ПриватБанк заблокував переказ грошових коштів з однієї картки на іншу і не пояснив причину такого рішення. Про це свідчить відгук клієнта банку, опублікований на сайті Мінфіну.
“Спроба перерахувати власні кошти (зарплату) на карту сестри, яка на лікарняному – закінчилися блокуванням, вибаченнями підтримки і пропозицією зробити платіж через термінал (найближчий як мінімум за кілька км). Також банк заблокував зміна ліміту на зняття готівки 🙂 так що ще й неможливо зняти готівку-зарплату.
Нічого зрозумілого крім вибачень ніхто не почув. Коротко – ось так. Ну мою думку ви розумієте – а якого біса мені такий банк потрібен? 🙂 Але це лірика – а потрібно не допускати в подальшому таке. Що робити в таких ситуаціях? “, – написав чоловік.
У відповіді на відгук служба підтримки ПриватБанку спробувала виправдатися за блокування грошового переказу свого клієнта.
“Ми намагаємося не дати шахраям розпоряджатися вашими грошима і вибачте, якщо такі заходи завдають вам незручності. Будь ласка, чекайте дзвінка від наших колег, які допоможуть в питанні проведення платежу”, – зазначено у відповіді.
Нагадаємо, раніше українка викрила ПриватБанк в обмані клієнтів. Вона заявила, що банк не повернув їй обіцяні 10% від суми, витраченої на оплату комуналки, що було передбачено спеціальною акцією.
Leave a Comment