ПриватБанк блокує рахунки українців

ПриватБанк перестав обслуговувати рахунки клієнта і не пояснив причину рішення. Про це в своєму відгуку на Мінфіні написав один з клієнтів ПриватБанку. Він повідомив, що 1 жовтня в мобільному додатку Privat24 отримав повідомлення про припинення обслуговування рахунків на його картах і що після завершення перевірки з ним вийде на зв’язок співробітник банку. За його словами, з дня блокування рахунків ніхто з ПриватБанку з ним не зв’язувався.

“Численні дзвінки на 3700, звернення в чат Приват 24, ходіння в відділення, де укладався договір на обслуговування, не внесли жодної ясності з приводу причини блокування. Оператори, як спеціально навчені папуги, повторювали затертий до дірок шаблон” Йде перевірка руху по вашим рахунках, з вами зв’яжуться, чекайте “, – написав чоловік.

Він зазначив, що в п 1.1.3.2.6 уіп, на який у своєму рішенні послався ПриватБанк, немає відомостей, що банк має право блокувати, заморожувати і припиняти обслуговувати рахунки клієнтів. На його думку, співробітники ПриватБанку здійснили неправомірні дії і порушили умови Договору з клієнтом.

Служба підтримки банку у відповіді на відгук вибачилася за затримку в перевірці рахунків і поясненні причин блокування рахунків. Вона повідомила, що про можливість відновлення обслуговування повідомить протягом 15 днів.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.