Connect with us

MOBILZONE

«Нова Пошта» загубила нову консоль PlayStation 5

Опубліковано

«Нова Пошта» загубила нову консоль PlayStation 5

Сьогодні у нас цілком міг би вийти огляд ігрової консолі PlayStation 5 – без перебільшення однією з найбільш очікуваних новинок цього року, але поки його публікація трохи зсувається. Перша відправлена ​​нам на тест консоль зависла на складі «Нова Пошта» на 7 днів, а потім виявилося, що вона пропала.

Ще 26 листопада нам в редакцію відправили на огляд PlayStation 5 через одного з українських партнерів, і вже на наступний день 27 числа тестова консоль повинна була бути в редакції – це була адресна доставка по Києву. Я дізнався про це тільки 1 грудня через листи від прес-служби PlayStation в Україні, так як в додатку «Нова Пошта» посилка не була підписана і я не надав їй значення. У списку у мене майже завжди є кілька отримань, в основному документів, а перед Новим роком до редакції також іноді відправляють сувеніри. Тому про що зависла посилці я просто на пару днів забув. Тим більше, що в програмі «Нова Пошта» відправлення весь цей час знаходилося на складі на вулиці Бережанська. Все виглядало так, як ніби перед новорічними святами компанія не встигає обробляти потік посилок.

«Нова Пошта» загубила нову консоль PlayStation 5

Один з вдалих рішень в доставці компанії «Нова Пошта» складається у відправці користувачеві повідомлень, коли посилка відправляється, і коли вона прибуває в відділення. Але, на жаль, якщо відправлення спізнюється, то про це зараз ніхто не повідомить. Я не знаю чи відслідковує компанія затримки у себе на складі, але сучасні системи автоматизації вміють «бачити», що виїхало вчасно, а що – ні. Відповідно, клієнт міг би отримувати повідомлення про те, що з його посилкою все в порядку і вона просто затримується. Ну або навпаки, що пошук на складі не дав результату і вона загубилася.

Але поки виходить, що якщо посилка не приходить вчасно, то про це доводиться турбуватися самому клієнту. Цим я і зайнявся, звернувшись в компанію «Нова Пошта». На той момент здавалося, що ситуація може обернутися в забавну історію, наприклад, якщо консоль приїде до нас розпакованої і виявиться, що співробітники складу не втрималися і вирішили тиждень пограти. У компанії запевнили, що це виключено і запевнили, що посилку доставлять найближчим часом.

Але сталося по-іншому, 2 грудня я зайшов в додаток «Нова Пошта» та побачив інформацію про відмову отримання. Наче мені привезли PS5, а я не захотів її забирати. Знову звернувшись в компанію, мені пообіцяли вирішити це питання, але не змогли пояснити, чому посилка не приїхала. У цей момент вже стало зрозуміло, що вона швидше за все і не приїде.

«Нова Пошта» загубила нову консоль PlayStation 5

Вранці 3 грудня ця підтвердилося дзвінком з підтримки «Нова Пошта», молода людина вибачився і повідомив, що посилки з PS5 немає і компанія витратить пів дня на вивчення камер відеоспостереження на складі, щоб зрозуміти, як вона пропала. І дійсно, після двох годин дня мені знову зателефонували. Співробітник служби доставки швидко сказав: «вибачте, вашої посилки немає, пишіть претензію». Перед тим, як він поклав трубку, я ледве встиг запитати з приводу камер відеоспостереження. Було цікаво дізнатися, чим закінчилося їх вивчення протягом декількох годин. Але відповідь розчарував, виявилося, що на цьому складі немає камер. Пізніше в компанії мені уточнили, що це нове приміщення, в якому їх просто ще не встигли встановити і роботи по установці закінчаться в найближчі дні.

Я не знаю всіх внутрішніх процесів «Нова Пошта», але мені здається, що виключати людський фактор ніколи не можна, тим більше, коли мова йде про пересилання та зберігання цінних речей. Тому навіть тимчасова відсутність камер відеоспостереження на складі такої великої компанії виглядає досить безтурботно.

Я звернувся в «Нова Пошта» з проханням відповісти на ряд питань, які виникли у мене у зв’язку з зниклої посилкою, привожу відповіді на них нижче:

Як часто зі складів НП пропадають посилки клієнтів?

На даний момент 99,97% посилок ми доставляємо вчасно в цілості й схоронності. На жаль, зрідка трапляються форс-мажорні ситуації. Всі подібні випадки ми розглядаємо індивідуально, встановлюємо причини і вживаємо заходів для усунення проблеми.

Чи справді на деяких складах компанії немає відеоспостереження і відстежити зниклу посилку можна?

Всі наші приміщення оснащені відеокамерами. Винятком можуть бути нові об’єкти, які тільки введені в експлуатацію. Даний випадок стався на одному з таких складів, найближчим часом там будуть встановлені відеокамери.

Скільки людей зазвичай працює на такому ж складі НП, з якого зникла наша посилка?

У Новій пошти є різні інфраструктурні об’єкти і кількість співробітників, що працюють на них, залежить від розмірів самого об’єкта. На інноваційних терміналах компанії працює від 300 до 800 чоловік, на логістичних депо кількість співробітників варіюється від 30 до 130 в Києві, в менших містах – це 10-15 чоловік.

Чи є у компанії внутрішня служба безпеки, яка розслідує пропажу посилок? І якщо винних знаходять, то передають їх поліції або просто звільняють?

Звичайно, у нас є служба безпеки і ми проводимо розслідування по кожному конкретному випадку. Якщо встановлено факт провини співробітника його звільняють з компанії і справу передають до поліції.

Чи завжди компанія виплачує компенсацію за втрачені посилки?

Компанія завжди виплачує компенсацію відповідно до оціночної вартості відправлення. Тому ми просимо клієнтів завжди вказувати реальну вартість посилки, щоб в разі форс-мажору отримати компенсацію в повному розмірі.

***

Зазначу, що потрапляти навіть в ті 0,03% втрачених посилок, про які заявляє «Нова Пошта», не дуже приємно, разом з ними ви як мінімум втрачаєте час. Тому сподіваюся, що компанія допрацює систему відстеження посилок і клієнти будуть швидше дізнаватися про втрату, відповідно зможуть не витрачати час на очікування і швидше отримувати свою компенсацію. До слова, про останню – завжди варто страхувати свої відправлення на повну вартість, адже від подібних ситуацій ніхто не застрахований.

Велике спасибі PlayStation Україна, на щастя, до редакції приїхала інша тестова консоль і ми вже почали готувати огляд.

Facebook Comments

MOBILZONE

В Україні вже розробили закон про відповідальність за банківські картки

Опубліковано

В Україні вже розробили закон про відповідальність за банківські картки

Національна поліція України розробила законопроєкт, спрямований на притягнення до відповідальності так званих дропів або “грошових мулів”. Про це повідомив голова Нацполіції Іван Вигівський в інтерв’ю “Українським Новинам”.

Слід зазначити, що Дропи — це особи, які за грошову винагороду надають свої платіжні засоби, включаючи банківські рахунки та криптогаманці, для використання третіми особами. Найчастіше їхні послуги використовуються шахраями або наркоторговцями.

За словами Вигівського, у багатьох країнах світу існує законодавча відповідальність для таких осіб, проте в Україні відповідні заходи досі не впроваджені.

Проблема дропів у контексті шахрайства

Голова Нацполіції зазначив, що близько 70% шахрайств в Україні здійснюються із залученням дропів.

У 2023 році поліція спільно з НБУ реалізувала низку заходів, які дозволили зменшити кількість шахрайств та звернень громадян майже на 36 тисяч. Серед них:

  • Програма, що дозволяє блокувати банківські картки у перші години після зняття коштів шахраями.
  • Тісна співпраця з банками для зменшення масштабів злочинної діяльності.

Мета законопроєкту

Нацполіція прагне створити правову базу для відповідальності дропів, подібну до тих, що діють у цивілізованих країнах.

Вигівський підкреслив, що багато дропів часто не усвідомлюють, хто саме використовуватиме їхні платіжні засоби. Щоб запобігти цьому, поліція планує:

  • Створити реєстр дропів.
  • На спеціальній платформі акумулюватиметься інформація про осіб, які беруть участь у таких схемах.
  • Оперативно блокувати підозрілі транзакції.

Це дозволить швидше реагувати на злочинні дії, оскільки кількість дропів постійно зростає.

Законопроєкт поки перебуває на розгляді, і його впровадження стане важливим етапом у боротьбі з шахрайством. Нацполіція продовжує активно співпрацювати з банківськими установами, обмінюючись інформацією для ефективної протидії цьому виду злочинів.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Українці обурені умовами пільгового тарифу від “Київстар”: що відомо

Опубліковано

Українці обурені умовами пільгового тарифу від "Київстар": що відомо

Мобільний оператор “Київстар” пропонує пільговий тарифний план “LOVE UA Комфорт”, розроблений спеціально для пенсіонерів та людей з інвалідністю. Попри привабливі умови, користувачі соцмереж активно критикують компанію через складнощі з підключенням.

Що пропонує тариф “LOVE UA Комфорт”?

Цей тариф доступний для людей віком від 60 років і осіб з інвалідністю. У пакет входять:

  • 6 ГБ мобільного інтернету;
  • безлімітні дзвінки на номери “Київстар”;
  • 60 хвилин на дзвінки на інші мобільні та міські номери по Україні.

Вартість тарифного плану становить 140 гривень на місяць.

У чому проблема?

Оформити “LOVE UA Комфорт” можна лише у фірмових магазинах “Київстар”. Для цього клієнту необхідно особисто прийти до торгової точки з паспортом. Альтернативою є оформлення через родича, але лише за наявності довіреності, вартість якої може досягати 1000 гривень.

Це викликало обурення серед користувачів соцмереж, адже багато пенсіонерів живуть у віддалених селах і не мають можливості відвідати магазини оператора. Додатково, необхідність оформлення довіреності для родичів створює ще більше перешкод.

“Це просто знущання над старшими людьми!” — коментують у соцмережах.

Що каже “Київстар”?

У компанії відреагували на критику та пообіцяли розглянути можливість спрощення умов підключення тарифу.

“Прикро, що у вас склалося таке негативне враження. Передамо вашу пропозицію”, — відповіли представники “Київстар” на один із коментарів.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

ПриватБанк запроваджує обмеження на картки: неможливо навіть сплатити за комуналку

Опубліковано

ПриватБанк запроваджує обмеження на картки: неможливо навіть сплатити за комуналку

Державний ПриватБанк несподівано запровадив обмеження на використання карток клієнтів, через що навіть базові фінансові операції стають неможливими. На це звернув увагу один із користувачів у відгуку на порталі “Мінфін”.

Українець повідомив, що спершу отримав дивний дзвінок із банку, а за кілька днів його доступ до особистого кабінету в мобільному додатку виявився заблокованим. Це унеможливило проведення навіть найпростіших платежів, включно з оплатою комунальних послуг.

“Через два дні після дзвінка я хотів оплатити комуналку через особистий кабінет, але доступ до нього був заблокований. Це стало для мене шоком. Я не отримав жодного попередження про блокування. У службі підтримки мені не змогли пояснити ситуацію, і я залишився без доступу до власних коштів”, — зазначив клієнт.

Після тривалих спроб вирішити проблему, включаючи відвідування відділення ПриватБанку, стало відомо, що обмеження запровадила служба безпеки банку. Однак клієнт наголошує, що не було жодних підстав для таких заходів.

“Я користуюся карткою “Для виплат” виключно для оплати комунальних послуг та покупок в інтернет-магазині “Розетка”. Ніяких підозрілих операцій не проводив, тому такі дії банку виглядають необ’рунтованими”, — додав він.

ПриватБанк запроваджує обмеження на картки: неможливо навіть сплатити за комуналку

На жаль, ця ситуація демонструє, що навіть законопослушні користувачі можуть зіткнутися з труднощами через внутрішні процедури безпеки банку. Клієнти очікують більш прозорої комунікації з боку ПриватБанку, а також можливості оперативно вирішувати подібні проблеми без зайвих зусиль.

 

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement
В Україні вже розробили закон про відповідальність за банківські картки
MOBILZONE3 години тому

В Україні вже розробили закон про відповідальність за банківські картки

Українці обурені умовами пільгового тарифу від "Київстар": що відомо
MOBILZONE17 години тому

Українці обурені умовами пільгового тарифу від “Київстар”: що відомо

ПриватБанк запроваджує обмеження на картки: неможливо навіть сплатити за комуналку
MOBILZONE19 години тому

ПриватБанк запроваджує обмеження на картки: неможливо навіть сплатити за комуналку

Перейти на Windows 11 з Windows 10 стане простіше для українців: як це зробити
MOBILZONE20 години тому

Перейти на Windows 11 з Windows 10 стане простіше для українців: як це зробити

Київстар запровадив нові ціни на мобільний інтернет: повна тарифна сітка
MOBILZONE21 годину тому

Київстар запровадив нові ціни на мобільний інтернет: повна тарифна сітка

Нові ліміти на перекази з картки на картку: кого це стосується
MOBILZONE22 години тому

Нові ліміти на перекази з картки на картку: кого це стосується

Vodafone запустив нову послугу для захисту абонентів: що відомо
MOBILZONE1 день тому

Vodafone запустив нову послугу для захисту абонентів: що відомо

У "Дії" знову доступна корисна послуга для цифрових документів
MOBILZONE1 день тому

У “Дії” знову доступна корисна послуга для цифрових документів

4 січня Верховна Рада ухвалила в першому читанні законопроєкт, який вдосконалює механізми притягнення осіб до адміністративної відповідальності за порушення правил військового обліку.
MOBILZONE1 день тому

Для ухилянтів готують нові санкції: деталі

В «Дії» тепер можна отримати 1500 гривень на спортзал: офіційна інструкція
MOBILZONE2 дні тому

В «Дії» тепер можна отримати 1500 гривень на відвідування спортзалів, секцій чи клубів: офіційна інструкція

До 15 січня українців отримають гроші на картку: хто отримає по 3000 гривень на картку
MOBILZONE4 дні тому

До 15 січня українців отримають гроші на картку: хто отримає по 3000 гривень на картку

Київський адвокат відмовився обслуговувати співробітника ТЦК, який побив людину з лозунгом гроші не проблема
MOBILZONE7 днів тому

Київський адвокат відмовився обслуговувати співробітника ТЦК, який побив людину з лозунгом гроші не проблема

У січні в “Резерв+” стане доступна функція на яку чекали всі українці
MOBILZONE3 дні тому

У січні в “Резерв+” стане доступна функція на яку чекали всі українці

Українці обурені умовами пільгового тарифу від "Київстар": що відомо
MOBILZONE17 години тому

Українці обурені умовами пільгового тарифу від “Київстар”: що відомо

Бюджетні тарифи від «Київстар», Vodafone та Lifecell: як зекономити на зв’язку
MOBILZONE5 днів тому

Бюджетні тарифи від «Київстар», Vodafone та Lifecell: як зекономити на зв’язку

Київстар запровадив нові ціни на мобільний інтернет: повна тарифна сітка
MOBILZONE21 годину тому

Київстар запровадив нові ціни на мобільний інтернет: повна тарифна сітка

На сьогодні зареєструвати авто можна лише при купівлі з салону або з-за кордону: що відомо
MOBILZONE4 дні тому

На сьогодні зареєструвати авто можна лише при купівлі з салону або з-за кордону: що відомо

Ціна смартфонів Samsung Galaxy S25 стала відома незадовго до анонсу
MOBILZONE6 днів тому

Ціна смартфонів Samsung Galaxy S25 стала відома незадовго до анонсу

У "Дії" знову доступна корисна послуга для цифрових документів
MOBILZONE1 день тому

У “Дії” знову доступна корисна послуга для цифрових документів

Румунія приєднується до безвізового режиму з США: буде новий попит на паспорти
MOBILZONE7 днів тому

Румунія приєднується до безвізового режиму з США: буде новий попит на паспорти

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.