Connect with us

MOBILZONE

Через додаток Privat24 розкривають тіньові доходи українців

Опубліковано

Через додаток Privat24 розкривають тіньові доходи українців

Цей Рік «ознаменувався» погіршенням відносин між Приватбанком та його клієнтами. Претензії до найбільшого кредитному інституту країни варіюються від необґрунтованих блокувань карт до відмови в обслуговуванні без пояснення причин. У проблемі розбиралися журналісти електронного видання «Країна».

Основні нарікання на адресу Приватбанку

Моніторинг надходять на карти громадян . Мета такого аналізу – надання допомоги державі у виявленні «сірих» зарплати і тіньові доходи. Співрозмовники «Країни» з числа співробітників «Привату» пояснюють, що тотальних перевірок поки немає, але вибіркові «попадання» на гроші «мають місце бути».

Для мінімізації ризиків інсайдери рекомендують «не дратувати» банкірів надто явними розбіжностями між зазначеними в анкеті доходами і фактичними сумами надходять на «пластик» коштів. Для приховування розриву фізособам доцільно відкривати рахунки в декількох банках і розподіляти надходять гроші між ними.

Затягування терміну проведення платежів

За часів підконтрольності Приватбанку Ігорю Коломойському одним з найбільш значущих переваг фінустанови перед конкурентами була оперативність. Гроші від відправника до одержувача доходили миттєво. Затримки на 10-15 хвилин були рідкістю, а очікування коштів протягом зазначених в договорі трьох днів – мало не форс-мажором.

Після націоналізації ситуація стала діаметрально протилежною – тривалі терміни зарахування грошей стали буденністю. У серпні ситуація для клієнтів-фізосіб погіршилася – затримки для великих переказів стали відбуватися чи не через раз.

Більш того, співробітники «Привату» почали блокувати здалися їм підозрілими транзакції. Якими саме міркуваннями керуються працівники банку при ухваленні рішення про «заморожування», залишається невідомим. Згаданий раніше інформатор «Країни» заявив, що найчастіше персонал низової ланки апелює до власних «інстинктам». Про наслідки такої самодіяльності рядових співробітників можна прочитати в нашій публікації.

Блокування картки без попереднього повідомлення

Багато клієнтів дізнавалися про факт блокування в магазинах при спробі оплатити покупки. Деякі отримували СМС з проханням з’явитися до найближчого відділення кредитного інституту для звірки паспортних даних. У ряді випадків блокування виявлялася повною несподіванкою.

Періодичність таких ідентифікацій не регламентована: деяких клієнтів примушували проходити процедуру раз на рік, інших – раз на півроку і т.д.

Страждають від такої наполегливості в основному громадяни, які не користуються додатком «Приват 24» (туди повідомлення про необхідність проходження позапланової перевірки якраз таки доставляються).

Убезпечити себе від заморозки коштів під приводом відсутності ідентифікації можна шляхом установки згаданого додатки і періодичного «заглядання» в нього, відзначають інформатори «Країни».

Блокування рахунків через підозрілі, з точки зору приватівців, транзакцій

Іноді здалися співробітникам фінустанови шахрайськими платежі в реальності такими не були. Якими саме міркуваннями керується персонал при класифікації транзакцій, достовірно невідомо. Ухвалення рішення, знову ж таки, «віддано на відкуп» працівникам низової ланки.

В цьому випадку люди змушені чекати, поки банкіри розберуться в ситуації. Один з клієнтів банку написав на тематичному форумі про блокування надійшли на його рахунок державних соцвиплат. Отримати доступ до засобів чоловік зміг лише через тиждень. Вибачень від Приватбанку потерпілий так і не дочекався.

Часто під блокування потрапляють перекази від кріптовалютних бірж на клієнтські рахунки в Приватбанку. До групи ризику також відносяться одержувачі великих сум, які є предметом фінансового моніторингу.

Домогтися роз’яснень від співробітників «Привату» з приводу термінів розблокування нереально.

Відмова в обслуговуванні без пояснення причин

Найчастіше звернувся в відділення «Привату» клієнт дізнається про те, що він для банку «небажаний». Причини дискримінації, як правило, не уточнюються. З такою ситуацією, зокрема, зіткнувся житель Краматорська, який заглянув у відділення з метою перевипустити карту з вичерпаним терміном дії.

– Підозрілих операцій я не скоював, жодних СМС і дзвінків від банку не надходило. Причин відмови я так і не домігся. Добре, що хоч залишок коштів повернули через касу, – написав потерпілий на одному з форумів.

Що робити

Варіантів протистояти свавіллю у клієнтів Приватбанку кілька. Перший з них – оскаржувати незаконні дії в суді. У цьому випадку варто запастися терпінням, підшукати компетентного адвоката і бути готовим до численних апеляцій і касацій з боку приватовських юристів. Часто такі процеси затягуються на місяці і роки.

Варіант №2 – писати скаргу в НБУ. Цей спосіб, за словами юристів, став особливо ефективний останнім часом через підвищилася увага регулятора до порушує права клієнтів учасникам ринку. В ході перевірки ревізори Нацбанку не тільки истребуют всю відповідну інформацію, а й спробують знайти інші приводи для покарання «підопічного» фінінститута.

Причина такої завзятості перевіряючих – негласна вказівка ​​НБУ очищати ринок від несумлінних учасників. В результаті на який потрапив під моніторинг банк може бути накладено відчутний штраф. Державний статус «Привату» при таких перевірках мало допомагає. Тривалість подібних розглядів – до одного місяця.

Загроза «нацькувати церберів регулятора», як правило, протвережує зарвалися співробітників Приватбанку і його колег по кредитно-фінансової діяльності.

Варіант №3 – максимально повно описати проблему на спеціалізованих форумах. Приватбанк моніторить значну частину таких майданчиків і інший раз радує клієнтів швидкою реакцією на скарги. Причина такої таке оперативності – бажання уникнути репутаційних втрат.

Спроби журналістів «Країни» отримати коментар від керівництва «Привату» з приводу перерахованих вище випадків виявилися безуспішними. Редакція видання заявляє про готовність розмістити відповідь, як тільки він буде отриманий.

Facebook Comments

MOBILZONE

Зміни торкнулись майже всіх тарифів: відомий оператор зв’язку оновлює ціни

Опубліковано

Зміни торкнулись майже всіх тарифів: відомий оператор зв'язку оновлює ціни

Один із найбільших мобільних операторів України — Vodafone — з 1 квітня запроваджує нову лінійну бізнес-тарифів. Зміни торкнутися майже всіх пропозицій для корпоративних клієнтів.

Що змінюється?

Згідно з офіційним повідомленням компанії, оновлення тарифів пов’язане зі зростанням потреби бізнес-абонентів та збільшенням обсягів користування мобільними послугами.

«Vodafone розширює послуги за своїми тарифами: зокрема, більше мобільного інтернету та хвилин за дзвінків у межах України», — йдеться в прес-релізі компанії.

  • Нові тарифи з 1 квітня:
  • Business Pro – 270 грн/міс.
  • Business Unlim – 360 грн/міс.
  • Business Unlim Plus – 450 грн/міс.
  • Business Ultra L – 600 грн/міс.
  • Business Ultra XL – 850 грн/міс.

Таким чином, нова цінова політика забезпечує як зростання вартості, так і розширення функції кожного тарифного плану.

Контекст: ціни в Україні продовжують зростати

всього, що з 1 квітня 2025 року в Україні буде встановлено новий коефіцієнт чинності для розрахунку мінімального акційного податку на тютюнові вироби — 1,1. Це, ймовірно, спричинити подорожчання сигарет.

Також збільшилося зростання цін на продукти харчування. таким чином, твердий сир здорожчав більше ніж на 120 грн/кг, а вартість буряка — зросла до 17–20 грн/кг.

Дівіться також:

  • Дзвінки без грошей на рахунку: Vodafone запустив нову послугу
  • В Україні на 32% подорожчав популярний продукт — подробиці
  • Які фрукти та овочі стали дорожчими у березні

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Київстар змінює код на 707: що це означає для кожного українця

Опубліковано

Київстар змінює код на 707: що це означає для кожного українця

Мобільний оператор “Київстар” отримав дозвіл на використання нового коду мережі – 707. Це рішення Національної комісії, яке запроваджує державне регулювання у сфері електронних комунікацій, відкриває нові технологічні можливості для українців.

Що означає новий код?

Новий код 707 буде використовуватися для впровадження інноваційних сервісів, зокрема:

  • Супутниковий зв’язок Direct-to-Cell (D2C) – забезпечити покриття навіть у місцях без мобільних веж.

  • Зв’язок у віддалених регіонах – у горах, лісах та на островах зв’язок буде доступний.

  • Покращення якості зв’язку – швидкість, стабільність та широта покриття значно зростуть.

Коли чекати змін?

Запуск нових послуг за кодом бази 707 заплановано на четвертий квартал 2025 року. На початковому етапі користувачі надсилають SMS та OTT-повідомлення. Згодом з’явиться можливість мати голосові дзвінки та передавати мобільні дані через супутниковий канал.

Чи потрібно щось змінити?

Ні. Номер телефона залишитися без змін. Нові можливості не потребують заміни SIM-картки чи телефону.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Xiaomi представила новий водоочисник із функцією мінералізації

Опубліковано

Xiaomi представила новий водоочисник із функцією мінералізації

Компанія Xiaomi заповнила лінійку побутової техніки новим стаціонарним водоочисником — Mineral-Rich Water Purifier 1200G , який поєднує в собі технології зворотного осмосу та ремінералізації.

Модель оснащена шестиступінчастою системою фільтрації та осмотичною мембраною з розміром пор 0,0001 мкм, що дозволяє ефективно видаляти хлор, бактерії, віруси та важкі метали з води. Після очищення системи можна повернути корисні мінерали — кальцій, магній, калій, натрій і стронцій — за допомогою окремого картриджа. Функція мінералізації є опціональною.

Згідно з даними виробника, ресурс мембрани становить до п’яти років . Стан системи та якість води можна контролювати через вбудований OLED-дисплей , який показує, зокрема, рівень твердих домішок (TDS).

Новинка вже доступна в Китаї за ціною $470 .

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement
Зміни торкнулись майже всіх тарифів: відомий оператор зв'язку оновлює ціни
MOBILZONE19 хв. тому

Зміни торкнулись майже всіх тарифів: відомий оператор зв’язку оновлює ціни

Київстар змінює код на 707: що це означає для кожного українця
MOBILZONE2 години тому

Київстар змінює код на 707: що це означає для кожного українця

Xiaomi представила новий водоочисник із функцією мінералізації
MOBILZONE15 години тому

Xiaomi представила новий водоочисник із функцією мінералізації

Xiaomi представила серію QLED-телевізорів TV A Pro (2026)
MOBILZONE16 години тому

Xiaomi представила серію QLED-телевізорів TV A Pro (2026)

Війна для бідних: у Києві з'являться мобільні групи військових адвокатів у супроводі охорони, які відбивають ухилянтів у ТЦК
MOBILZONE18 години тому

Війна для бідних: у Києві з’являться мобільні групи військових адвокатів у супроводі охорони, які відбивають ухилянтів у ТЦК

Виплата 1000 гривень завершена, але не для всіх: хто ще отримає допомогу
MOBILZONE20 години тому

Виплата 1000 гривень завершена, але не для всіх: хто ще отримає допомогу

ПриватБанк і Монобанк змінює ліміти для всіх банківських карток: деталі
MOBILZONE21 годину тому

ПриватБанк і Монобанк змінює ліміти для всіх банківських карток: деталі

lifecell запустив щедру акцію для абонентів: Інтернет та дзвінки безкоштовно цілий рік
MOBILZONE22 години тому

lifecell запустив щедру акцію для абонентів: Інтернет та дзвінки безкоштовно цілий рік

Максимальне оновлення Приват24: у ПриватБанку попередили, як тепер користуватись додатком
MOBILZONE23 години тому

Максимальне оновлення Приват24: у ПриватБанку попередили, як тепер користуватись додатком

У lifecell нові дешеві тарифи: сильний удар по Київстар та Vodafone
MOBILZONE23 години тому

У lifecell нові дешеві тарифи: сильний удар по Київстар та Vodafone

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.