Connect with us

MOBILZONE

Через додаток Privat24 розкривають тіньові доходи українців

Опубліковано

Через додаток Privat24 розкривають тіньові доходи українців

Цей Рік «ознаменувався» погіршенням відносин між Приватбанком та його клієнтами. Претензії до найбільшого кредитному інституту країни варіюються від необґрунтованих блокувань карт до відмови в обслуговуванні без пояснення причин. У проблемі розбиралися журналісти електронного видання «Країна».

Основні нарікання на адресу Приватбанку

Моніторинг надходять на карти громадян . Мета такого аналізу – надання допомоги державі у виявленні «сірих» зарплати і тіньові доходи. Співрозмовники «Країни» з числа співробітників «Привату» пояснюють, що тотальних перевірок поки немає, але вибіркові «попадання» на гроші «мають місце бути».

Для мінімізації ризиків інсайдери рекомендують «не дратувати» банкірів надто явними розбіжностями між зазначеними в анкеті доходами і фактичними сумами надходять на «пластик» коштів. Для приховування розриву фізособам доцільно відкривати рахунки в декількох банках і розподіляти надходять гроші між ними.

Затягування терміну проведення платежів

За часів підконтрольності Приватбанку Ігорю Коломойському одним з найбільш значущих переваг фінустанови перед конкурентами була оперативність. Гроші від відправника до одержувача доходили миттєво. Затримки на 10-15 хвилин були рідкістю, а очікування коштів протягом зазначених в договорі трьох днів – мало не форс-мажором.

Після націоналізації ситуація стала діаметрально протилежною – тривалі терміни зарахування грошей стали буденністю. У серпні ситуація для клієнтів-фізосіб погіршилася – затримки для великих переказів стали відбуватися чи не через раз.

Більш того, співробітники «Привату» почали блокувати здалися їм підозрілими транзакції. Якими саме міркуваннями керуються працівники банку при ухваленні рішення про «заморожування», залишається невідомим. Згаданий раніше інформатор «Країни» заявив, що найчастіше персонал низової ланки апелює до власних «інстинктам». Про наслідки такої самодіяльності рядових співробітників можна прочитати в нашій публікації.

Блокування картки без попереднього повідомлення

Багато клієнтів дізнавалися про факт блокування в магазинах при спробі оплатити покупки. Деякі отримували СМС з проханням з’явитися до найближчого відділення кредитного інституту для звірки паспортних даних. У ряді випадків блокування виявлялася повною несподіванкою.

Періодичність таких ідентифікацій не регламентована: деяких клієнтів примушували проходити процедуру раз на рік, інших – раз на півроку і т.д.

Страждають від такої наполегливості в основному громадяни, які не користуються додатком «Приват 24» (туди повідомлення про необхідність проходження позапланової перевірки якраз таки доставляються).

Убезпечити себе від заморозки коштів під приводом відсутності ідентифікації можна шляхом установки згаданого додатки і періодичного «заглядання» в нього, відзначають інформатори «Країни».

Блокування рахунків через підозрілі, з точки зору приватівців, транзакцій

Іноді здалися співробітникам фінустанови шахрайськими платежі в реальності такими не були. Якими саме міркуваннями керується персонал при класифікації транзакцій, достовірно невідомо. Ухвалення рішення, знову ж таки, «віддано на відкуп» працівникам низової ланки.

В цьому випадку люди змушені чекати, поки банкіри розберуться в ситуації. Один з клієнтів банку написав на тематичному форумі про блокування надійшли на його рахунок державних соцвиплат. Отримати доступ до засобів чоловік зміг лише через тиждень. Вибачень від Приватбанку потерпілий так і не дочекався.

Часто під блокування потрапляють перекази від кріптовалютних бірж на клієнтські рахунки в Приватбанку. До групи ризику також відносяться одержувачі великих сум, які є предметом фінансового моніторингу.

Домогтися роз’яснень від співробітників «Привату» з приводу термінів розблокування нереально.

Відмова в обслуговуванні без пояснення причин

Найчастіше звернувся в відділення «Привату» клієнт дізнається про те, що він для банку «небажаний». Причини дискримінації, як правило, не уточнюються. З такою ситуацією, зокрема, зіткнувся житель Краматорська, який заглянув у відділення з метою перевипустити карту з вичерпаним терміном дії.

– Підозрілих операцій я не скоював, жодних СМС і дзвінків від банку не надходило. Причин відмови я так і не домігся. Добре, що хоч залишок коштів повернули через касу, – написав потерпілий на одному з форумів.

Що робити

Варіантів протистояти свавіллю у клієнтів Приватбанку кілька. Перший з них – оскаржувати незаконні дії в суді. У цьому випадку варто запастися терпінням, підшукати компетентного адвоката і бути готовим до численних апеляцій і касацій з боку приватовських юристів. Часто такі процеси затягуються на місяці і роки.

Варіант №2 – писати скаргу в НБУ. Цей спосіб, за словами юристів, став особливо ефективний останнім часом через підвищилася увага регулятора до порушує права клієнтів учасникам ринку. В ході перевірки ревізори Нацбанку не тільки истребуют всю відповідну інформацію, а й спробують знайти інші приводи для покарання «підопічного» фінінститута.

Причина такої завзятості перевіряючих – негласна вказівка ​​НБУ очищати ринок від несумлінних учасників. В результаті на який потрапив під моніторинг банк може бути накладено відчутний штраф. Державний статус «Привату» при таких перевірках мало допомагає. Тривалість подібних розглядів – до одного місяця.

Загроза «нацькувати церберів регулятора», як правило, протвережує зарвалися співробітників Приватбанку і його колег по кредитно-фінансової діяльності.

Варіант №3 – максимально повно описати проблему на спеціалізованих форумах. Приватбанк моніторить значну частину таких майданчиків і інший раз радує клієнтів швидкою реакцією на скарги. Причина такої таке оперативності – бажання уникнути репутаційних втрат.

Спроби журналістів «Країни» отримати коментар від керівництва «Привату» з приводу перерахованих вище випадків виявилися безуспішними. Редакція видання заявляє про готовність розмістити відповідь, як тільки він буде отриманий.

Facebook Comments

MOBILZONE

Залужний озвучив втрати ЗСУ у війні та допустив мобілізацію жінок

Опубліковано

Залужний озвучив втрати ЗСУ у війні та допустив мобілізацію жінок

Валерій Залужний підтримує план перемоги, який оприлюднив Володимир Зеленський. Колишній головнокомандувач ЗСУ назвав втрати, які понесла Україна під час війни та назвав умови, при яких прийдеться мобілізувати жінок.

Виступаючи в лондонському Chatham House, колишній генерал розповів, що він підтримує пропозиції президента щодо завершення війни. Залужний зазначив, що це буде справедливий мир і підкреслив важливість допомоги з боку західних партнерів.

Колишній воєначальник вказав, що вихід України із тривалої війни з РФ виглядає майже неможливим, оскільки війна переходить у позиційну фазу, що дозволяє ворогу відновлюватися та навіть нарощувати військову міць. Захід не дає достатньо зброї для того, щоб Україна перемогла. Приклад тому 2023 рік, коли Україна готувалася до контрнаступу, а союзники дали половину того, що було запрошено, тому він був провальний.

За словами Залужного, спостерігається тенденція до нарощування сил противника. Кремль підтримує Північна Корея, Іран і Китай, а також Росія навчилася обходити санкції та має достатньо грошей, щоб вести затяжну війну. Він назвав орієнтовні втрати нашої армії та підкреслив, що у майбутньому можлива мобілізація жінок.

Понад тридцять тисяч людей загинули. Сотні тисяч отримали поранення, але ми продовжуємо боротьбу. Якщо буде необхідно призвати жінок, щоб врятувати Європу від війни, то, мабуть, ми це зробимо. Але я вважаю, що цього не потрібно допустити – наголосив він

Така заява колишнього генерала викликала масу обурення від українців в соціальних мережах. Більшість коментаторів вважають, що це абсурд, адже партнери недостатньо дають зброї, але натомість Україна в майбутньому повинна мобілізувати жінок для захисту Європи.

Нагадуємо, раніше президент Володимир Зеленський заявив, що багато боєздатних бригад не мають достатньо зброї. Так, за словами Володимира Зеленського, без належного забезпечення можуть перебувати від 14 тис. до 112 тис. військовослужбовців.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Huawei випустила розумну колонку Sound X4 на HarmonyOS

Опубліковано

Huawei випустила розумну колонку Sound X4 на HarmonyOS

Huawei представила розумну колонку Sound X4. Вона виконана в оригінальному дизайні з прозорими елементами корпусу, оснащена RGB-підсвічуванням і акустичною системою з восьми динаміків. Під час презентації компанія розкрила характеристики пристрою та оголосила його роздрібну ціну.

Розміри HUAWEI Sound X4 становлять 175,6 x 175,6 x 224 мм, вага – 3150 грамів. Усередині встановлено вісім динаміків: чотири 1,5-дюймові по 5 Вт, один твітер на 3 Вт, два пасивні випромінювачі і один сабвуфер на 4,75 дюйма. Новинка призначена для стаціонарної установки із підключенням до мережі (блок живлення на 24 В/2,71 А).

Колонка пройшла сертифікацію Hi-Res аудіо та підтримує фірмову технологію покращення звучання. До того ж, вона може підлаштовувати параметри звуку залежно від оточення. Нарешті, пристрій, що працює на HarmonyOS, здатний виконувати роль центру управління розумним будинком.

На корпусі новинки є сенсорні кнопки для регулювання гучності, увімкнення мікрофона та підсвічування, а також відтворення. Ще керувати колонкою можна голосом і через мобільний додаток, а підсвічування не тільки пульсує в ритм музиці, а служить індикатором підключення або голосової відповіді.

Першим покупцям у Китаї HUAWEI Sound X4 обійдеться $280, пізніше роздрібна ціна колонки збільшиться до $350.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Monobank випустив нову функцію «Групові витрати»: сам нагадуватиме тим, хто ще не повернув борг

Опубліковано

Monobank дропнувши нову функцію «Групові витрати»: тепер відпочити з друзями стає зручніше

Ви створюєте групу з контактами, потім додаєте туди витрати з вашої виписки або вводите їх вручну та вибираєте – хто з контактів скільки винен. До речі, Monobank сам нагадуватиме тим, хто ще не повернув борг.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement
Залужний озвучив втрати ЗСУ у війні та допустив мобілізацію жінок
MOBILZONE22 хв. тому

Залужний озвучив втрати ЗСУ у війні та допустив мобілізацію жінок

Huawei випустила розумну колонку Sound X4 на HarmonyOS
MOBILZONE14 години тому

Huawei випустила розумну колонку Sound X4 на HarmonyOS

Monobank дропнувши нову функцію «Групові витрати»: тепер відпочити з друзями стає зручніше
MOBILZONE17 години тому

Monobank випустив нову функцію «Групові витрати»: сам нагадуватиме тим, хто ще не повернув борг

Термінове попередження: спати з телефоном небезпечно для здоров'я
MOBILZONE17 години тому

Термінове попередження: спати з телефоном небезпечно для здоров’я

Дуже скоро на всіх дорогах України зміниться обмеження швидкості руху: яку швидкість дозволять тепер
MOBILZONE17 години тому

Дуже скоро на всіх дорогах України зміниться обмеження швидкості руху: яку швидкість дозволять тепер

Масові рейди ТЦК: Нацрада звернулася з вимогою до медіа
MOBILZONE20 години тому

Масові рейди ТЦК: Нацрада звернулася з вимогою до медіа

Мобілізація через "Дія": насамперед для чоловіків 18-55 років
MOBILZONE21 годину тому

Мобілізація через “Дія”: насамперед для чоловіків 18-55 років

По повістках через пошту до ТЦК майже ніхто не приходить: що відомо
MOBILZONE23 години тому

По повістках через пошту до ТЦК майже ніхто не приходить: що відомо

Користувачів “Резерв+” можуть чекати неприємності: про що йдеться
MOBILZONE1 день тому

Користувачів “Резерв+” можуть чекати неприємності: про що йдеться

iPhone з кожним роком стає менш вигідною інвестицією
MOBILZONE2 дні тому

iPhone з кожним роком стає менш вигідною інвестицією

Мобілізація через "Дію" вже стартує: насамперед для чоловіків 18-55 років
MOBILZONE2 дні тому

Мобілізація через “Дію” вже стартує: насамперед для чоловіків 18-55 років

Київстар попередив своїх абонентів про зміни
MOBILZONE7 днів тому

Київстар попередив своїх абонентів про зміни

Користувачів “Резерв+” можуть чекати неприємності: про що йдеться
MOBILZONE1 день тому

Користувачів “Резерв+” можуть чекати неприємності: про що йдеться

У ТЦК розповіли, чи потрапляють автоматично до бази розшуку ті, хто не оновив дані
MOBILZONE5 днів тому

У ТЦК розповіли, чи потрапляють автоматично до бази розшуку ті, хто не оновив дані

По повістках через пошту до ТЦК майже ніхто не приходить: що відомо
MOBILZONE23 години тому

По повістках через пошту до ТЦК майже ніхто не приходить: що відомо

У «Дії» запрацювала нова функція
MOBILZONE2 дні тому

У «Дії» запрацювала нова функція

Мобілізаційні рейди ТЦК відтепер будуть повсюдно: хто віддав такий наказ?
MOBILZONE4 дні тому

Мобілізаційні рейди ТЦК відтепер будуть повсюдно: хто віддав такий наказ?

Поповнювати картки через термінали без сплати податків тепер не можна: що відомо
MOBILZONE5 днів тому

Поповнювати картки через термінали без сплати податків тепер не можна: що відомо

У "Київстар" попередили про масштабні зміни: стосуються кожного абонента
MOBILZONE4 дні тому

У “Київстар” попередили про масштабні зміни: стосуються кожного абонента

Мобілізація молоді: частину студентів ТЦК заберуть на війну вже цієї осені
MOBILZONE7 днів тому

Мобілізація молоді: частину студентів ТЦК заберуть на війну вже цієї осені

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.