Клієнти ПриватБанку масово скаржаться на списання коштів з рахунків. На сайті Мінфін не так давно була опублікована скарга клієнта на списання грошей банком. Гроші були списані в доларах, сума списання склала 167 доларів (4 700 гривень).
Як зазначає клієнт банку під час списання коштів банк жодним чином не повідомив клієнта. Він підкреслив, що не отримав повідомлення про операцію. А в Приват 24 не надходило подтвержение списання грошей. Крім того, клієнт вказав, що країна проведення операції США. Клієнт банку запевнив, що не скоював ніяких операцій. У службі підтримки ПриватБанку відреагували на скаргу. Там відзначили, що квитанцію може надати тільки власник терміналу або сайту, так як оплата пройшла через систему іншого банку. У разі, якщо клієнту необхідно подтвержение оплати можна роздрукувати виписку по карті, де є необхідна операція.
Клієнт зазначив, що банк надав тільки чек pos-терміналу, де вказана адреса: cleveland, оплата послуг. На що в приватбанкі відзначили, що при оплаті на сторонніх сайтах в разі якщо дані були збережені на сайті раніше є можливість надання квитанції з інформацією про оплату, яку надає сайт. У банку запевнили, що постараються зробити все можливе, щоб скасувати операцію і відзначили, що дана процедура може займати близько 120 днів за міжнародними правилами. У банку підкреслили, що повідомлять клієнта про результати запиту, м’яко натякаючи на те, що помилка сталася з вини самого клієнта.
Leave a Comment