Connect with us

MOBILZONE

ПриватБанк передає особисті дані і доступ до грошей стороннім

Опубліковано

ПриватБанк передає особисті дані і доступ до грошей стороннім

Клієнт позбувся великої суми. Клієнт Приватбанку звинуватив установу в передачі особистих даних та доступ до грошей третім особам.

За словами чоловіка, в ПриватБанку порушені вимоги з безпеки.

«1. Якщо вам було надіслано повідомлення про підвищення кредитного ліміту, а ви не просили – негайно блокуйте карти! Повідомляючи на 3700
2. Якщо вам прийшов цифровий підпис, який ви не замовляла – негайно повідомляйте банк і Вимагайте її блокування та анулювання (може вам ще й пощастить).
3. Якщо вам повідомили про відкриття картки, якою ви не просили – негайно входите в Приват24 (якщо ще вийде), повідомляємо на 3700 і все блокуйте.
Міняйте пароль і, якщо встигнете, фінансовий номер. Звертайтеся в поліцію », – попередив клієнт.

При цьому він повідомив, що в зв’язку з порушеннями безпеки в системі банку особисті дані члена його сім’ї були передані стороннім особам, яким відкрили доступ в Приват24 і всі засоби (не малу суму, яку збирали на навчання) з карткового кошти «були викрадені».

«На його ім’я не санкціоновано був отриманий цифровий підпис і що з ним зробили, скільки і яких провели операцій або взяли кредитів ми ще не знаємо. Всі ці дії не могли бути виконані без «сприяння» співробітників банку. На звернення до банку відповідь одна – ви самі все чужим людям передали, ми тут ні при чому, самі й винні. Але фокус у тому, що цей член сім’ї два роки як знаходиться поза Україною і ніяких дій не робили і рахунком не користувався, тим більше не міг щось особисто підтверджувати і підписувати. Входу з його IP адреса в Приват24 не було, а український телефонний номер не був активний », – написав чоловік.

У відповідь на цю скаргу співробітники ПриватБанку висловили співчуття, підкресливши при цьому, що вони завжди дбають про збереження грошей і персональних даних клієнтів.

«Співчуваємо, що член вашої родини зіткнувся з такою неприємною ситуацією, і одночасно ми б не хотіли, щоб у вас склалося неправильне враження про банк. Ми завжди дбаємо про збереження грошей і персональних даних Клієнтів. Для цього у нас працює комплекс технічних і програмних засобів, які спрямовані на захист даних і засобів », – йдеться в повідомленні.

ПриватБанк передає особисті дані і доступ до грошей стороннім

Крім того, в ПриватБанку підкреслили, що банк не надає персональну інформацію клієнтів третім особам, тим більше співробітникам банку не можуть бути відомі пін-коди карт, а також паролі від входу в особистий кабінет.

 

«Дана інформація строго конфіденційна і може бути відома тільки Клієнту. Третя особа може дізнатися такі дані безпосередньо від самого Клієнта. Ми склали 23 простих правил, дотримуючись яких наші Клієнти не зможуть стати жертвами шахраїв. Ознайомитися з ними завжди можна на сайті: https://privatbank.ua/safeness
Якщо у вас виникли якісь запитання – зверніться, будь ласка, до нас в особисті повідомлення. Будемо раді допомогти », – пояснили в банку.

Facebook Comments

MOBILZONE

«Нова пошта» оновила тарифи: як недорого і швидко надіслати посилку

Опубліковано

«Нова пошта» оновила тарифи: як недорого і швидко надіслати посилку в межах міста

Компанія «Нова пошта» повідомила про зміни в тарифах і нагадала українцям про можливість недорогої та швидкої доставки в межах одного населеного пункту. Як повідомляється на офіційному сайті компанії, клієнтам пропонують скористатися тарифом «Локал», розробленим спеціально для пересилок у межах міста та передмістя.

Згідно з новими умовами, відправити посилку вагою до 2 кг можна всього за 60 грн у відділення або поштомат. При цьому доставка може здійснюватися навіть у той же день, якщо відправлення оформлено до 12:00. Така опція дозволяє не лише зекономити час, а й отримати до 20% вигоди.

Крім того, клієнтам доступні додаткові безкоштовні послуги:

  • «Повернення» — якщо отримувач відмовився від посилки;
  • «Переадресування» — у разі потреби змінити місце доставки, поки посилка ще в дорозі.

Переваги тарифу «Локал»:

  • Економія: доступна вартість доставки в межах міста;
  • Швидкість: можливість отримати посилку в той же день.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Жінок треба було мобілізувати ще вчора: гучна заява радниці ЗСУ

Опубліковано

Жінок треба було мобілізувати ще вчора: гучна заява радниці ЗСУ

Наразі українське суспільство ще не готове до запровадження обов’язкової мобілізації жінок, проте є логіка в ідеї повернення строкової служби, до якої можуть залучати жінок.

Про це під час конференції hromadske «Війна жіночого роду» заявила радниця ЗСУ з гендерних питань Оксана Григор’єва.

«Я наприклад, підтримую відновлення строкової служби. Нехай дівчата проходять підготовку, навіть за кордоном. У цьому нам може допомогти НАТО. Але цих жінок потрібно готувати до війни, адже ворог нікуди не дінеться навіть через 10 років», – зазначила заступниця

На думку Григор’євої, українське суспільство нині не сприйме примусову мобілізацію жінок – це викличе сильний спротив.

«У нас є чимало жіночих рухів – політичних, правозахисних та інших, але жоден із них не підтримує ідею мобілізації жінок, але час задуматися про майбутнє України, яка межує з Росією. Потрібно уже як мінімум почати говорити про службу жінок в армії і розробляти відповідні законопроекти», – пояснила заступниця

Також вона висловила думку, що після початку війни з Росією у 2014 році держава припустилася помилки, коли не підняла питання участі жінок у службі.

«Ми втратили шанс “просунути” цю тему раніше. Якби ми зробили це ще тоді, можливо, зараз вона не була б настільки болючою», – заявила радниця

Григор’єва додала, що у 2024 році можна було б скористатися прикладом Норвегії, де жінки й молодь добровільно йдуть на строкову службу, а потім мають змогу глибше інтегруватися в армію та будувати з нею подальше життя.

«Ми не скористалися цією можливістю – і це наша помилка. Ми не змогли популяризувати залучення жінок. Як у 2014-му вони йшли служити добровільно, так і зараз це роблять самі. Але низький уклін цим жінкам – вони прийшли, бо мають мотивацію», – підсумувала Григор’єва

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

У Резерв+ автоматично продовжили відстрочки: хто отримав

Опубліковано

У Резерв+ автоматично продовжили відстрочки: хто отримав

У застосунку Резерв+ автоматично оновили строки відстрочки від мобілізації для громадян, які отримали її в онлайн-форматі. Про це повідомила заступниця міністра оборони України з питань цифрового розвитку Катерина Черногоренко.

За її словами, оновлена дата вже має бути відображена в особистих кабінетах студентів, аспірантів, багатодітних батьків (які мають дітей в одному шлюбі), а також осіб з інвалідністю.

Крім того, посадовиця нагадала про нещодавно ухвалені урядові зміни:

  • У застосунку Резерв+ можна буде самостійно згенерувати направлення до ТЦК, яке не потребуватиме підпису керівника.
  • Осіб з інвалідністю більше не скеровуватимуть на проходження військово-лікарської комісії (ВЛК).

Також Уряд оновив перелік документів, необхідних для надання відстрочки багатодітним батькам. Зокрема, військовозобов’язані, які здійснюють постійний догляд за хворими родичами — дружиною, дитиною, батьками — мають надати документи про отримання компенсації за догляд або акт про встановлення факту такого догляду.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement
«Нова пошта» оновила тарифи: як недорого і швидко надіслати посилку в межах міста
MOBILZONE26 хв. тому

«Нова пошта» оновила тарифи: як недорого і швидко надіслати посилку

Жінок треба було мобілізувати ще вчора: гучна заява радниці ЗСУ
MOBILZONE3 години тому

Жінок треба було мобілізувати ще вчора: гучна заява радниці ЗСУ

У Резерв+ автоматично продовжили відстрочки: хто отримав
MOBILZONE6 години тому

У Резерв+ автоматично продовжили відстрочки: хто отримав

Samsung випустила серію недорогих 4K-телевізорів з HDR
MOBILZONE6 години тому

Samsung випустила серію недорогих 4K-телевізорів з HDR

Як поповнити картку Monobank без комісії у 2025 році: актуальні способи та умови
MOBILZONE8 години тому

Як поповнити картку Monobank без комісії у 2025 році: актуальні способи та умови

Найдешевші тарифи Lifecell, Київстар та Vodafone: що можна підключити у травні 2025 року для економії
MOBILZONE10 години тому

Найдешевші тарифи Lifecell, Київстар та Vodafone: що можна підключити у травні 2025 року для економії

Коли штраф від ТЦК автоматично скасовується: строки і нюанси
MOBILZONE11 години тому

Коли штраф від ТЦК автоматично скасовується: строки і нюанси

Київстар попередив про дзвінки та інтернет по-новому
MOBILZONE13 години тому

Київстар попередив про дзвінки та інтернет по-новому

Xiaomi анонсувала автомобільний пилосос Mijia з автономністю до 1,5 години
MOBILZONE1 день тому

Xiaomi анонсувала автомобільний пилосос Mijia з автономністю до 1,5 години

Запроваджено нові правила переказів на карти: без комісії та податків
MOBILZONE1 день тому

Запроваджено нові правила переказів на карти: без комісії та податків

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.