, то про це доводиться турбуватися самому клієнту. Цим я і зайнявся, звернувшись в компанію «Нова Пошта». На той момент здавалося, що ситуація може обернутися в забавну історію, наприклад, якщо консоль приїде до нас розпакованої і виявиться, що співробітники складу не втрималися і вирішили тиждень пограти. У компанії запевнили, що це виключено і запевнили, що посилку доставлять найближчим часом.

Але сталося по-іншому, 2 грудня я зайшов в додаток «Нова Пошта» та побачив інформацію про відмову отримання. Наче мені привезли PS5, а я не захотів її забирати. Знову звернувшись в компанію, мені пообіцяли вирішити це питання, але не змогли пояснити, чому посилка не приїхала. У цей момент вже стало зрозуміло, що вона швидше за все і не приїде.

«Нова Пошта» загубила нову консоль PlayStation 5

Вранці 3 грудня ця підтвердилося дзвінком з підтримки «Нова Пошта», молода людина вибачився і повідомив, що посилки з PS5 немає і компанія витратить пів дня на вивчення камер відеоспостереження на складі, щоб зрозуміти, як вона пропала. І дійсно, після двох годин дня мені знову зателефонували. Співробітник служби доставки швидко сказав: «вибачте, вашої посилки немає, пишіть претензію». Перед тим, як він поклав трубку, я ледве встиг запитати з приводу камер відеоспостереження. Було цікаво дізнатися, чим закінчилося їх вивчення протягом декількох годин. Але відповідь розчарував, виявилося, що на цьому складі немає камер. Пізніше в компанії мені уточнили, що це нове приміщення, в якому їх просто ще не встигли встановити і роботи по установці закінчаться в найближчі дні.

Я не знаю всіх внутрішніх процесів «Нова Пошта», але мені здається, що виключати людський фактор ніколи не можна, тим більше, коли мова йде про пересилання та зберігання цінних речей. Тому навіть тимчасова відсутність камер відеоспостереження на складі такої великої компанії виглядає досить безтурботно.

Я звернувся в «Нова Пошта» з проханням відповісти на ряд питань, які виникли у мене у зв’язку з зниклої посилкою, привожу відповіді на них нижче:

Як часто зі складів НП пропадають посилки клієнтів?

На даний момент 99,97% посилок ми доставляємо вчасно в цілості й схоронності. На жаль, зрідка трапляються форс-мажорні ситуації. Всі подібні випадки ми розглядаємо індивідуально, встановлюємо причини і вживаємо заходів для усунення проблеми.

Чи справді на деяких складах компанії немає відеоспостереження і відстежити зниклу посилку можна?

Всі наші приміщення оснащені відеокамерами. Винятком можуть бути нові об’єкти, які тільки введені в експлуатацію. Даний випадок стався на одному з таких складів, найближчим часом там будуть встановлені відеокамери.

Скільки людей зазвичай працює на такому ж складі НП, з якого зникла наша посилка?

У Новій пошти є різні інфраструктурні об’єкти і кількість співробітників, що працюють на них, залежить від розмірів самого об’єкта. На інноваційних терміналах компанії працює від 300 до 800 чоловік, на логістичних депо кількість співробітників варіюється від 30 до 130 в Києві, в менших містах – це 10-15 чоловік.

Чи є у компанії внутрішня служба безпеки, яка розслідує пропажу посилок? І якщо винних знаходять, то передають їх поліції або просто звільняють?

Звичайно, у нас є служба безпеки і ми проводимо розслідування по кожному конкретному випадку. Якщо встановлено факт провини співробітника його звільняють з компанії і справу передають до поліції.

Чи завжди компанія виплачує компенсацію за втрачені посилки?

Компанія завжди виплачує компенсацію відповідно до оціночної вартості відправлення. Тому ми просимо клієнтів завжди вказувати реальну вартість посилки, щоб в разі форс-мажору отримати компенсацію в повному розмірі.

***

Зазначу, що потрапляти навіть в ті 0,03% втрачених посилок, про які заявляє «Нова Пошта», не дуже приємно, разом з ними ви як мінімум втрачаєте час. Тому сподіваюся, що компанія допрацює систему відстеження посилок і клієнти будуть швидше дізнаватися про втрату, відповідно зможуть не витрачати час на очікування і швидше отримувати свою компенсацію. До слова, про останню – завжди варто страхувати свої відправлення на повну вартість, адже від подібних ситуацій ніхто не застрахований.

Велике спасибі PlayStation Україна, на щастя, до редакції приїхала інша тестова консоль і ми вже почали готувати огляд.

Facebook Comments Box

MOBILZONE

Страховий стаж для пенсії зросте в ціні: хто заплатить удвічі більше

Опубліковано

Страховий стаж для пенсії зросте в ціні: хто заплатить удвічі більше

Українцям, яким не вистачає страхового стажу для оформлення пенсії, у 2025 році доведеться сплачувати удвічі більшу суму за його придбання.

Згідно з чинним законодавством, громадяни мають право добровільно сплачувати внески до Пенсійного фонду, щоб забезпечити собі право на пенсію або збільшити її розмір. Проте ціна придбання страхового стажу залежить від того, за який період здійснюється оплата.

У 2025 році мінімальний щомісячний внесок становить 1760 гривень, що дорівнює 22% від мінімальної заробітної плати у 8000 гривень. Таким чином, один рік страхового стажу обійдеться приблизно у 21 120 гривень.

Водночас за минулі роки сума збільшується вдвічі – до 42 240 гривень за кожен рік. Крім того, існує різниця у способі сплати, якщо поточні внески здійснюються через Пенсійний фонд, то за попередні періоди оплата проводиться одноразово через податкову службу.

Ця можливість насамперед актуальна для тих, хто працював без офіційного працевлаштування, тривалий час перебував за кордоном або має невеликий брак стажу, близько одного-двох років.

Нагадаємо, щоб вийти на пенсію у 60 років у 2025 році, необхідно мати щонайменше 32 роки страхового стажу. Якщо цей показник менший, право на пенсію надається пізніше, у 63 або 65 років.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

Lifecell запустив “Дружній бонус”: спілкування навіть без грошей на рахунку

Опубліковано

Lifecell запустив "Дружній бонус": спілкування навіть без грошей на рахунку

У час, коли зв’язок став життєво необхідним, lifecell запровадив ще один спосіб залишатися поруч із близькими. Завдяки новій послузі «Дружній бонус» абоненти можуть спілкуватися навіть тоді, коли на рахунку немає коштів.

Мобільний оператор lifecell представив сервіс, який дає змогу ділитися бонусами на зв’язок із друзями та рідними. Користувач може надіслати запит про допомогу або самостійно переказати бонуси тому, хто опинився у складній ситуації.

«Справжня дружба не вимірюється відстанню, а готовністю підтримати навіть тоді, коли на рахунку нуль», – зазначають у компанії.

Щоб попросити допомогу, достатньо безкоштовно надіслати SMS на номер 124 з текстом:
SOS[пробіл]380XXXXXXXXX,

де 380XXXXXXXXX – номер людини, до якої звертаєтесь. Зробити це також можна через застосунок My lifecell у розділі: «Послуги» – «Мобільна турбота» – «Попросити про Дружній бонус».

Якщо ж ви хочете підтримати іншого абонента, потрібно набрати комбінацію:
*111*380XXXXXXXXX*XXX#,

де XXX – кількість бонусів, яку бажаєте переказати.

Вартість послуги починається від 3 грн, а ціна одного бонуса – 1 грн. Оплата здійснюється з рахунку користувача, який надає допомогу.

У lifecell наголошують, що головна мета послуги «Дружній бонус», це зробити підтримку близьких легкою та доступною.

«Ніхто не залишиться без зв’язку, адже справжня дружба завжди знаходить спосіб допомогти», – підсумували у компанії.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

Водії отримають особливе “бронювання”: достатньо одного кліку в “Дії”

Опубліковано

Водії отримають особливе "бронювання": достатньо одного кліку в "Дії"

Українським автомобілістам більше не доведеться їхати до Сервісних центрів МВС, аби зберегти улюблені номерні знаки під час зміни авто чи техпаспорта. Завдяки новим послугам, які незабаром з’являться у застосунку «Дія», процес управління номерними знаками повністю перейде в онлайн. Уряд уже дав зелене світло цьому нововведенню.

Головне нововведення: номер залишається у вас

Раніше, щоб залишити за собою старий номерний знак, його потрібно було здати на зберігання до Сервісного центру МВС, тобто зробити зайву поїздку та витратити час.

Тепер процедура стане значно простішою:

  • Номерний знак фізично залишається у вас вдома.
  • Уся інформація про його зберігання фіксується в державному реєстрі.

Таким чином, водії зможуть через «Дію» онлайн закріплювати свої номерні знаки після перереєстрації авто або заміни техпаспорта, а потім без зусиль прив’язувати їх до нового транспортного засобу.

Що ще стане доступним для водіїв у “Дії”

Цифрові оновлення охоплять усі сервіси, пов’язані з номерними знаками:

  1. Повний контроль: перегляд усіх збережених номерів.
  2. Зручне управління: зміна способу зберігання або продовження терміну бронювання.
    Зараз продовжити зберігання можна онлайн через Електронний кабінет водія, але оплату треба здійснити до завершення терміну.
  3. Вибір і бронювання: можливість бронювати нові номери та обирати потрібну комбінацію зі свого «резерву» для нового авто.

Поради від експертів МВС

Фахівці Головного сервісного центру МВС наголошують, що цифровізація значно полегшує життя водіям, але важливо бути уважними.

Слідкуйте за термінами, адже якщо користуєтесь платним зберіганням, обов’язково вчасно продовжуйте його, інакше можете втратити свій номер.

Використовуйте Е-Кабінет, ще до запуску нових функцій у «Дії» більшість послуг, як-от продовження зберігання чи замовлення індивідуальних номерів, уже доступні онлайн. Це економить ваш час.

Міністерство цифрової трансформації повідомить про запуск нових послуг у «Дії» на своїх офіційних ресурсах одразу після їх появи.

Facebook Comments Box
Читати далі
Advertisement
Страховий стаж для пенсії зросте в ціні: хто заплатить удвічі більше
MOBILZONE1 годину тому

Страховий стаж для пенсії зросте в ціні: хто заплатить удвічі більше

Lifecell запустив "Дружній бонус": спілкування навіть без грошей на рахунку
MOBILZONE3 години тому

Lifecell запустив “Дружній бонус”: спілкування навіть без грошей на рахунку

Водії отримають особливе "бронювання": достатньо одного кліку в "Дії"
MOBILZONE5 години тому

Водії отримають особливе “бронювання”: достатньо одного кліку в “Дії”

Термінове попередження від ТЦК: у Резерв+ запустили важливі зміни, як уникнути проблем
MOBILZONE6 години тому

Термінове попередження від ТЦК: у Резерв+ запустили важливі зміни, як уникнути проблем

ПриватБанк повідомив клієнтів про важливі оновлення у Приват24
MOBILZONE8 години тому

ПриватБанк повідомив клієнтів про важливі оновлення у Приват24

Samsung змінює дизайн One UI 8.5: що нового
MOBILZONE20 години тому

Samsung змінює дизайн One UI 8.5: що нового

Колишня прем’єр-міністерка Юлія Тимошенко зробила заяву, яку багато хто сприйняв як натяк на завершення війни. За її словами, ситуація на фронті поступово переходить у «стратегічну стадію», коли вирішальним стане не лише військовий, а й дипломатичний фактор.
MOBILZONE20 години тому

Тимошенко натякнула на завершення війни: “Україна входить у нову фазу”

Військовий розповів про масштаби СЗЧ в Україні: вересень б'є рекорди
MOBILZONE1 день тому

Військовий розповів про масштаби СЗЧ в Україні: вересень б’є рекорди

У "Дії" повідомили про тимчасове призупинення послуг для водіїв: подробиці
MOBILZONE1 день тому

У “Дії” повідомили про тимчасове призупинення послуг для водіїв: подробиці

Зарплати деяких військових зростуть до 50 тисяч гривень: новий закон
MOBILZONE1 день тому

Зарплати деяких військових зростуть до 50 тисяч гривень: новий закон

В тренді