ПриватБанк потрапив в скандал через банкомати

Гроші клієнта були списані з карти, але не видані. Клієнт ПриваБанк хотів зняти гроші з банкомату, але він «завис» і гроші не видав. Про це повідомив незадоволений клієнт у своїй скарзі на Мінфін.

«Подзвонив на 3700, дівчина сказала, що бачить, що видача не відбулася, оформили заявку на розгляд. Сьогодні приходить відповідь – відмова. Спасибі банку, що я 4 дня без грошей. Це звичайне шахрайство! Чекаю вашої відповіді!” – написав чоловік.

У відповідь на претензію менеджмент банку написав, що перевіряє отриману інформацію і пообіцяв додатково зв’язатися.

Раніше повідомлялося про те, як жінка написала скаргу в ПриватБанк після того, як один з терміналів фінансової установи відмовився враховувати внесену суму: після спроби поповнити рахунок іншого банку, кошти так і не були зараховані. Слід зазначити, ПриватБанк часто виявляється в центрі різних скандалів. Так, один з клієнтів недавно поскаржився на те, що не зміг зняти гроші з рахунку свого підприємства для погашення кредиту як фізична особа.

А працівники фінансової установи дзвонили чоловікові кожен день з вимогою якомога швидше погасити кредит. Інший “потерпілий” поскаржився, що ПриватБанк заблокував переказ грошей з однієї банківської картки на іншу і не зміг пояснити причину такого рішення.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.